Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Mmmm... Jeg har storkost meg i helgen!

Fredagen tilbragte vi hos svigermor og søstrene til kjæresten. Spiste god mat og spilte Buzz :) Og så fikk jeg se video fra kjæresten var liten - en nydelig liten gutt var han!

Lørdag var det tidlig opp for å gjøre seg klar for intervju.. Sov utrolig nok hele natten, men det var sikkert fordi at jeg endelig var trygt i armene på gutten min igjen.. Intervjuet varte hele 1,5 time! Men tida fløy og jeg slappet av, så jeg følte jo det gikk sånn tålig bra hvertfall. Han hadde plukket ut 12 av 45 stykker som søkte så det tok jeg som en positiv ting hvertfall :) Nå er det bare å vente og se om jeg blir innkalt til andre runde... Og ja, han virket veeeldig nøye med å finne rett person til jobben :)

Så bar det tilbake til byen og leiligheten min igjen. Vi koste oss med taco og hverandre :) Dro også på kino en tur med noen venner før det bar til sengs..

På søndag våknet kjæresten opp til ferdig frokost. Med stekt egg og bacon samt nystekt brød :) Litt spesial-behandling måtte jo bursdags-gutten få. Han var godt fornøyd med bursdagsgaven han fikk og stirret meg i senk i takknemlighet hele dagen. Og så er han så flink med komplimenter! Utover dagen fikk jeg også bakt noen boller med sjokolade inni.. Namm!

Kvelden ble brukt på hverandre.. Nyte hverandres selskap og kose oss med reker og vin...

Alt i alt en perfekt helg! Jeg svever fortsatt!.... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen i dag har gått fort, slik som det gjør på mandager..

Den verste ukedagen for meg er faktisk tirsdag! Da får jeg en tung dag da... Har store vansker med å holde meg våken ved skrivepulten på jobb... Og selv om jeg vet hvor tung tirsdagen kommer til å bli, så er jeg ikke tidligere i sengs på mandagskvelden nei... Hmmm. Merkelig det der..

Jeg vil konkludere dette med at jeg faktisk må være ganske ufornuftig på dette området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også slik, sover ganske dårlig natt til mandag på grunn av mye søvn i helga, lys våken og opplagt på mandag, men når tirsdag kommer er jeg helt i koma :)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

ÅÅ så deilig helg! :hjerte:

Bra at intervjuet gikk bra også da. 1,5 time er ganske lenge!

Boller med sjokolade inni? :sikle: Lyst til å dele oppgskrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga høres perfekt ut! :) Jeg kjenner til de tirsdagene ja, var litt trøtt etter å snudd døgnet i helgen at jeg måtte sove litt på dagen i dag så da er jeg vel ikke trøtt i natt heller men dautrøtt i morgentidlig :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også slik, sover ganske dårlig natt til mandag på grunn av mye søvn i helga, lys våken og opplagt på mandag, men når tirsdag kommer er jeg helt i koma :)

Ha en fin dag :klem:

Håper du har hatt en fin dag! Det har jeg :) Har nettopp hatt besøk av ei venninne og den umulige valpen hennes (ser helt forferdelig ut her!).. Vi har kost oss med god mat og masse skravling. Litt trist å tenke på at jeg reiser herfra om litt... :(

Gruer meg til i morgen jeg.. Burde vært i sengs for lenge sia :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅ så deilig helg! :hjerte:

Bra at intervjuet gikk bra også da. 1,5 time er ganske lenge!

Boller med sjokolade inni? :sikle: Lyst til å dele oppgskrift?

1,5 time er utrolig lenge, men tida fløy når vi satt der så følte egentlig det gikk ganske fort :)

Lagde boller etter vanlig bolleoppskrift og puttet hakket melkesjokolade inni. Ikke akkurat noen stor kokkekunst, men kjæresten likte det hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga høres perfekt ut!  :) Jeg kjenner til de tirsdagene ja, var litt trøtt etter å snudd døgnet i helgen at jeg måtte sove litt på dagen i dag så da er jeg vel ikke trøtt i natt heller men dautrøtt i morgentidlig :frustrert:

I motsetning til meg så er du ganske lur! Kan nok hende at du trengte den timen med søvn på dagen i dag - og likevel får sove til kvelden :) Håper det for din skyld.. For min egen del vet jeg at jeg får en tung dag i morgen....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Jeg tror nok det blir natta på meg nå snart :) Må bare skravle litt med mamma på msn :) Hun er vel den som gleder seg mest til jeg skal bli mor... Hun spør av og til om jeg ikke skal få barn snart. Men samtidig er hun veldig påpasselig med at det skal være riktig tidspunkt osv.. så hun vil ikke at vi skal stresse så mye med det.

Nei nå må jeg ta kvelden! Sov godt alle KG-kvinner der ute!

Stooor natta- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå kjenner jeg tanta er i anmarsj så dette blir jo en super dag :ironi: Og så er det tirsdag attpåtil... Jaja, skal nok klare å komme meg gjennom dagen..

