Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Takk i lige måde angelou :):klem:

Jeg har faktisk ferie om en uke jeg! Det skal bli deilig det :) Foreldrene mine skal til Syden så da skal jeg faktisk hjem til søsknene mine den uka. De bor 5 timer unna, så det skal bli godt å få en hel uke sammen med dem. 4 søsken er mange å savne på en gang.. Og uka etter der igjen er det påske :) Det skal bli deilig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil og hjem!! :grine:

Håper du har en fin dag! :kose:

Jeg koser meg her på jobb jeg vettu... Ha en fin dag du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 1 og en halv time igjen!! :icon_razz:

Og så er det rett på senteret for i dag har lønningen kommet! Neida.. Må spare litt denne måneden faktisk, så jeg må heller prioritere gave til kjæresten som fyller år på søndag og ikke bruke fullt så mye på meg selv :) Med det fattiglivet jeg lever så får jeg så vidt råd til en ny negl-fil... Huffameg.. Men livet blir forhåpentligvis bedre når man blir to om ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt oppe til langt på kvelden i går og skrev søknad.. Det er så stress med alt det jobb-styret!... Men skal bli deilig når jeg endelig får napp :) Jeg vil nødig begynne på arbeidsledighetstrygd, og det er hvertfall ikke lurt dersom vi skal planlegge en liten en etterhvert..

Sto opp til vanlig tid i dag og gikk til jobb. Deilig med frisk luft om morgenen! Da blir liksom ikke starten på arbeidsdagen så tung (kan haen tendens til å nesten sovne ved tastaturet..) :ler: Fikk også den vanlige god-morgen-smsen fra kjæresten :) Vi sender sms til hverandre før jobb, etter jobb og på kvelden.. Så holder vi hverandre oppdatert hva som skjer i hverdagen vår samtidig som vi skriver fine ord til hverandre og beholder forelskelses-følelsene :) Det er herlig å være forelsket! Unner absolutt alle i verden å forelske seg!

Dagen i dag består i korte trekk av følgende;

- jobb til fire

- ta sol

- pakke

- skrive søknad?

- rydde

- vaske tøy

- titte innom KG ;)

Ønsker alle kvinner en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og gratulerer med dagbok! :)

Koselig at du viser interesse for meg og muligens den lille.. Når jeg leser her, så skjeønner jeg hvorfor! Du har et spenennde år foran deg :)

hva jobber du som?

ha en goood dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=T__|:)|__S' date='15.03.2007 (11:28) ]hei og gratulerer med dagbok!  :) 

Koselig at du viser interesse for meg og muligens den lille.. Når jeg leser her, så skjeønner jeg hvorfor! Du har et spenennde år foran deg :)

hva jobber du som?

ha en goood dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av jobben jeg nå... Sliten og trøtt er jeg. Tenker på om jeg skal ta meg en joggetur etter jeg har tatt sol i dag?.. Hmm. Hadde vært deilig å komme igang igjen nå.. Har bare ventet på fint vær :)

Sa jeg at jeg var lei jobben?.. Men heldigvis er det torsdag noe som betyr at det kun er 10 arbeidstimer igjen til helg! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Simpleminded.

Innom og hilser på i boka di og da.Så koselig at dere skal bli samboere og at han er klar for barn da.Når er det dere flytter sammen da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som at du er noooooooe lei av jobben i det hele tatt! :riste:

:hoho:

Håper du har det fint! :kose:

Hei på deg Svimle! Koselig du stikker innom!

Ny dag og nye muligheter :) I dag er det fredag og dagen i dag kommer forhåpentligvis til å gå fort og smertefritt ;) Og så er det avgårde til kjæresten med buss.. (Ikke fått meg bil ennå :( )

Jeg har det fint vettu! Gleder meg til fredagskosen kommer på plass jeg, da skal du se at jeg får det fint! ;)

Ha en fortsatt fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Simpleminded.

Innom og hilser på i boka di og da.Så koselig at dere skal bli samboere og at han er klar for barn da.Når er det dere flytter sammen da?

:klem:

Hei og god morgen til deg Skogmusa!

Vi flytter sammen i mai. Det skal bli godt å endelig få en hverdag sammen med min kjære.

Følger med spenning med i dagboka di også ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag!

I kveld er det jentefest med kollegaene, men denne må selvfølgelig jeg hoppe over. Rett etter jobb er det å busse til kjæresten min og forberede meg..

Huff.. I morgen er det jobbintervju! :murvegg: Men jeg får bare smile og gjøre et best mulig inntrykk den halvtimen jeg blir sittendes der. Denne jobben har jeg virkelig lyst på!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=T__|:)|__S' date='16.03.2007 (14:05) ]Lykke til  med jobbintervju imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til imorgen og kos deg masse med kjæresten i helga :klem:

Tusen takk! :) Kose meg det skal jeg nok ja ;) Thihi

En riktig god helg til deg også ønskes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var endelig arbeidsdagen over og jeg må ta taxi til buss-stoppet fordi det dumme regnet har slått til :grine:

Jaja.. En hundrings her og en hundrings der - hva gjør vel det?... Huff. Ble litt småirritert kjenner jeg. Selv om jeg ikke har noen å være irritert på (utenom været).

Vant forresten 2 vinflasker på lotteriet i dag! :vin: Jippi! Kjøpte lodd for 30,- kroner.. Det er jo med på å blidgjøre meg litt hvertfall...

Ønsker en riktig god helg til alle som stikker innom å hilser på!

Nå skal jeg snart få se kjæresten min :smilorange:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du storkoser deg nå! ;)

Masse lykke til i morgen, og goood helg!

:kose:

Tusen takk! :) Ja, jeg har storkost meg i helgen! Veldig masse faktisk ;) Og intervjuet gikk tålig bra syns jeg.. Nå er det bare å vente å se...

Håper du også har hatt en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...