iss Skrevet 22. november 2007 #181 Del Skrevet 22. november 2007 Her må jeg følge med de neste mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. november 2007 #182 Del Skrevet 22. november 2007 Det høres så koselig ut med planleggingen deres. Sitter og drømmer meg bort selv, jo! Kjenner jeg deg rett vil alt falle på plass, selv om du gjerne føler deg stresset og vimsete og som en liten duracellkanin som fyker rundt for å holder orden på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarmamsen Skrevet 22. november 2007 #183 Del Skrevet 22. november 2007 Bryllup på Fløien må jo være så koselig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 23. november 2007 Forfatter #184 Del Skrevet 23. november 2007 hehe ja jeg pleier jo å få føttene ned og hodet opp til slutt... men vi får se! så lenge jeg blir gift går alt bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #185 Del Skrevet 5. desember 2007 noen som sa dårlig tid? fikk ENDELIG sendt avgårde bestillingen på innbydelsene mine. fy søren det har stresset meg, jeg hadde tilgang på pc hvor jeg kunne få det gjort for et par uker siden, men så fikk jeg ikke gjort det likevel.. og fyyyy søren det har hengt over meg så syyykt!!!! Har stått opp syv om morgenen og vært hjemme tolv ett på kvelden i flere uker, å få tilgang på en pc har vært helt umulig... denne funker bare på internet, men den har ingen andre programmer men i dag fikk jeg altså tatt meg fri fra jobben og dro inn til byen for å fikse det på nettcafè mamma hadde begynnt å mase, har ringt hver dag og stresset meg opp med innbydelsene.. og jeg tåler ikke stress nååååå har ennå en trillion ting å gjøre, men det hjalp å få akkurat det unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 5. desember 2007 #186 Del Skrevet 5. desember 2007 Så bra at du har fått bestilt innbydelsene Når kommer de da? Nå er det jammen meg ikke lenge igjen - heldiggrisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #187 Del Skrevet 19. desember 2007 innbydelsene har kommet og de er kjempefine!! selvfølgelig upersonlige siden jeg ikke rakk å lage noe selv, men jeg har innsett at drit i, jeg skal gifte meg med drømmemannen, bridezilla kan andre være... jeg har helt klart anlegg for å være det hehe, men jeg har ikke tid!! men jeg er jo "løyen" som det heter på dialekten min også da. for gjett hvem som helt har glemt alt som har med kirken å gjøre?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 19. desember 2007 #188 Del Skrevet 19. desember 2007 Mener du AAALT som har med kirken å gjøre eller?? har dere kirke å gifte dere i??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 19. desember 2007 #189 Del Skrevet 19. desember 2007 Hmmm..tror tje eg har vært inne her før...*snoke ronnt i bokå di* innbydelsene har kommet og de er kjempefine!! for at du har kjempefine innbydelsar i boks!! De e sikkårt knall å ha de på plass...vett eg ingenting om, for me har tje bjynt på våre ennå for gjett hvem som helt har glemt alt som har med kirken å gjøre?! :dåne: Går de og an??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #190 Del Skrevet 21. desember 2007 veeeeeel... jeg har jo bestilt kirken da. og klokkeslett. men jeg har ikke sendt inn papirer og søknad til folkeregisteret eller pratet med presten eller sånne ting men jeg har booket musikalske innslag jadda jaaaaaaaaaaaaaa nina i et nøtteskaaaaall.... flybillettene til bryllupsreisen er forresten også bestilt nå, tjohei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 22. desember 2007 #191 Del Skrevet 22. desember 2007 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 22. desember 2007 #192 Del Skrevet 22. desember 2007 GO JUL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #193 Del Skrevet 23. desember 2007 GOD JUL til alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. januar 2008 #194 Del Skrevet 16. januar 2008 innbydelsene har kommet og de er kjempefine!! Er jeg invitert eller? hilsen fra forloveren din... Du er noe for deg selv du, men supergod er du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #195 Del Skrevet 19. januar 2008 jeg har kjørt rundt med den første innbydelsen jeg skrev i omtrent en måned nå unnskyyyyyyyyyyyld!!!!! kom hjem fra jobb for ikke lenge siden, heeh lange dager hæ hva mener du!? Du får den i morgen snuppilupp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #196 Del Skrevet 31. januar 2008 Daaaaaaa begynner ting så smått å falle på plass... Ringene er klare for henting. Kjolen skal snart prøves for andre gang. Frisør er bestilt, både for dagen og prøvetime. Jeg har hatt hudpleie og massasje på ansikt og øvre rygg! (KVISER!! borte nå..) Viner er bestemt. Fotograf bestilt for kirken, etterpå, og under middagen. Bordkort, sanghefte, meny, ringpute, strømpebånd, bilpynt, servietter osv er bestilt og i trykken. Barnepass for dyrene er i boks. Nytt pass til bryllupsreisen er bestilt. Men i dag skal jeg bestemme kaker, og snakke med blomsterfolkene igjen, ha møte med kirken, oooog andre ting jeg måtte få tid til. Det blir noen som synger duett, ei som kommer fra symfoniorkesteret og skal spille "Gabriels Obo", og ikke minst pappaen til M som skal holde kirketalen istedenfor statspresten... Så vielsen blir nok flott Og i dag skal jeg ringe til min 4 år gamle nevø(min gudsønn som nesten døde da han var nyfødt) og spørre/fortelle om at han skal bære frem ringene til meg og M når vi har gitt vårt ja Kurvene til badene er klare (de med sånne nødting oppi), og toastmaster begynner å få kontroll på taler og sanger, og gavetingene (klisterlapper og gavebok) er kjøpt inn og under kontroll.. Hva mer må jeg huske i dag..? Jo, negler, kakene som sagt, ta sol så jeg ikke ser halvdau ut, og ikke minst... SLAPPE AV!!! Og pakke klær til bryllupseisen Hm. Tror jeg må på shopping i neste uke. Bikinien ligger iallefall klar og skriker av glede for hun skal til KARIBIEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 31. januar 2008 #197 Del Skrevet 31. januar 2008 Ser ut som om alt er under kontroll! :-D Jammen ikke lenge til bryllup nå altså!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. januar 2008 #198 Del Skrevet 31. januar 2008 Nei, nå er det ikke lenge til! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. februar 2008 #199 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei! Følger spent med her nå! Så fint at alt begynner å ordne seg! Nå er det ikke lenge igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. februar 2008 #200 Del Skrevet 2. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå