Gå til innhold

Siams sammensurium


Siam

Anbefalte innlegg

:tristbla: Jeg sitter med tårer i øynene og kjenner sinnet bare bobler inni meg! At det går an, Siam!! Jeg synes dette er så urettferdig, at mannen du har valgt å leve med og har full tiltro til behandler deg og familien sånn. Jeg har ikke ord! Det er så smakløst. Det er lenge siden jeg har vært her nå og jeg ble helt sjokkert når jeg leste dette.

Men det er jo helt fantastisk at du har så mye støtte rundt deg. Og at svigerfamilien er såpass fornuftig at de støtter deg og ikke mannen.

Jeg støtter deg i allefall 110% :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du får så mye støtte fra svigerfamilien. Du får tenke på at du er heldig som har dem, og at de bare vil det beste for deg og småttisene.

Forstår godt at svigermoren din føler det som et stort nederlag å ha en sønn som kunne gjøre noe sånt. Jeg vet at jeg ville blitt knust om min lille Julegave noen gang behandlet noen på den måten!

Bra barnehagen vet hva som har skjedd, så ikke mannen bare kan gå og hente uten at det er avtalt.

Bare fint at han savner barna. Det er jo den eneste straffen han kan få! Det er jo han som valgte å gjøre dette mot dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Flott at svigerfamilien støtter og hjelper deg.

Er det virkelig til det beste for barna at de ikke får treffe pappa'n sin. :klø:

Jeg skjønner godt at du ikke vil at barna skal lære noen av hans holdninger,

men du finner vel du av det etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna skal få treffe han, Zianta. Men nå blir det bare konflikter ut av at vi har noe med hverandre å gjøre, og det er ikke bra for barna.

Jeg trenger litt tid.

Dessuten har han ikke noe sted å bo, og jeg orker ikke å bli kastet ut av mitt eget hus for at han skal se barna.

De savner han ikke allikevel, virker det som.

Oliver har enda ikke spurt etter han.

Jeg ba han om å komme i går så vi fikk snakket sammen. Han er fast bestemt på at han gjør det riktige, så han vil nok ikke snu. Dessuten brenner han alle broer ved å si at han aldri har hatt de riktige følelsene for meg, han giftet seg og fikk barn bare fordi det var forventet av familien!! Herregud, det er det dummeste jeg har hørt. Han som er så sta og egenrådig at det nesten er sykt.

Så det er bare en forklaring han har for seg selv.

Og han tenker ikke på at det bare gjør vondt værre for meg.

Nei, det er nok bare for meg å komme over han og la livet gå videre. Dessverre er jeg fremdeles glad i han, det er ikke bare å skru av følelsene, selv etter det han har gjort mot meg.

Jeg gjør i alle fall det jeg kan for at han og dama ikke skal lykkes. Jeg har god dialog med hennes mann. Hun driver fremdeles og lurer han. Hun sier nemlig at hun skal fortsette å prøve med ekteskapet for barnas skyld, mens hun til (eks)mannen min sier at hun har bestemt seg, men bare prøver å få med seg barna samtidig.

I dag drar vi på hytta sammen med svigers, det blir sikkert hyggelig. Skal prøve å tenke på noe annet, selv om det ikke blir lett. De er jo like opptatt av temaet som jeg.

De har forresten kuttet han helt ut, og kommer til å overføre verdiene sine fra han og over på barnebarna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Det er du som kommer seirende ut av dette.

Han graver seg jo bare lenger og lenger ned i elendigheten, og måten han oppfører seg på får jo hele famileien til å ta avstand fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, godt at du har så fantastiske mennesker rundt deg. Flott at svigerforeldrene er så støttende i denne perioden. Barna har det nok supert med så mange som bryr seg, rundt seg, og det høres om at du holder hodet hevet, og at du kommer deg igjennom dette med æren i behold!

Så synd at eksmannen din ikke klarer å være litt grei i denne situasjonen, han gjør jo bare vondt værre med å være sånn han oppfører seg nå, også å si sånne ting da! :nei: Ikke særlig bra.

