Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

innom og ønsker heldiggrisen god ferie :)

Tusen takk! Har storkost meg skal jeg si deg :) Nå står påska for døren så nå er det snart ferie på resten av flokken også ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake for fullt igjen!

Etter en deilig uke på østlandet med sol og avslapping. Jeg har faktisk fått trent litt også mens jeg har hatt ferie.. :overrasket: Nå er det ekstra deilig å komme seg ut og gå tur. Tok faktisk en joggetur med lillebror også i ferien min :) Det gjorde godt! Men må innrømme formen og kroppen min ikke var helt på topp... :sjenert: men det gjorde at jeg fikk lyst til å trene mer framover :)

Apropo god form, så er det nok en fordel å være i god fysisk form når man planlegger barn. Har hørt at fødselen kan gå lettere og generelt hele graviditeten hvis formen er god.. Så da har jeg jo noe å jobbe mot! :)

Sitter fremdeles på jobb jeg da... Litt mye å gjøre når jeg kom tilbake. Men nå har jeg jo kun 2 arbeidsdager til, og så er det nok en ferie som venter. Påskeferie :klappe: Skal bli godt å se kjæresten også

:rodme: Vi skal være sammen hele påsken, noe jeg gleder meg veldig til :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Så bra at du har kost deg! Kan jeg spørre om hvor du bor nå, siden du har vært på østlandet på ferie?

Jeg har definitivt tro på at en god fysikk (altså god form) gjør det både lettere å bli gravid, gjør svangerskapet enklere og at en kommer seg mye kjappere etter fødselen.

Herregud, da sliter jeg! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på det fine, flotte, sommerlige Sørland :)

Jepp! Komme i form til sommeren ja :trene: Det er hvertfall planen :-D For meg er det viktig å føle seg vel med seg selv, og min måte å føle meg vel med meg selv er å jogge og gå tur når sola skinner og jeg er i godt humør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tar jeg påskeferie om cirka 1 og en halv time :-D Det skal bli deilig det! Og så skal det bli ekstra godt å se kjæresten igjen....

Riktig god påske alle sammen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD PÅSKE. Det er noe eget det der med det øyeblikket du får ferie, da har man mange fine dager foran seg som man kan gjøre hva man vil med! Også blir det jo ekstra bra at du får være med kjæresten din :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD PÅSKE. Det er noe eget det der med det øyeblikket du får ferie, da har man mange fine dager foran seg som man kan gjøre hva man vil med! Også blir det jo ekstra bra at du får være med kjæresten din  :hjerter_rundt:

Helt riktig.. Akkurat nå sitter kjæresten og ser på Formel 1 han, men det får han lov til :ler:

Men det har vært godt å ha ferie sammen med kjæresten nå! Jeg har det så godt sammen med han og er utrolig lykkelig i hans nærvær. Nå gruer jeg meg til å reise hjem i morgen..:( men man skal ikke ta sorger på forskudd.. :) Får nyte resten av tida med kjæresten nå :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Påske, Simpleminded! Håper du storkoser deg i ferien! :klem:

Takk for det! Jeg storkoser meg og har heldigvis en dag til igjen med kosing før ferien er slutt.. ;) Håper du også stokoser deg Svimle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...nå har det begynt å snø igjen :( Men trøster meg med at jeg har dagen og kvelden i armene til kjæresten og slipper å tenke på det triste været. Klaginga på været tar jeg heller på tirsdag! ;)

Fikk nok en bekreftelse på at kjæresten vil ha barn.. Det er så betryggende og godt at man er på samme sted i livet som den man elsker... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svimle

Jeg har kost meg det jeg kan i påsken, verken mer eller mindre :)

Den pendlingen dere har nå misunner jeg dere ikke! Jeg og mannen min bodde 200 mil fra hverandre første halvåret vi var sammen (jeg har sikkert fortalt det før.. hehe), og det var utrolig tungt og leit når vi måtte dra fra hverandre igjen etter noen dager sammen.

Men nå er det ikke så lenge til dere flytter sammen da! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå begynner det å nærme seg samboerskap for oss! :-D I løpet av mai må jeg sette igang å pakke ned tingene mine i banan-esker. Da kommer nok frustrasjonen over avstanden til å gi seg litt, når jeg vet det ikke er lenge til man flytter sammen.

Da er det tirsdag og tilbake til den grå hverdagen... Jeg gjør det beste ut av det hvertfall og gleder meg heller til helga igjen :) Ei på jobb er 3 måneder på vei, og det er så spennendes å følge med! Hun jobber kun 50% pga. lav blodprosent (eller hva det var). Kan tenke meg det må være kjedelig å bli så redusert fra første dagen i svangerskapet... Men det er nok individuelt sånne ting..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
Ja, nå begynner det å nærme seg samboerskap for oss!  :-D I løpet av mai må jeg sette igang å pakke ned tingene mine i banan-esker. Da kommer nok frustrasjonen over avstanden til å gi seg litt, når jeg vet det ikke er lenge til man flytter sammen.

Da er det tirsdag og tilbake til den grå hverdagen... Jeg gjør det beste ut av det hvertfall og gleder meg heller til helga igjen :) Ei på jobb er 3 måneder på vei, og det er så spennendes å følge med! Hun jobber kun 50% pga. lav blodprosent (eller hva det var). Kan tenke meg det må være kjedelig å bli så redusert fra første dagen i svangerskapet... Men det er nok individuelt sånne ting..

:klem:

Lag deg en nedtellingskalender, det gjorde jeg :ler: Klippet A4 ark i to, og skrev store tall på. Så hang jeg de midt på stueveggen og fjernet en lapp hver dag hihi!

Er nok veldig individuelt ang svangerskap, ja, jeg vet om flere som ikke har vært dårlig en eneste dag og vært i full jobb til siste jobbedag!

Jeg innbiller meg at ventetiden blir kortere når en er på jobb hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke dumt med en nedtellingskalender! :) Tror nok jeg også må henge opp en sånn en ja... Takk for et kjempegodt forslag Svimle! Skal lage den i morgen da jeg ikke skal noe annet etter jobb enn å ta sol.. Så har jeg resten av kvelden for meg selv :)

I kveld har jeg vært på korpsøvelse. Like gøy som alltid! Men nå begynner 17.mai å nærme seg så nå skal vi snart sette i gang med å øve på marjer - blæh :grine: Jaja... 17.mai blir min siste opptreden med det korpset jeg spiller i nå, så det er litt trist :( ..

Kjæresten sender så søte meldinger! :hjerter_rundt: Begynner virkelig å se frem til hverdagen sammen med ham :-D Må kanskje lage en nedtellingskalender til vi skal sette igang med babylaginga også? ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tida går mye saktere når man har nedtellingskalender jeg da :sjenert: Men, det er jo meg - det er litt koselig også :)

Bra du har hatt ei fin påske da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er verdt et forsøk hvertfall! Så kan jeg glede meg til dagen jeg tar ned den siste lappen.... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...