Gå til innhold

Belle ønsker seg en baby


~Belle~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det Bertine :klem: . Det var et storartet julebord, med trivelige kollegaer. Folk var i god stemning og pen i tøyet, god mat og drikke, da må jo julebordet bli bra da vet du ;)

Jeg tror at jeg får skrive mer i morgen en gang. Er litt trøtt nå...litt redusert fra i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med julebord ja! :)

Og nå er det jo strålende vær ute for en gangs skyld også! :) Godt å se sola igjen etter 2 måneder med regn!

Ønsker deg en strålende søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det jenter, og ja jeg har hatt en strålende søndag...

Kjøpt de siste gavene, juletreet er i hus, mangler bare mannens gave :sjenert: må jo være litt gjennomtenkt den da. Lurer på hva jeg skal kjøpe. Har heldigvis noen dager igjen ennå...

Ha en fin uke jenter, prøver å komme innom hver dag.

Er i dag på dag 12 i sykluss, så vi er kommet godt i gang med :humpe: hver annen dag. Det vil si at vi startet i dag :sjarmor: . Legen sa jo fra dag 14 og i en uke, så vi starter litt før, og slutter litt etter. Er jo ikke helt dødt utenom heller da heldigvis ;) .

Nei, på tide å ta kvelden. Orker ikke den store dagbok runden nå, får ha det til gode til i morgen. Ha en fin mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: takk for det Bertine, det er jo ikke noe annet å gjøre enn å stå på, ellers vil det jo i hvertfall ikke lykkes...det er i hvertfall sikkert.

Dag 13 i dag. Aner ikke om jeg har eller kommer til å få eggløsning denne syklussen, gidder ikke de der eggløsningstestene, syns de er så vanskelig å tyde. Jeg syns flere ganger at jeg hadde EL, mens gyn kunne se at jeg ikke har hatt EL på veldig lenge :forvirret: . Jeg hadde jo kjempe god effekt av Pergo forrige sykluss, så det skulle være gode muligheter for at den også virker denne syklussen. Håper det i hvertfall.

I dag er jeg ferdig med alle julegavene. Kjøpte julegave til mannen i kveld :gave::nisse: så nå er jeg ferdig :nissekonekyss: . Veldig fornøyd med alle gavene i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Håper du får eggløsning! Jeg er i pause mnd fra pergo nå vettu, og på ul fant gynekologen ett egg på 13 mm på dag 11. Så kan godt være jeg har hatt eggløsing denne mnd.. Så det er håp for alle!

Men siden jeg skal ha lap imorgen så vil jo ikke egget kunne feste seg da.. men men.. Vi får vertfall svar på om noe annet er galt... Deilig å være ferdig med julegavene!! :hoppe:

Ha en fin natt Belle!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertine: takk for gode ord, ja jeg gir jo aldri opp håpet på en eggløsning selv i denne måneden. Jeg hadde jo kjempegod effekt i forrige sykluss, så det er jo håp om at det virker ennå. Har skrevet litt til deg i din dagbok :klem: . Kjempe deilig å være ferdig med julegavene, det er en lettelse.

Leiababe: Tusen takk for lykkeønskninger og ja vi prøver og prøver, så håper på godt resultat...

Dag 14 i dag.

Merket en liten stikning i høyre side i dag da jeg var på jobb. Stikkningen var på høyde med høyre eggstokk, og varte i noen minutter, men etter det har det ikke vært noe. Lurer på om det kan ha vært en eventuell eggløsning jeg har kjendt. Det hadde jo vært kjempe gøy. Har aldri hatt sånn stikning før, som jeg kan huske i hvertfall :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da Belle!! :hoppe:

Har du tatt en el test? Egentlig kan du jo drite i dem da, jeg syns de bare er stress... bare kos dere :sjarmor:

Håper du får en fin kveld, og tusen takk for de fine ordene i dagboka mi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...