linky Skrevet 27. april 2007 #101 Del Skrevet 27. april 2007 Innom og hilser på så synd at det endte med abort ønsker dere ivertfall lykke til fremover, det er spennendes. Drømmer selv om barn...he he God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 30. april 2007 #102 Del Skrevet 30. april 2007 Mornings! Håper du har hatt en flott helg med litt Ønsker deg en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 30. april 2007 Forfatter #103 Del Skrevet 30. april 2007 Det var en flott helg. Hei Simpleminded, linky og Neria. Håper dere hadde en god helg også. Og ha en god mandag. Jeg har virkelig fått slappet av. Jeg og Kattemannen og hunden vår dro på fisketur på lørdag. Det ble ikke noe fisk men det var fint å komme seg ut. Jeg har trent så lite de siste ukene, så på fredag var jeg og løp med hunden i ca 45-50 min. Det var veldig godt. Var litt vanskleig å komme i gang igjen, men når blodsirkulasjonen kom i gang så var det faktisk veldig godt, og jeg husket hvorfor jeg liker å trene. Har tenkt å løpe i kveld også. Tar med bikkja så får hun litt mosjon hun også. Vi får besøk at Kattemannens familie 1. mai. Så da må vi ordne middag. Vi fant ut vi skal ha lett sommermat. Det blir noe a la tortillas med valgfritt fyll. Masse grønnsaker, stekte skampi og kylling, med rømme og dressinger. Til dessert blir det is med nøtter og frukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 30. april 2007 #104 Del Skrevet 30. april 2007 Så flink du er ! Både til å se positivt på ting, og til å trene. Tror jeg trenger litt av den treningsmotivasjonen din. Kan du sende litt hitover Og som du sier, dere vet i alle fall at dere er fruktbare. Så du skal se at det snart ordner seg for dere. Masse, masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 1. mai 2007 #105 Del Skrevet 1. mai 2007 Så bra at du har hatt en fin helg koselig med besøk i dag da? den treningen ja...uff er så dårlig med det her for tiden, er jo medlem på sportsclub men er en good stund siden jeg har vært der nå trenger så absolutt å komme i litt bedre form til sommeren. men det er vel kanskje litt lettere å komme seg ut på tur når en har hund?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 3. mai 2007 #106 Del Skrevet 3. mai 2007 Håper dere koste dere på 1. mai! Det hørtes hvertfall ut som en kjempegod rett! Du er flink du Ha en fortsatt fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #107 Del Skrevet 3. mai 2007 Så bra at du har hatt en fin helg koselig med besøk i dag da? den treningen ja...uff er så dårlig med det her for tiden, er jo medlem på sportsclub men er en good stund siden jeg har vært der nå trenger så absolutt å komme i litt bedre form til sommeren. men det er vel kanskje litt lettere å komme seg ut på tur når en har hund?!? ← Du har rett i at det er lettere å komme seg ut med hund. Har aldri gått så mye i hele mitt liv, som etter at vi fikk hund. Før brukte jeg ettermiddagene på å late på sofaen. Nå er jeg pent nødt til å komme meg ut en halv timets tur med hunden. Og det ble faktisk fort en vane. Og jeg begynte å få abstinens hvis Kattemannen var bortreist med hunden og jeg var alene hjemme. Måtte bare komme meg ut om ettermiddagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. mai 2007 #108 Del Skrevet 3. mai 2007 Hund er bra for sjela og for kroppen ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #109 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har hatt en kjempe fin 1. mai. Vi serverte tortillas med grønnsaker, svampi og kalamares men rømme og saus. Og til dessert ble det is med frukt. Vi klarte å glemme nøtter. Men det ble veldig bra bare med frukt også. Familien var fornøyd med maten. Og jeg fikk leke masse med min 4 år gamle niese. Egentlig Kattemannens niese. Hun er helt skjønn. :rødme: Vi brukte mye av dagen på å tegne. Og hun er kjempe glad i meg, fordi jeg leker mye med henne når hun er på besøk. Jeg liker veldig godt å leke med henne. Håper mitt barn blir like skjønn som henne. Hele dagen var veldig avslappende. Det var godt å ha de på besøk. Vi trives i hverandres selskap. Til helga kommer Kattemannens kamerater. Her ikke funnet ut hva vi skal ha til middag i morgen når de kommer, men antar at det bør være med kjøtt. Tre store gutter blir ikke mett av grønnsaker . Tenkte å lage en gryte. Skal bla litt i kokeboker i kveld, og se om jeg får noe inspirasjon og ideer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 3. mai 2007 #110 Del Skrevet 3. mai 2007 Ja, da får du diske opp med skikkelig mannemat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 4. mai 2007 #111 Del Skrevet 4. mai 2007 Innom for å ønske god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 4. mai 2007 #112 Del Skrevet 4. mai 2007 Riktig god helg May Helen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 4. mai 2007 #113 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei og hopp! Innom for å ønske deg en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 6. mai 2007 #114 Del Skrevet 6. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #115 Del Skrevet 7. mai 2007 Da er helga over. Kameratene til Samboeren var på besøk og det gikk greit. Slapp ålage mat til disse gutter. Fredag var det pizza, og på lørdag så lagde Kattemannen kylling i karri. Det var kjempegodt. Jeg var litt bekymret at det vil ikke være tid til kos i helga. Men faktisk så fikk vi til mer kos enn jeg trodde. Til og med på lørdagsnatt når Kattemannen kom hjem drittafull. Og EL test viste positivt i går. Så da har eggløsningen vært i går eller i dag. Var på besøk hos ei vennine i går. Hun har nettopp flyttet til en ny leilighet. Det var så flott den leiligheten og den flotte utsikten. Og veldig nærme byen også. Det var så deilig å sitte i sofa og se utover byen. Og snakke om alt og ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 7. mai 2007 #116 Del Skrevet 7. mai 2007 Krysser fingrene for at en liten spire er på vei Hørtes ut som om du har hatt en kjempeflott helg hvertfall! Ha en fortsatt fin mandag! Må jobbe overtid jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. mai 2007 #117 Del Skrevet 7. mai 2007 Høres ut som om du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 7. mai 2007 #118 Del Skrevet 7. mai 2007 Krysser fingrene for dere. Høres ut som om jobben er gjort i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 8. mai 2007 #119 Del Skrevet 8. mai 2007 Ønsker deg en finfin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #120 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg kjøpte meg i helga 2 sommer kjoler på brukt butikken UFF. Og Kattemannen så dette og syntes de var fine. "Ja, var de ikke det" - sa jeg " jeg må bare justere den ene litt i ryggen for det er litt mye luft der". " Er det nødvendig?" - sa han "Hvorfor ikke?" - spør jeg "Så du har plass til magen når du blir gravid" - sa han Syntes det var så søt. :rødme: Eller så er tankene veldig rare nå etter EL. Tenker hele tiden om jeg har gjort ting feil denne syklusen så jeg ikke blir gravid allikevel. Jeg har ikke ligget på ryggen lenge nok etter samleie (bare noen minuter), og så dro jeg på do etterpå. Vi hadde kos hver dag i stede for annen hver dag, og kanskje det gjør at sæden hans ikke er like effektiv. Han ble full på lørdag, kanskje det har påvirket sæden (selv om jeg vet at sæd ble laget for 3 måneder siden). Osv. Sliter meg selv ut litt på den måten. Det er vel bare å vente og se. Endret 8. mai 2007 av May Helen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå