Gå til innhold

~Snailhouse rock~

Sniglå

Anbefalte innlegg

:hoppe:

Prosjektoppgaven er ferdig! Printa ut, bundet inn og ikke minst: LEVERT! :-D

Et år med denne dritten hengendes over meg er finito!

(Får bare håpe den blir godkjent, selv om jeg syns den var riktig så bra selv :ler:)

Så nå skal det feires med en tur til Geilo, eller J-lo, som noen kaller det :lol: Reiser i morgen tidlig med tog og blir til søndags formiddag. Da blir det kanskje noen snø-aktiviteter, men i og med jeg ikke gidder drasse med meg skiutstyr blir det nok mest forelesninger og avslapping i boblebad og badstue. Skal bli D I G G!!!

Og så må det feires at det var siste økta på gamlehjemmet i dag! De to jeg hadde forrige gang kom i dag også, så i dag ble det jabbing om fjaio aoier jkdoa og ikke minst sadje, og klaging over rumpe-vondter... :forvirret:

Men på torsdags ettermiddager nå blir det "vanlig" klinikk igjen. Nais :)

Nei! Må pakke! Både vintertøy og bikini *fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, yndlings-sneglen min! :vinke:

Så flink du har vært! Håper virkelig du får en superfin helg og får kost deg masse! Det fortjener du! Håper ikke det er snøstorm på J-lo, for det er det nesten her! Blir det ski, eller bare afterskiing? Mest det siste, kanskje? :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lenker meg fast i dagboken din på vassekte Bellona-vis i ren protest på at Sniglå er så travel*

Jeg vil være med deg før du flytter til Sandnes :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saeria: Hm! Da var han helt sikkert på samme tog som oss? Vi tok 12-toget :)

Væren: Mjaaa...ble kanskje mest afterski, eller, jeg hadde jo ikke med meg ski, så det ble heller afterbadstu :tunge1:

@lfa: Jau! Det gjorde jeg :-D

Brudis: I morgen! Da skal vi endelig finne en tid sammen!! :hoppe:

Vampyra: Takk for det! :kose:

Endelig er internett oppe og går igjen! Dumme BKK, de brukte ALT for lang tid på å ordne opp i dette her. Da er det bra å ha en skikkelig datamann her hjemme som fikk overtalt de til å komme med en ny...eeehh.. ruter? Router? Så fort som bare det :Nikke:

J-lo var helt topp! Fredagen fikk vi skalldyrbuffet, namnam! Og så fikk vi massevis av tannbørster, tannkrem og slikt stæshj, og masse alkohol :ler:

Okei, jeg begynner visst å bli litt gammel, for det å feste alt du har to dager på rad er ikke så lett som det var før. Men, bare jeg prøvde hardt nok (les: drakk nok), så gikk det så fint atte :lol:

Ja, og lørdagen fikk vi treretters middag, kjempegodt. Og utenom mat og alkohol bestod dagene av en nydelig gåtur, noen forelesinger, og badstue.

Var ikke heeelt i den normale fasongen på mandags morgen, for jeg slet virkelig med å klippe over to sting som var blitt satt helt bak i visdomstannområdet. Var en smuuuule flaut når jeg kom med pinsetten og saksa, og metallet bare klirra i tennene fordi jeg skalv sånn :flau:

Usj, egentlig har jeg fri i dag, men jeg må innom skolen og kjæshje på en midlertidig bro, på en forelesning og ned til byen for å hente en ny semesterkvittering. Den har jeg jo selvfølgelig mista, og hva var det de absolutt skulle se på toget hjem fra Geilo? Jepp, kvitteringen. Jeg hadde med meg arket som kvitteringen rives av fra, etter mye overtaling fra sambo, så det gikk heldigvis bra. Men det er så typisk! Har ikke blitt bedt om å vise den kvitteringen på aldri så lenge, men når jeg ikke har den, ja ddaaa skal de se den :roll:

Mer kaffi, nuh!

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh! Godt jeg er alene hjemme, for jeg satt og grein som en drittunge her i stua nå. Greys anatomy er bare en ALT for god serie!!! :sur:

Tenk hvis Dr. Burke og Denny døhøhøøøøøørrr!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Vanligvis ville jeg lastet ned serien for leeeenge siden. Men denne er så bra at jeg ikke vil vite det, jeg vil ha noe å se frem til på tirsdager ;)

Så bare sitt, du :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekke fruer, som sambo kaller de, er en serie vi laster ned. Det samme med lost. Såååå når de skal overta igjen er et godt spørsmål. Aldri håper jeg. Håper Greys kan gå på tirsdager for evver and evver :Hehe:

Tror det er leggetid for denne fruen her, tydeligvis :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil heller ikke vite hvordan det går, så sitt på fingrene deres, folkens!!! :frustrert: Høres ut som om du hadde en fin tur til Jeg lo, Sniglå! Bra!

Ha en fortsatt fin uke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Brudekaninen, vi har vært superspreke og gått en tur i fjellet bak der hun bor. Tungt, mørkt og vått, men det gjorde ingen verdens ting. Dessuten hadde hun to überkule hodelykter som vi svinsa rundt med :ler: Tok et bilde av oss, skal se om jeg ikke kan legge det ut etterhvert.

For jeg kan ikke legge det over på dataen fra mobilen fordi jeg selvfølgelig har glemt igjen mobilen igjen hos de :klaske:

Og jeg har INGEN klokkeradio eller noen annen nedteller med lyd i i leiligheten. Og sambo er ikke hjemme...

Endte opp med at jeg fikk ei venninne på msn til å stå opp halv syv på fridagen hennes for å sende meg masse nudger på msn...:sjenert:

Kommer ikke på noe annet lurt jeg kan gjøre for å komme meg opp i morgen, jeg...La være å sove? Men tviler på at pasientene mine har så veldig lyst til å sitte i stolen da :ler:

Nei, årh, jeg er så utrolig vimsete av og til. Eller ofte. :roll:

Men jo, hos BK så vi en film som jeg fikk til min forrige bursdag, som var så elendig at den var helt hysteeeerisk morsom :hoho: Anbefales på det sterkeste om en vil ha seg en god latter: The Blob

Nei, nå får jeg prøve å sove. Tviler på at det blir så mye søvn i natt da, men...*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...