Fikk meg en deilig gå-tur på vei til jobb, noe som lettet litt på humøret :) Sola skinner og det er herlig vær ute, men det får ikke jeg glede av før jeg er ferdig på jobb, for her trekker vi persiennene for vinduene..

Nå er det nok med å være så pessimistisk. Skal heller begynne å se fram til fredagen, for da skal jeg ha en hel uke fri! Heldige meg :sjarmor:

Må kanskje fortsette å jobbe litt nå.. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye å gjøre på jobb i dag! Puh! Nå er heldigvis arbeidsdagen snart over :) Og da er det ut i det fine været :-D

Tenker jeg går hjem fra jobb i dag også - har godt av trimmen.. Som spådd er jeg hvertfall utrolig sigen og trøtt i dag så vurderer om jeg kanskje skal legge meg nedpå en liten time etterpå...

Jeg skal forresten kjøpe bil! Da blir det greiere å komme meg til kjæresten samtidig som jeg vil trenge bil når jeg har flytta siden det er litt øde der vi skal bo.. :overrasket: Jaja, jeg vender meg nok til det. Alt for kjærligheten! :hjerter::) Men om jeg ikke skulle trives har han sagt seg mer enn villig til å flytte sammen med meg tilbake til sørlandet igjen :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh! Der kom heldigvis tanta! Hadde passet utrolig dårlig om det skulle vært en liten en på vei nå.. Jeg MÅ bli flinkere til å huske å ta pilla hver dag! Tenk å søke jobb og vite at du er 2 måneder på vei?! Hmm.. Ikke alle kommende arbeidsgivere hadde blitt noe særlig glad for det :overrasket:

Nei, nå skal jeg se fremover mot sommeren sammen med kjæresten og heller glede meg til vi forsøker med familieforøkelse etter sommeren... :) Det skal bli så koselig å lage en egen liten familie!

Mye å gjøre på jobb for tida så det er minimalt med tid jeg får her på KG, men tar meg litt tid innimellom og hilser på :)

Ønsker alle som er innom en kjempefin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler: en rar verden vi lever i. Noen venter i spenningen på tanta og ønsker den hjertlig :velkommen: mens andre sitter seg ned og hyler :grine: når tanta kommer.

Selv om det kanskje ikke er så lenge til du ønsker tanta langt vekk var det bra den kom nå. Det er sikkert ikke så lett å være arbeidssøkende når man er gravid :gravid:

:legrine: føler for å illustrere det jeg skriver i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:  :ler: en rar verden vi lever i. Noen venter i spenningen på tanta og ønsker den hjertlig :velkommen:  mens andre sitter seg ned og hyler :grine:  når tanta kommer.

Selv om det kanskje ikke er så lenge til du ønsker tanta langt vekk var det bra den kom nå. Det er sikkert ikke så lett å være arbeidssøkende når man er gravid  :gravid:

:legrine: føler for å illustrere det jeg skriver i dag!

Hehe :) Det er sant det.. Er veldig glad for at tanta kom til slutt, men kjente innerst inne at det stakk litt. :overrasket: Uansett så er det bra den kom må jeg tenke, ettersom det er mye som skal ordnes opp i framover av ting og tang. Det er alt fra å finne seg en ny jobb, til å finne en leilighet meg og kjæresten kan bo i. I tillegg til dette er det en utrolig sjau å rydde! :sad:

Gleder meg til vi begge kan slappe av og nyte den nye tilværelsen som samboere jeg... :) Og kanskje begynne å planlegge en liten en etterhvert ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Er av og til at det er helt ok at tanta kommer, ja :ler:

Skulle bare kikke innom deg! :klem:

God morgen Svimle! Alltid koselig med besøk :)

Håper du får en finfin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var det torsdag og ferien min nærmer seg med stormskritt! Kun en og en halv arbeidsdag igjen så har jeg en hel uke fri! :-D Det skal bli deilig det..

I går opererte kjæresten i kneet sitt. En operasjon vi har ventet på lenge før jul, så endelig fikk han operasjons-time :) Så nå venter uker med stillesitting og tv-titting på han stakkars. Og så han som er så rastløs! Til og med når han er syk vil han avgårde på jobb! Men nå har han fått streng beskjed av legen å holde seg i ro, så nå må han bare se til å sitte stille ;) Dette fører også til at jeg ikke får se han på en stund :( Faktisk ikke før påska.. :overrasket: Men da har vi begge noe å glede oss til når den tida kommer ;)

Jeg er veldig glad for at det finnes paracet og diverse mot mens-smerter! I denne jobben sitter en stille hele tiden og kjenner at krampa tar både i magen og lårene, så da må det piller til! Syns litt synd på meg selv, men vet jo at det kun er noen få dager så er det over igjen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Hei Simpleminded!

Skulle innom å ønske deg god helg, men må jo ønske deg god FERIE i stedet! :ler:

Uff, kneoperasjon hørtes kjedelig ut. Har vært gjennom to selv, og siste gangen fikk jeg gips fra hofta til ankelen som jeg gikk med i 6-8 uker (husker ikke helt). Og det var jo de varmeste ukene det året - holdte på å dø :ler:

Kos deg masse i ferien din! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...