Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Kjipt med jobb, gøy med slott! Og jobb får du - garantert :)

Håper på klaff denne måneden! :klem:

Ja, håper virkelig på treff denne måneden... Men det er det tiden som vil vise :)

Satser på jobb snart også :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Hatt det fint så langt i dag?

Hvor lange sykluser har du? Mer enn 28 dager?

Håper virkelig det klaffer for dere denne måneden.

Tror syklusen min er på 30 dager, så vi har :humpe: annenhver dag fra 16. til 22... ;) Tok EL-test på søndag og da viste EL-streken antydning til sterk strek, men ikke sterkere enn kontrollstreken.. Har sånne billig-tester så vet ikke hvor mye jeg kan stole på dem..

:klemmer:

Håper det klaffer.

Hvis ikke er jeg enig med deg. Kan være greit å ta det med ro og ikke stresse. Tror mange sliter fordi de stresser...

Ikke sant det er rart å tenke på at man kan være gravid uten å vite det selv en gang... :klemmer:

Tenk om jeg er gravid nå! :rødme: Det føles ikke sånn, og dersom jeg er det så kan det hende at det ikke kommer til å kjennes før om 3 måneder! :sukk:

Og hva hvis jeg er gravid nå? Skal jeg ønske meg babyting til jul da?... Vil ikke at mamma og pappa skal bruke masse penger på gaver til meg når de egentlig kunne brukt det på den lille... :sjenert:

:klem: tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om jeg er gravid nå! :rødme: Det føles ikke sånn, og dersom jeg er det så kan det hende at det ikke kommer til å kjennes før om 3 måneder! :sukk:

Og hva hvis jeg er gravid nå? Skal jeg ønske meg babyting til jul da?... Vil ikke at mamma og pappa skal bruke masse penger på gaver til meg når de egentlig kunne brukt det på den lille... :sjenert:

:klem: tilbake

Følte ikke at jeg var gravid før det hadde gått en stund jeg heller. Selv nå er jeg litt usikker på om jeg er uvel på grunn av graviditeten eller bare normalt uvel. Skjønner godt at folk kan gå lenge uten å skjønne det hvis de ikke har mistanke... :sjenert:

Kanskje litt dumt å ønske seg masse babyting til jul hvis du ble gravid nå i helga... Hadde du mensen for siste gang 6. oktober så avtar sannsynligheten for spontanabort 29. desember... Er jo ikke langt unna julaften. Men hvis om atte der som atte det skulle gå galt er det sikkert ganske stusselig å sitte med huset fullt av babyting...

En idè hadde kanskje vært å ønske seg mindre av familien, og heller be de spare pengene til dere er lenger på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror syklusen min er på 30 dager, så vi har :humpe: annenhver dag fra 16. til 22... ;) Tok EL-test på søndag og da viste EL-streken antydning til sterk strek, men ikke sterkere enn kontrollstreken.. Har sånne billig-tester så vet ikke hvor mye jeg kan stole på dem..

Tenk om jeg er gravid nå! :rødme: Det føles ikke sånn, og dersom jeg er det så kan det hende at det ikke kommer til å kjennes før om 3 måneder! :sukk:

Og hva hvis jeg er gravid nå? Skal jeg ønske meg babyting til jul da?... Vil ikke at mamma og pappa skal bruke masse penger på gaver til meg når de egentlig kunne brukt det på den lille... :sjenert:

Jeg hadde heller ikke særlig til strek på billigtestene under EL, så jeg ville ikke ha stolt for mye på dem, nei :jepp:

De 3 første månedene er ikke helt enkle, nei. Mest venting, og ingen særlig følelse av graviditet heller, bortsett fra noen få symptomer, da. Men samtidig så går jo tiden fort likevel. Jeg tror nok at hvis jeg hadde vært deg, så hadde jeg ønsket meg litt babyting av nær familie og venner, ja. Dere får jo bruk for det uansett :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte ikke at jeg var gravid før det hadde gått en stund jeg heller. Selv nå er jeg litt usikker på om jeg er uvel på grunn av graviditeten eller bare normalt uvel. Skjønner godt at folk kan gå lenge uten å skjønne det hvis de ikke har mistanke... :sjenert:

Kanskje litt dumt å ønske seg masse babyting til jul hvis du ble gravid nå i helga... Hadde du mensen for siste gang 6. oktober så avtar sannsynligheten for spontanabort 29. desember... Er jo ikke langt unna julaften. Men hvis om atte der som atte det skulle gå galt er det sikkert ganske stusselig å sitte med huset fullt av babyting...

