Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Ja, så var det på tide å starte sin egen dagbok her på KG.. Og det er mye å skrive om for tida!

Jeg skal flytte til kjæresten min i bygda og søker derfor ny jobb der. Min nåværende jobb er sagt opp og jeg har per i dag 2 måneder og 3 uker igjen av oppsigelsestiden min. Jeg er derfor aktiv jobbsøker og jeg gleder meg til å skifte beite :)

Kjærligheten blomstrer og jeg er utrolig lykkelig! Trodde ikke jeg skulle klare å finne kjærligheten på den måten jeg har nå.. Det skal bli utrolig deilig og endelig få en hverdag sammen med kjæresten min som jeg kun har tilbragt helgene sammen med i snart 7 måneder! :hjerte::hjerter:

I tillegg til alt dette er 2 venninner av meg gravide og jeg begynner selvfølgelig å drømme selv... Vi har begge kjempelyst på barn, og hadde det vært opp til han så kunne jeg sluttet på pillen i dag :) Men jeg har funnet ut at det beste er nok å ha litt tid sammen som kjærester og ikke minst samboere før vi setter igang ;)

Så når vi har hatt sommeren sammen og bygget et godt og trygt forhold til hverandre, så er vi nok klare til å produsere våres egne små troll :-D

Jeg har derfor en spennende tid i møte, og vil gjerne dele mine drømmer og tanker med alle her på KG. Ta gjerne kontakt!

Ha en fortsatt fin mandag!

:klem:

Endret av Simpleminded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandagen er kommet... og snart gått.. Hvertfall er arbeidsdagen snart over! :)

Rundt 2 timer igjen...

I dag er det bare hjem og slappe av. Kanskje rydde litt etter besøket av kjæresten i helga, selv om han er veldig flink til å holde ting ryddig rundt seg :) Men ei jente klarer jo alltid å finne noe å rydde på ;)

Kanskje det blir å titte litt på Sex&Singelliv etter at jeg fikk hele sesongen av min kjære til Valentine's day...?

Jaja, finner nok alltids noe å gjøre. Mandager er en dag jeg helst gjør ingenting...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Da var det endelig tirsdag!

I kveld er det korpsøvelse og jeg gleder meg! (Høres ut som den bangeeken nå men...). Konsert på søndag, samme dag som min kjære har bursdag så det traff litt uheldig :( Uansett - i kveld er det siste øvelse før konserten så da må vi spille bra! :)

Til lørdag er dessuten jobb-intervju... Det kan jo bli spennendes! Får alltid blackout på intervju jeg. Prøver å smile mye, men det hjelper kanskje ikke når man hele tiden gjentar seg selv...?

Det er så mange som blir gravide for tiden! Enten det er planlagt eller ei. To venninner av meg er gravide og nå fikk jeg nettopp høre at ei til på jobben er gravid! Det verste er at jeg lurer på om jeg har "sympati"-symptomer for jeg går rundt med kvalme og ømme bryst for tiden... Hmm.. Gleder meg til å bli mor selv jeg :)

Kun 6 timer igjen på jobb!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, sympatisymptomer :ler:

Selv har jeg hatt noen runder med innbilt svangesrskap i prøvetida :ler:

Blitt rene eksperten på å kjenne symptomer som ikke er der, men når jeg ble gravid så fikk jeg ingen andre symptomer enn de jeg pleier å få når jeg har mensen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. :) Har vært mistenksom opptil flere ganger at jeg kan være gravid, men det stemmer liksom ikke helt ettersom jeg fortsatt går på pillen :) Har jo veldig lyst på barn, og i tillegg så hadde jeg en spennende samtale med min kjære på søndag. Han spurte: Når vil du ha barn? Jeg svarte: Jeg er jente og har alltid vært klar for barn, men man må jo være to om det. Dessuten så går jeg jo på pilla. Han svarte: Jeg har lyst på barn, så om du vil så kan du jo bare slutte...?

Jippi! Tenkte jeg... Han er klar for barn!

Jeg svarte: Tenkte kanskje jeg kunne slutte etter sommeren? Så kan vi jo kose oss som kjærester (og nye samboere) i sommer?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere er på samme plass i livet. Mange jenter som må vente i evigheter på mannen sin. Høres deilig ut med en kjærestetid før en prøvetid. For mange kan prøvetiden være ganske slitsomt hvis ikke alt klaffer fort.

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er deilig å vite at jeg endelig har truffet en mann som ikke er redd for å si hva han tenker og føler om ting, og ikke minst meg :)

Gleder meg til etter sommeren jeg....

Leste litt i prøvedagboka di og la igjen en liten hilsen forresten! Kjempekoselig at du stakk innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

:velkommen: til nabolaget!

Spennende tider dere har framfor dere nå, det skal være sikkert og visst! Kjempekoselig! Jeg anbefaler dere å være kjærester og samboere en stund før dere får barn. Bare nyte tiden sammen og gjøre det dere vil akkurat når dere vil det! Og bli ordentlig kjent med hverandre mens dere bor sammen.

Ååå, kjenner det kribler i magen! Hadde det sånn før jeg flyttet til min kjære, og det er SÅ spennende!!

Jeg har vært sammen med mannen min i snart 8 år, og vi har ikke barn enda. Ikke fordi vi ikke vil, men fordi det ikke klaffet da vi var prøvere. Så kom det sykdom med i bildet, og ny utdanning for min del. Dermed er vi fremdeles barnløse.

Vi har veldig lyst på barn, men må bare prøve å se det positive i det å ikke ha barn enn så lenge. Håper det kommer noen etterhvert :)

Skulle bare ønske velkommen, jeg, det ble visst litt lengre enn det ;)

Hilsen Svimle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Svimle!

Koselig at du stikker innom!

Skal bli deilig å endelig bli samboer ja... Savner ham så utrolig mye i hverdagen, og gleder meg til å kunne få se ham hver dag. Tiden sammen med ham er utrolig fin, og jeg blir bare mer forelsket i ham for hver dag som går :)

Det kan jo faktisk også hende at vi finner ut at vi vil vente med barn når vi først har fått slått oss til ro sammen... Tiden vil vise, men klokka mi tikker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Å, det er en sånn deilig følelse å være sammen med sin kjære hele tiden, slippe å pendle og bare være sammen av og til!

Jeg og mannen min bodde 200 mil fra hverandre, og den deilige følelsen det var å sette seg på flyet - uten returbillett - var helt fantastisk!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dagen gleder jeg meg til.... :) Skal riktignok kun kjøre 2 timer, men det er lang nok avstand til at vi kun får til å treffes i helgene foreløpig.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I år blir jeg 24 :)

Okay leste at klokka tikket så lurte på om du kanskje var litt eldre, men klokka tikker nok fordi du er babysyk da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay leste at klokka tikket så lurte på om du kanskje var litt eldre, men klokka tikker nok fordi du er babysyk da  :)

Helt riktig ;)

Den har tikket helt siden jeg var tenåring, men ting skal jo ligge litt til rette før en hopper i det :) Ikke minst må drømmemannen være på plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var det onsdag og det er allerede halv-veis ute i uka :)

I dag ble det til at jeg gikk til jobb :) Det er utrolig deilig og forfriskende og gå disse 20 minuttene om morgenen. Og så er det blitt så lyst ute om morgenen! Man blir liksom så mye mer våken nå enn når den triste, mørke vinteren sto på som verst..

Jeg har forresten noen merkelige drømmer for tiden. En natt drømte jeg at jeg tok en graviditetstest. Først viste den en grønn + deretter viste den en rød -, og etter litt igjen viste den en grønn + igjen... Hmm. Hva kan det bety?

Apropo graviditet... - I natt drømte jeg at jeg blødde. Off.. Håper ikke det betyr noe fælt... Har jo tenkt tanken om at jeg kanskje ikke kan bli gravid, men det ville vært verdens undergang for meg.

Men, men.. Ser lyst på dagen i dag jeg! Snart helg og greier.. Blir nok en tur på senteret senere tenker jeg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå så fint :klem: Men, må innrømme at jeg hadde akkurat de samme tankene som deg når vi begynte å prøve, kom aaaldri til å bli gravid jeg, men jaggu ble jeg det gitt. Selv om det endte dritt, så veit jeg at vi får det til ihvertfall ;) Så det går bra med de aller aller fleste, med eller uten hjelp.

Deilig med våren, snart påske er det også, nå er det bare deilige dager foran oss :) Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...