Gå til innhold

Vi prøver oss på en baby


Eve Luna

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg har ikke drevet med temping, men jeg testa jo denne gangen dagen etter IKM uten noe resultat. Også 3 dager etter IKM fordi mensen fortsatt ikke kom. Det var først på dag 5 etter IKM at jeg fikk positivt resultat. Så tester kan man ta mange av.... ;)

Skal krysse fingrene for deg i hvertfall, ser jo ut som om du er inni en veldig bra stim :)

Så lenge du fikk en positiv resultat så er alt ting bra. Gratulerer med positiv resultat. :tommel:

Så bra du har godfølelsen denne måneden. Da er det bare å krysse fingrene og håpe :tommel::tommel:

Ja, jeg fant ut at å grue seg og bite negler hjelper ikke. Så da kan jeg like gjerne nyte den tiden jeg ikke er gravid til jeg blir gravid. Begge tider er like flott. Og med positiv innstilling så kan det bare bli bra.

Lykke til til deg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en flott helg.

Var på innflyttingsfest hos ei vennine og koste meg skikkelig.

Man skjønner man er voksen når ingen på festen er drittings og ingen er kommer der kun for å bli det. :ler:

Det er så lenge siden jeg har vært på fest at det var utrolig forfriskende.

Jeg og Kattemannen var på Plantasjen på lørdag. Vi kjøpte klatreplanter som vi skal ha på den ene siden av balkongen, slik at det skygger litt for solen samt begrenser innsyn fra naboer. Vi skal gjøre det samme på andre siden også, men det ble så dyrt at vi fant ut vi venter litt med det. Vi har kjøpt andre planter for balkonger også, slik at det ser skikkelig koselig ut på balkongen.

Og i går var vi på Ozzy konserten. Selv om jeg ikke er noe fan av Ozzy så var det en bra konsert. Han holder seg ganske godt og var ganske aktiv på scenen. Det var moro. :)

Ellers når det gjelder prøvingen er jeg veldig positiv. Jeg er 90 % sikker at jeg er gravid. Og her er grunnen. Først og fremst siden tempereaturen holder seg høy. Men spesielt siden jeg i dag våknet med kramper i magen. Og det gjør skikkelig vondt. :( De holdt på i hele morgen. De varer i ca 10 sekunder og kom ca. hver halv time. Det var så vondt at jeg måtte holde meg fast i noe og klarte ikke å bevege meg, og i tillegg måtte skrike litt av smerter.

Det høres sikkert rart ut at jeg ser på det som tegn som graviditet. :icon_razz: Men siste gang jeg var gravid så var det akkurat sånt jeg hadde det i en uke eller to. Jeg trodde da at det var bare PMS og mensen som gjør seg klar for å komme. Når jeg fant ut at jeg var gravid så fant jeg også ut at de smerter er livmoren som utvider seg. Så derfor er dette gode smerter.

Det er nesten så jeg har lyst å ta en test i morgen. Jeg får se, men jeg tror jeg venter til fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller det er festesmerter enn livmoren som utvider seg så tidlig ;) Men, når det er sagt, jeg hadde også slike krampelignende smerter i mageregionen den syklusen jeg ble gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har rett angelou.

Det kan hende det er feste smerter. Fo rjeg hadde dem kun den morgen. Etter det har jeg bare vært uggen i magen. Magen er hard og jeg er nesten småkvalm, uten å være ordentlig kvalm.

Vet ikke helt hva jeg skal tro lenger.

Jeg har ikke testet ennå. Gjør det på fredag.

Håper og tror på en positiv test. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jeg skulle ta en test på fredag.

Ha, ha, ha. :legrine: Nå var jeg morsom.

Som om jeg har den tålmodigheten. :legrine:

Jeg måtte handle graviditetstester i går, for jeg hadde ikke mulighet for å gjøre det i dag. Kjøpte forresten Clear Blue sin dobbel pakning. Det var vel optimistisk av meg å tro at jeg skal klare å ha graviditetstester i leiligheten uten å bruke de. :ler:

Og med alle de symptomene jeg hadde de siste dager, spesielt siden de kunne tolkes begge veier, både som graviditet og som mens som kommer, så måtte dette sjekkes.

Jeg var ganske nervøs i går etter at jeg kjøpte tester. Tenk hvis testen var negativ. Dette ville vært psykisk knekk for meg. Tror ikke jeg klarer enda en syklus, enda en PP.

Og jeg våknet selvsagt halv time før klokken skal ringe i morges. Var nervøs med en gang. Fant ut at det er ikke noe vits i å ligge og være nervøs. Jeg tar den forbaskade testen.

Så jeg tok testen. Og gjett hva den viste????

Den var POSITIV!!!!

He, he, he. :heiajente::hoppe:

Alt nervøsiteten forsvant da.

Testen ble positiv før pinnen klarte å suge ferdig urinen. Den var positiv med en gang. Det kom frem en sterk, blå vertikal strek. Mye klarere test enn siste gang. Jeg er derfor mye mer optimistisk for denne graviditeten. Desuten har jeg hatt helt andre symptomer denne ganger. Mye mer graviditets symptomer.

Etter at jeg testet positiv, snek jeg meg tilbake til sengs og siden Kattemannen var halvvåken, hvisket jeg bare: "Kjære, jeg er gravid.". Han smilte og sa " ja, jeg skjønte det". og strøk meg lett på kinnet. :rødme:

Dagen i dag blir en bra dag. :Hehe:

Endret av May Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, søt søt kattemann du har! :) Gratulerer med graviditeten!

:klem:

Hvor mange PP tok det?

Takk darkness|.

Det tok 4 PP-er.

Men jeg hadde en kjemisk graviditet i 2. PP. Og er egentlig litt redd at dette også er det. Håper inderlig at egget klamrer seg fast og slipper ikke. Jeg håper at det blir en baby ut av denne graviditeten.

Endret av May Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen,så koselig da - gratulerer så mye :klem Helt sikker på at spiren klorer seg fast denne gangen :) Hvor langt er du på vei nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen,så koselig da - gratulerer så mye :klem Helt sikker på at spiren klorer seg fast denne gangen :) Hvor langt er du på vei nå da?

Takk.

Jeg er 3 uker og 5 dager. Mens er egentlig ventet på lørdag, men nå vet jeg den ikke kommer (*håper*).

Termin blir en gang i slutten av februar 2008.

Så på kalender for neste år og det er skuddår neste år. Det hadde vært greit å unngå at babyen blir født på 29.02, men det gjør egentlig ikke så mye om den blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neimen May Helen!!! :hoppe: Åh, nå ble jeg skikkelig glad jeg! Gratulerer sååå kjempe mye! Nå må du ha en fin dag og lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk angelou og Isdronningen

Jeg er på jobben, men klarer ikke helt å konsentrere meg om jobben. Blir nok litt sløvete dag i dag.

Kikket litt på babyverden og det stå der:

Du er nå 3 uker og 4 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 3. juni, 2007

Risikoen for spontanabort avtar: 12. august, 2007

Tid for ultralyd: 16. september, 2007

Svangerskapspermisjonen begynner: 5. februar, 2008

Antatt termindato: 26. februar, 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens jeg overreagerer nå, men jeg tror ikke dette går bra.

Jeg har disse mens murringer i magen hele dagen i dag. Jeg har vært på do flere ganger sikkert på at mensen kommer. Den har ikke kommet ennå, men jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Jeg har smerter neders i magen. Det kjennes som mensen. Og det var i begynelsen bare smerter der. Trøstet meg litt med at jeghar vondt i korsryggen og øvre del av magen før jeg får mens. Og har kun vondt i neders del av mangen, når det renner.

Men etter å ha sovet litt i ettermiddag nå, så kjenner jeg litt i korsryggen også nå.

Jeg er redd jeg får mensen i morgen eller på lørdag.

Samboeren er veldig avslappet. Han sier bare, ja ja vi får bare prøve på nytt. Og at han har hørt at det er vanlig å miste 3 ganger før man får det til. Så han tar det hele helt med ro.

Mens jeg holder på å bli gal. Vet ikke hva jeg skal tro lenger.

Jeg har bestemt meg til å ta en graviditetstest hver dag i en uke fremover. Ikke at det vil hjelpe å forhindre det, men da fanger jeg det muligens opp før mensen kommer og er forberedt på det. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...