Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Innom med en stor :klemmer: Vet selv hvor vanskelig det er når man mistrives så grundig på jobben. Krysser fingrene for at du får positivt svar på fredag!

Jeg krysser fingrer og tær selv jeg.. :) Får kanskje beskjed i dag, men nå som jeg ser klokka nærmer seg fire, så spørs det om de ringer i dag :(

Uff.. Må vente til i morgen eller fredag! :frustrert:

Bare pass på at det ikke går for mye utover deg og forholdet deres. Det er ikke alltid det beste er å være pliktoppfyllende...

Krysser fingre for at du finner drømmejobben snart :klemmer:

Jeg er ei jente med sterk samvittighet - altså det er vanskelig for meg å gjøre andre ting enn jeg blir fortalt. Jeg er ekstremt pliktoppfyllende, og setter gjerne andre behov framfor mine egne. Har skjønt nå at jeg må sette mine behov foran ettersom jobben går utover psyken min.. :sjenert:

Jeg har faktisk nettopp sendt en søknad :) Spennende å se om jeg får napp på den - jobben virket absolutt interressant, selv om det var en 50% stilling.. Tiden vil vise :)

Takk for gode klemmer! :-D :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe svar fra jobben jeg kanskje får/ikke får ennå :( Men jeg klager ikke jeg! Bare litt her på KG ;)

Nå nærmer det seg heldigvis helg, og jeg gleder meg kjempemasse :) Skal faktisk på besøk til ei venninne i helga og være der fra lørdag til søndag. Og så blir det nok litt drikke og kanskje en tur ut på byen :-D Og nå som jeg er mellom sykluser og venter på EL så kan jeg også drikke! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt veldig spent, og håper virkelig jeg får jobben! Men ingen forhåpninger.. Vet uansett at jeg kommer til å si opp jobben jeg er i nå, i løpet av denne måneden. :)

Nå ligger kjæresten å storsnorker på sofaen mens jeg sitter her og skriver :fnise: Han er så sta, skal ikke legge seg før jeg går til sengs.. Så tror bare jeg må ta kvelden så jeg får lagt han i en god og varm seng jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger kjæresten å storsnorker på sofaen mens jeg sitter her og skriver :fnise: Han er så sta, skal ikke legge seg før jeg går til sengs.. Så tror bare jeg må ta kvelden så jeg får lagt han i en god og varm seng jeg :rødme:

Haha! Høres ut som min kjæreste det der :ler:

Håper du får ei flott helg og en morsom bytur! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Høres ut som min kjæreste det der :ler:

Håper du får ei flott helg og en morsom bytur! :skaal:

Hehe.. Jeg syns bare han er søt jeg da.. En sta gutt men med et godt hjerte :rødme:

God helg til deg også! Jeg gleder meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en strålende helg, Simpleminded :klemmer:

Ta en :ol: eller et glass :vin: for meg også :skaal:

Jepp! :jepp: Det blir nok en del :ol: ja ;)

Ha en super helg du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske deg en fin helg.

:klemmer:

Whohoo!! :duskedame: det er FREDAG.

Endelig fredag og 'bare' 7 timer igjen av arbeidsdagen min! Eh.. :sukk:

Heldigvis så er jeg ferdig klokka åtte i kveld i stedet for ti, som det vanligvis er på kveldsvaktene.. Men det er kun siden det er FREDAG!!! :-D

:skaal:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er fornøyd med at det er fredag ser jeg ja :danse: Ikke hørt noe fra andre jobben enda? Kjipe treiginger ;)

Ha en super helg, kos deg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er fornøyd med at det er fredag ser jeg ja :danse: Ikke hørt noe fra andre jobben enda? Kjipe treiginger ;)

Ha en super helg, kos deg masse!

Takk i like måte! :-D Nå er det absolutt nedtelling til helg ja... 6 timer igjen.. :duskedame:

Ikke hørt noe fra andre jobben ennå nei, som samboeren min sa så trodde han at de ikke kom til å kontakte meg før etter helga.. Hva er vitsen med å vente så lenge da? Trenger de hele helga til å tenke på meg? :fnise: *innbilsk ja..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med så sein fredag da... Mannen jobber også skift. Men han er så heldig at han har fri fredag de ukene han jobber seint. De tar det heller igjen de andre dagene.

Men det er jo ikke mulig i alle bransjer...

Du rekker mesteparten av TV kvelden da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis får jeg med meg det som utgjør tv-fredagskvelden min ja :) Og kanskje kjæresten har klar mat til meg når jeg kommer hjem? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en ny jobb neste uke. Det har du fortjent. Det er ikke moro å jobbe på et sted hvor man ikke trives, men nå er det helg og vi skal kose oss. Skål :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du får en ny jobb neste uke. Det har du fortjent. Det er ikke moro å jobbe på et sted hvor man ikke trives, men nå er det helg og vi skal kose oss. Skål :skaal:

Og for en helg! Lørdagen var kjempegøy! Traff til og med ei venninne jeg ikke hadde sett på evigheter, og det var kjempekoselig :)

Nå venter jeg på telefon fra andre jobben her ja... Og på EL.. ;)

Har du hatt en fin helg? :klem:

Håper du får jobben :klemmer:

Me tooo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i jakten på EL. Er litt moro, for når du har EL så har jeg IKM. Og når jeg har ca EL så har du IKM. På den måten så går ukene litt fortere. :fnise:

Håper du hører fra den andre jobben snart da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også du får jobben! Uff, jeg kjenner også godt igjen det å ikke trives på jobben. Det tar på. Krysser fingrene for deg!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Innom og ser hvordan det går her :) EL til helga ca du også vel, dette blir spennende! Håper på at det klaffer for oss denne måneden!

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...