Håper du har en ok helg, og at dere koser dere på hytta.

1000-vis av:klem: :klem::klem: fra shy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en fin helg.

Vi har egentlig ikke snakket så mye om det, men det ble jo littegrann. Deilig å komme seg vekk, og prøve å tenke på noe annet. Oliver har i alle fall hatt det helt topp, bortsett fra at han skrek nesten hele veien opp. Det var nemlig så kjedelig...

Han har i det hele tatt blitt ganske så mye mer trassig i det siste, og kan slå seg helt vrang. Om det er alderen, ny barnehage eller hjemmesituasjonen, (eller en kombinasjon kanskje?) er vanskelig å si.

Vi har også vært på svømmingen i dag, og barna har kost seg som vanlig. Oliver er helt vill i vannet, og hopper fra kanten og dykker under hele tiden. Så nå sover begge godt.

Svigers var her til etter at barna hadde lagt seg.

Nå har jeg vel egentlig min første kveld alene etter at mannen dro. Litt rart, men litt deilig å ikke ha besøk hele tiden også. Men jeg har stort sett sittet i telefonen allikevel...

Jeg kommer til å ha besøk hver kveld til uka også, men etter det tror jeg kanskje at jeg har behov for å være litt alene. Det kan bli litt mye noen ganger også.

På tirsdag kommer en kjøkkenkonsulent fra Marbodal hjem til meg for å se på fornyelse av kjøkkenet. Det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom hos deg, og så leser jeg nå at du har det tøft for tiden. :( For en fæl opplevelse, og så utrolig dårlig gjort av (eks) mannen. Jeg har virkelig ikke ord... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har det vært en helt jævlig dag igjen...

Jeg er så utrolig lei meg for alt som har gått i knas pga han. Jeg er/var oppriktig glad i mannen og kan ikke skjønne hvorfor han har gjort noe sånt mot meg. Hvorfor var jeg ikke verdt en sjanse en gang? Hvis han syntes at ekteskapet begynte å bli kjedelig, hvorfor gjorde han ikke noe med det?

Her sitter jeg igjen med et knust hjerte, samtidig som jeg har blitt tråkket grundig ned i søla.

Jeg klarer ikke tanken på at mannen skal flytte sammen med en annen dame og hennes barn, og at hun skal bli reservemamma for mine barn. Det går bare ikke. Det er ingen rettferdighet i at han skal ta fra meg alt, og i tillegg vri kniven rundt.

Hvordan jeg skal komme meg videre aner jeg ikke. Jeg er besatt av tanken på å ta igjen, men det nytter bare ikke. Det går bare ut over meg til slutt. Jeg føler meg så maktesløs og mørbanket. Jeg har en vond klump i magen som ikke vil gå bort.

Alt jeg ser rundt meg minner meg om det vi hadde og det vi skulle ha. Alle gavene fra bryllupet, alle tingene vi har skaffet oss sammen, og barna...

Jeg vil så fryktelig gjerne ha igjen mannen som jeg giftet meg med, men det er umulig. :gråte:

Men så slem som han har vært mot meg, vet jeg at han ikke fortjener en tåre... Men det er lett å si.

Endret av Siam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært borte en stund, og her har det virkelig skjedd ting... Utrolig trist å lese. :gråte:

Fatter ikke hva han tenker på. Men det er vel vanskelig å skønne hva slike selvopptatte menn tenker på, og med. Kanskje vil han aldri helt oppfatte hva han steller i stand heller... Jeg er redd jeg aldri ville klart å stole på mannen min igjen dersom han var utro, jeg tror det er litt sånn "en gang utro, alltid utro".

Du har min dypeste medfølelse og støtte. Synes virkelig synd på deg, men glad du har gode støttespillere og håper du kommer deg gjennom dette best mulig. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig vondt av deg og jeg tenker på deg hver dag. Klarer ikke helt å fatte at noen kan gjøre noe slikt mot familien sin og de tåpelig tingene som han sier til deg. Jeg blir helt sjokkert..

Du er i allefall fantastisk og du fortjener noen som bare vil deg godt her i livet.

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...