Bryggejenta Skrevet 31. august 2007 #221 Del Skrevet 31. august 2007 Så det ser ut til å gå den veien.... Æsj............. Synes du er sterk. Tenker mye på deg, ikke det at det hjelper noe, desverre. Ringer deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 31. august 2007 #222 Del Skrevet 31. august 2007 Huff, det er ikke lett.. Er forferdelig lei meg på dine vegne, men samtidig får du det nok bedre og koseligere med deg og barna uten han. Høres ikke ut som at han er noe å ha i hus nei... Håper du kommer styrket ut av situasjonen, og husk: Oliver og Kaja er heldige som har en så flott og sterk mor som deg! Stor fredagsklem fra Shy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. september 2007 Forfatter #223 Del Skrevet 1. september 2007 Da er det definitivt over. Jeg sendte han melding i dag tidlig og sa at jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke ville ha noe mer med han å gjøre. Sviket hans er altfor stort, og han har tydeligvis ikke tenkt å gjøre noe for å rette på det. Til svar fikk jeg bare: ok De to har tydeligvis en plan, og de har ført to ektefeller og 4 barn bak lyset nå i en god stund. Jeg har snakket med mannen hennes flere ganger i dag, og gjort han oppmerksom på situasjonen. Det er mye, mye mer jeg har fått vite i dag, og jeg har nå innsett at jeg har vært gift med en iskald og kynisk person som ikke tar fem flate øre for å tråkke på andre for å ha det bra selv. Selv sine egne barn. Jeg var ganske så trist og fortvilet tidligere i dag, men nå er jeg bare kald innvendig. En sånn fyr fortjener ikke en tåre. Så håper jeg bare at han vil bli riktig så ulykkelig resten av sitt liv. Det har nemlig ikke vi tenkt å være!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. september 2007 #224 Del Skrevet 1. september 2007 Du er tøff, Siam! Jeg støtter deg fullt ut, og det høres ut som alle andre også gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. september 2007 #225 Del Skrevet 1. september 2007 Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, Siam, men jeg må si at jeg er sjokkert over hvordan mannen din har fart fram. Herregud. Men som søndagsengel sier, du er tøff. Du kommer nok ut av dette med hevet hode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. september 2007 #226 Del Skrevet 1. september 2007 Du får all min støtte, kjære deg! Til helvete med den mannen som har gjort deg så vondt. Jeg er så opprørt på dine vegne, men kan nok ikke i det hele tatt klare å sette meg inn i din vonde situasjon... Mange støtteklemmer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. september 2007 Forfatter #227 Del Skrevet 1. september 2007 Tusen hjertelig takk for alle gode meldinger. Jeg er for opprørt til å takke hver enkelt, men det betyr masse for meg. Det skal nok gå bra med oss, det har jeg bestemt meg for. Selv om livet ikke ble sånn som jeg hadde tenkt. Kanskje det blir enda bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 1. september 2007 #228 Del Skrevet 1. september 2007 Da er det definitivt over. Jeg sendte han melding i dag tidlig og sa at jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke ville ha noe mer med han å gjøre. Sviket hans er altfor stort, og han har tydeligvis ikke tenkt å gjøre noe for å rette på det. Til svar fikk jeg bare: ok Fy faen,for en kald jævel! Ble forbanna når jeg leste dette! Du klarer deg nok mye bedre uten han ja,Siam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. september 2007 #229 Del Skrevet 2. september 2007 Helt rystet over at det er mulig å være så kynisk, iskald og beregnende!! Du har det MYE bedre uten en slik bedriten person i livet ditt! Han fortjener virkelig ikke en så flott, sterk dame som deg! Stå på vennen! Du kommer deg igjennom dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. september 2007 Forfatter #230 Del Skrevet 2. september 2007 Det som plager meg mest akkurat nå er at han kan tråkke på meg på den måten, men allikevel er det jeg som taper på alle fronter. Han har jo krav på halve huset og jeg har ikke råd til å kjøpe han ut. Han har også samværsrett med barna. Jeg har altså ingen sanksjonsmuligheter overfor han, og det suger skikkelig! Han kan gjøre sånt uten noe straff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 2. september 2007 #231 Del Skrevet 2. september 2007 Huff, så trist at det blir sånn, men som du skriver lenger opp, livet blir nok bedre nå! Kan ikke ha en sånn person i livet ditt som ikke respekterer deg, og elsker deg fullt ut hver dag! Du er en flott dame, og får det helt sikkert fint på sikt. Kjedelig å måtte takle allt som komer i kjølevannet av noe slikt. Veldig synd med huset, dere har jo fått det så fint der... Håper dere klarer å finne en ok løsning, som er bra for både dere og barna. Jeg føler med deg, og tenker mye på deg og hvordan du har det. Stor klem fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 2. september 2007 #232 Del Skrevet 2. september 2007 Hva i alledager???? :gråte: Tenkte på deg her om dagen og at det er lenge siden jeg har vært innom deg, og lest om herlige småttisene, også leser jeg dette? Sjokk! Jeg