Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og god morgen! :)

Testen var som forventet - NEGATIV.. Så nå er det TR neste, og nedtelling til EL som venter :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joa, men nå tok jeg Clearblue-testen, og den er jo sånn cirka 100% sikker.. Så jeg håper bare TR dukker opp snart jeg :)

Vil ikke vente lenger på TR! Jeg har lyst til å sette igang med PP3 men får ikke begynt å telle før Tanta er her :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men nå tok jeg Clearblue-testen, og den er jo sånn cirka 100% sikker.. Så jeg håper bare TR dukker opp snart jeg :)

Vil ikke vente lenger på TR! Jeg har lyst til å sette igang med PP3 men får ikke begynt å telle før Tanta er her :frustrert:

Er så irriterende å vente på den j**la tanta!! Jeg gjorde jo det forrige syklus, med negativ graviditetstest. Den kom den, to dager etter at den skulle komme. Kanskje din syklus har blitt smittet av min syklus?? :fnise: I såfall så må jeg bare beklage så mye....

Du ligger ca 14 dager foran meg du. Hvis jeg i det hele tatt får mensen igjen. Først må jo denne håpløse EL vise seg. :kjefte:

Krysser fingrene for at du enten er gravid eller at TR viser seg SNAREST!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ! Nå er jeg bare så klar for mensen!!! Hvor er den!?? Hver gang det føles ut som den er kommet, går jeg på do og blir like skuffet hver gang..

Det at jeg ikke får mensen kan bunne i noen dårlige og vonde dager på jobb og det vanskelige berg-og-dalbane-humøret mitt i det siste.. Men nå er det snart helg, og jeg får tid til å slappe av og være med familien... Sier bare - alt til sin tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli utrolig deilig med helg etter i morgen! Jeg skal forresten på jobbintervju klokka ti! :) Det blir spennendes!

Lurer på om jeg skal ta noen øl i helga, hvis ikke mensen har vist seg?...Nei.. tror ikke det.. Tar med noen tester heller jeg..og noen tamponger hvis det motsatte viser seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kan jo hende syklusen din bare er ekstra lang av en eller annen grunn...

Syklusen min var det nå. (Riktignok fordi jeg hadde en spontanabort sist, men ikke helt uvanlig med ustabil syklus) Jeg fikk negativ test både dagen etter IKM og tre dager etter. Så fikk jeg positiv test ei uke etter... :sjenert: Hvis EL har vært seinere enn antatt vil du jo ikke rekke å få hormoner nok...

Bare en tanke :sjenert:

Lykke til på jobbintervju

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: spennende meg jobbintervju :)

Jeg skal også på jobbintervju i morgen. Er ikke sikker om jeg har lyst på stillingen så jeg er ganske avslappet, men spennende er det. Lærer alltid noe nytt hver gang :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: spennende meg jobbintervju :)

Jeg skal også på jobbintervju i morgen. Er ikke sikker om jeg har lyst på stillingen så jeg er ganske avslappet, men spennende er det. Lærer alltid noe nytt hver gang :)

Lykke til :)

Takk!

Da er jobbintervjuet over og jeg kan ta helg.. Puh! Det varte i cirka 40 minutt, og det var utspørringer om alt som hadde med meg som person å gjøre.. Og hvilken arbeidserfaring jeg har.. Men nå er det heldigvis over :jepp:

En god helg til deg GlamCat! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God helg, Simpleminded

Håper den bringer en positiv test :klemmer:

Nope, ingen positiv test men Tante Rød kom på besøk i dag :) Så jeg er i full gang med å telle ned til EL. Forrige syklus var på 30 dager, og denne syklusen var på 32. Så nå går jeg ut ifra at syklusen denne måneden er på 31 dager..

God helg til deg også! :klemmer:

Hvordan gikk det på jobbintervju?

Og har mensen meldt seg?

Ha en fin helg. :klem:

Jobbintervju gikk fint, men veldig usikker på om jeg får jobben.. Får vite det til uka :)

Mensen kom i dag ja - som bestilt ;)

God helg May Helen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ingen positiv test men Tante Rød kom på besøk i dag :) Så jeg er i full gang med å telle ned til EL. Forrige syklus var på 30 dager, og denne syklusen var på 32. Så nå går jeg ut ifra at syklusen denne måneden er på 31 dager..

Se det ja, spørs om ikke jeg har smittet deg med sykluser som utvider seg med to dager for hver gang... Jeg hadde først 28 dager, så 30 dager og nå tipper jeg at jeg lander på 32 dager.

Ønsker deg masse lykke til i letingen etter EL! Håper den dukker opp når den skal.

God helg til deg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...