En idè hadde kanskje vært å ønske seg mindre av familien, og heller be de spare pengene til dere er lenger på vei...

Men samtidig så vet vi jo at vi har veldig lyst på en liten en, og dersom det ikke går som det skal denne gangen så vil vi jo bare prøve igjen... :) Hmm... vanskelig situasjon det der..

Men den tanken vil jeg ikke tenke ennå - tenk hvis jeg er så heldig at jeg har blitt gravid denne måneden!?? :-D

Jeg hadde heller ikke særlig til strek på billigtestene under EL, så jeg ville ikke ha stolt for mye på dem, nei :jepp:

De 3 første månedene er ikke helt enkle, nei. Mest venting, og ingen særlig følelse av graviditet heller, bortsett fra noen få symptomer, da. Men samtidig så går jo tiden fort likevel. Jeg tror nok at hvis jeg hadde vært deg, så hadde jeg ønsket meg litt babyting av nær familie og venner, ja. Dere får jo bruk for det uansett :-D

Teite, usikre billigtester.. :( Men forhåpentligvis betydde en svak test-strek det samme som at jeg kom til å få EL i nærmeste framtid. Og vi :humpe: jo, så det kan jo hende... :babysmokk::sjenert:

Og julegaver får vi nok av, men vil som sagt heller at dem skal bruke pengene på julegaver til den lille som kanskje kommer, enn på oss... Hmm. Tiden vil vise! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men samtidig så vet vi jo at vi har veldig lyst på en liten en, og dersom det ikke går som det skal denne gangen så vil vi jo bare prøve igjen... :) Hmm... vanskelig situasjon det der..

Men den tanken vil jeg ikke tenke ennå - tenk hvis jeg er så heldig at jeg har blitt gravid denne måneden!?? :-D

Får satse på det, og blir du gravid før jul men skulle være så uheldig å miste så vet du i hvert fall at du kan bli gravid.

Hadde vært veldig greit å få en del da. Vurderer selv å sende bestillingsliste til søstra i England. De har masse fint der borte til en rimeligere penge enn her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Hehe... Litt tidlig å starte med :popcorn: men skal gi beskjed så fort jeg kjenner noen "symptomer".. ;)

Om cirka halvannen uke så vet jeg om jeg er :gravid: eller ikke..

:klem:

Får satse på det, og blir du gravid før jul men skulle være så uheldig å miste så vet du i hvert fall at du kan bli gravid.

Hadde vært veldig greit å få en del da. Vurderer selv å sende bestillingsliste til søstra i England. De har masse fint der borte til en rimeligere penge enn her...

Ja, det varke dumt! :) Kjekt med en søster i England ;)

Ja, tror en tur til legen vil roe meg ned.. Må vente en hel uke før jeg kan få sjekket ut om alt er i orden med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite, usikre billigtester.. :( Men forhåpentligvis betydde en svak test-strek det samme som at jeg kom til å få EL i nærmeste framtid. Og vi :humpe: jo, så det kan jo hende... :babysmokk::sjenert:

:jepp: Var det jeg mente, at en svak strek kan godt tyde på at du har EL, det samme skjedde jo meg :-D

Så jeg bare fortsetter med :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... :fnise:

Får ta litt :popcorn: jeg også da.. :) Går her og tar meg selv i å kjenne etter symptomer... Eller - med en gang jeg kjenner noe der nede begynner jeg å tenke at det kanskje er symptomer.. :sukk:

Nedtelling til helg er det hvertfall her nå!

10 arbeidstimer igjen til helga starter... Skal bli deilig! Og så reiser kjæresten min til Danmark på utdrikningslag i helga, så jeg kan kose meg i huset helt alene... Men kommer nok til å savne kjæresten litt :rødme:

Har heldigvis :katt: til å passe på meg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en reser på :popcorn:

Aw ... kjedelig å være uten kjæreste i helgen, men da er det ekstra fint å ha en pus i hus! Deilig å ha noen alenedager innimellom også, synes jeg. Da breier jeg meg alt jeg klarer i senga, ser på uendelig masse "jenteprogrammer" på tv, lager favorittmaten min og tillater kattene det meste de ikke har lov til når elskebassen er hjemme. Ah!

... men så er det fryktelig koselig når han kommer hjem igjen også, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene hjemme i helga, høres deilig.

Du kan gjøre alt du ønsker å gjøre. Det er deilig å ha full kontroll over fjernkontrollen. Og så kan man bruke tiden kun på seg selv. Glem husvasken og bare pleie seg selv. Det bruker jeg å gjøre når jeg er alene hjemme.

Ha en fin helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klemmer: før helga. Jeg synes også det er ganske godt med en alenhelg innimellom, nå kan du bruke den på akkurat det du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart helg! :jepp:

Du må kose deg i helga, Simpleminded, og gjøre akkurat det du har lyst til :klemmer: Godt å ha pus som selskap, og så er det litt fint å savne kjæresten litt også. Håper du får ei kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med alenehelg da :) jeg synes også det er godt å være hjemme alene, selv om jeg ikke er vant til det, for sambo er stort sett hjemme. Alltid jeg som reiser bort her :sjenert: Men, koselig å savne hverandre litt innimellom også.

Kose deg masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en reser på :popcorn:

Aw ... kjedelig å være uten kjæreste i helgen, men da er det ekstra fint å ha en pus i hus! Deilig å ha noen alenedager innimellom også, synes jeg. Da breier jeg meg alt jeg klarer i senga, ser på uendelig masse "jenteprogrammer" på tv, lager favorittmaten min og tillater kattene det meste de ikke har lov til når elskebassen er hjemme. Ah!

... men så er det fryktelig koselig når han kommer hjem igjen også, da

:fnise: Ja, det med popcorn kan du virkelig Lilith ;)

Tror nok jeg kommer til å kose meg i helga uansett jeg. Jeg lever nemlig med mottoet: Det blir hva du gjør det til. :)

Pusen er så selskaps-syk at han nok blir kjempeglad for å ha meg for seg selv i helgen ja...

Alene hjemme i helga, høres deilig.

Du kan gjøre alt du ønsker å gjøre. Det er deilig å ha full kontroll over fjernkontrollen. Og så kan man bruke tiden kun på seg selv. Glem husvasken og bare pleie seg selv. Det bruker jeg å gjøre når jeg er alene hjemme.

Ha en fin helg.

Nå skal jeg kose meg ja! :) Skru opp varmen skal jeg (kjæresten er ikke så glad i å ha det kjempevarmt), se på alle programmene som jeg liker, se masse romantiske filmer (da kommer jeg nok til å savne kjæresten men..) og bare kose meg.. :)

Alle venninnene mine er selvfølgelig også opptatt, så da blir det bare meg.. Men skal nok klare å få det fint ja :jepp:

Innom med en :klemmer: før helga. Jeg synes også det er ganske godt med en alenhelg innimellom, nå kan du bruke den på akkurat det du vil :)

Ja! :Nikke:

Ha en fin helg du også!

Snart helg! :jepp:

Du må kose deg i helga, Simpleminded, og gjøre akkurat det du har lyst til :klemmer: Godt å ha pus som selskap, og så er det litt fint å savne kjæresten litt også. Håper du får ei kjempefin helg!

Takk i like måte :klem:

Så deilig med alenehelg da :) jeg synes også det er godt å være hjemme alene, selv om jeg ikke er vant til det, for sambo er stort sett hjemme. Alltid jeg som reiser bort her :sjenert: Men, koselig å savne hverandre litt innimellom også.

Kose deg masse :klemmer:

Det er sunt å savne hverandre innimellom... Og det er godt å kjenne at forelskelsen og kjærligheten lever, noe man kjenner ekstra sterkt når man er fra hverandre i noen dager :rødme:

Kose deg i helga :klemmer:

Du også! :klemmer: tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtelling til helg! 5 og en halv time igjen, så tar jeg helga.. Kjører bilen hjem og setter meg godt til rette i sofaen klar for en skikkelig jentekveld med pusen (han er gutt da, men pyttsann ;) )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg kose meg ja! :) Skru opp varmen skal jeg (kjæresten er ikke så glad i å ha det kjempevarmt), se på alle programmene som jeg liker, se masse romantiske filmer (da kommer jeg nok til å savne kjæresten men..) og bare kose meg.. :)

Hahaha - hva ER det med gutter og varme? :ler:

Samme er det nemlig hos oss, jeg skrur opp varmen og han setter det ned igjen :fnise: En av gutta jeg jobber med fortalte for bare ett par dager siden om akkurat det samme; han hadde ikke hatt noen bra dag kvelden i forveien fordi det hadde vært altfor varmt hjemme hos ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thihi :fnise: Morsomt det der... Tror nok de fleste gutter er sånn. Ikke noe å gjøre noe med! På kveldene sammen med kjæresten må jeg som regel ta på meg ullsokker, kle på meg en ekstra genser og av og til ha teppe på meg.. Er det vi som er kalde eller gutta som er varmblodige? Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...