vet ikke hva jeg skal si Siam, er kjempe lei meg og sinna. Dette har du ikke fortjent!! Håper det går bra meg deg. .... og jeg som lurte på om kanskje du hadde lyst å treffes på mandag... skal til moss på dagen..... Mange klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 3. september 2007 #233 Del Skrevet 3. september 2007 Uff, så urettferdig at du ikke har noe middel å ta igjen mot han med! Håper du finner en løsning på bosituasjon som gjør det hele enklere for deg og småttisene etter hvert! Mener du har rett på overgangsstønad fra det offentlige i en periode når det gjelder samlivsbrudd... (Skader ikke å sjekke opp, hvertfall. ) Håper du klarer å fortsette å være like sterk frammover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 3. september 2007 #234 Del Skrevet 3. september 2007 Hei, bare innom med en klem. Jeg skjønner at du har det vanskelig, dette er en uutholdelig situasjon. Håper du klarer å se lyspunkter i livet, og koser deg med ungene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. september 2007 Forfatter #235 Del Skrevet 3. september 2007 Takk alle sammen. I dag har jeg hatt en fin dag. Selv om jeg har sovet forferdelig dårlig de siste nettene. Men det er også Kaja og Oliver sin feil. Oliver har nå våknet 3 netter på rad klokken 4-5 og vil ikke sove igjen. I tillegg har han vekket Kaja. Og hun har også spist unormalt mye på natta, så jeg er litt på etterskudd søvnmessig. Men nå er vi hjemme igjen, og da håper jeg de sover bedre. Oliver har vært i bhg, og det var ikke noe problem å levere han i dag. Han løp rett bort til alle putene og begynte å leke, han hadde så vidt tid til å si hadet til meg. Så det er bra. Jeg har vært på barseltreff i dag, og har fortalt om det som har skjedd. De ble helt sjokkert. Det blir forresten alle som hører om dette, og det skjønner jeg godt. Ingen normale mennesker ville gjort noe sånt. Så da kan han bare slite på egenhånd. Moren hans er helt knekt, stakkar. Hun orker ikke å se han og bebreider seg selv for å ha født en sånn sønn. Og sønnen bryr seg døyten. Og svigerforeldrene mine er livredde for at de skal miste kontakten med barnebarna. Men det har jeg ingen som helst grunn til. De har som jeg har skrevet mange ganger, vært helt fantastiske og gjør dette så mye lettere. De vil hjelpe meg så vi kan beholde huset, og de vil også hjelpe meg så vi får malt huset og pusset opp kjøkkenet!! Bedre svigerforeldre i en sånn situasjon kan man ikke finne noen steder. Dama har fremdeles ikke gått fra mannen sin, så jeg håper min eks-mann blir sittende alene og forlatt. Det hadde vært til pass for han. Han hadde bodd i huset mens jeg var hos mamma, og det synes jeg var litt ekkelt. Nå har jeg skiftet alle låsene og satt inn bedre låser på verandadørene. Han har tatt med seg masse klær så han kommer ikke tilbake på en stund. Besteforeldrene hans ringte meg i dag, og de er helt fortvilet, men støtter meg fullt ut. De vil heller ikke miste kontakten med oldebarna sine. Til dem hadde han sagt at han visste godt hva han gjorde, så det er ikke noe håp for han, gitt. I morgen er det GR-kurs igjen. Matlysten har vært heller dårlig den siste tiden, så det kan hende at vekten har sunket litt. Jeg har i alle fall ikke klart å spise alt jeg skal, så jeg må passe meg så ikke forbrenningen daler også. Men nå koser mamma og jeg oss med et glass rødvin. Det fortjener vi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 3. september 2007 #236 Del Skrevet 3. september 2007 Det er godt å lese at du har så gode støttespillere. Kos deg med mamma & rødvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. september 2007 #237 Del Skrevet 3. september 2007 Det er så godt å høre hvordan svigerfamilien din støtter deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 3. september 2007 #238 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg kan ikke fatte og begripe... Jeg har ikke ord! Var ikke dette jeg hadde regnet med å lese når jeg tok turen innom her... Du er sterk, Siam! Det er godt å lese at du klarer å heve deg over den drittsekken av en møkkamann... Diger fra Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 4. september 2007 #239 Del Skrevet 4. september 2007 det er så inderlig godt å lese at svigerfamilien støtter deg!! og om alle andre som gjør det også En klem til deg på morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. september 2007 Forfatter #240 Del Skrevet 4. september 2007 til dere alle! Jeg fortalte det i bhg i dag da jeg levert Oliver, og hun fikk tårer i øynene. De skal passe godt på Oliver lovte de meg, og de ville ikke la mannen komme og hente han før det var avtalt. Så da er han trygg der. Han sendte meg en melding i går kveld om at han gjerne ville se barna en kveld, han savnet dem så. Men det får han bare venne seg til, han har forlatt oss! Jeg har ikke svart på meldingen og har heller ikke tenkt å gjøre det. På tide at han får smake på konsekvensene av det han gjør. Snart gr-kurs. Blir spennende. Får besøk av en venninne senere i dag, og i kveld er det foreldremøte i bhg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå