Gå til innhold

Belle ønsker seg en baby


~Belle~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: tilbake til deg Bertine. Håper du har hatt en fin natt på jobb.

Jeg har fri i dag, og nyter det, sov lenge. Det var kjempe godt. Skal snart ut å gå en tur tenkte jeg, selv om det blåser og regner ute. Det kan jo ikke stoppe meg når jeg bor her jeg bor :ler: , da kommer jeg jo nemlig aldri ut. Har litt lyst til å komme i litt bedre form, ikke direkte slanke meg, for det trenger jeg ikke. Men saker og ting kan godt strammes opp litt :sjenert: . Har bestemt meg for å bli flinkere til å gå litt turer, jogging er ikke noe for meg nemlig.

Dag 28 i sykluss. Ingen symptomer på noe som helst. Blir litt forvirret og frustrert jeg av alt dette :forvirret: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei Hei!

Alt bra med deg?

Jeg lader opp til å jobbe hele helgen, phu... er tungt med 3 netter syns jeg.. men det har nå vært roligt de siste nettene.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylling: godt nytt år til deg også :)

Bertine: Jo takk alt står bra til her :klem: . Jeg har fri helg :hoppe: og skal nyte det.

Venter stadig på mensen. ingen symptomer, så har vel ikke hatt eggløsning i denne pauseperioden da. Skal teste til helgen, og da eventuelt starte på Provera på søndag. Så er det bare å vente til mensen dukker opp for å starte på Pergo igjen.

Skal bare kose meg i helgen. Skal teste, men er ikke så veldig spent. Må si at jeg blir fryktelig overrasket dersom testen skulle vise seg å være positiv. Gleder meg i grunnen bare til å komme i gang med en ny Pergo kur.

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan tenka meg at d må væra litt greit ok å begynne med pergo og no... litt nermere målet og skikkelig igang liksom.. ;) Lykke til iallefall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylling: takk for lykkeønskninger :klem: . Skal teste i morgen, søndag, er da på dag 33 i denne syklussen. det stemmer med sykluss da jeg tok pergo. Så dersom pergoen har virket denne pausemåneden, må det jo stemme med 33 dager. Jeg har jo ingen ordentlig sykluss selv :sjenert: .

Bertine: Ja jeg nyter virkelig frihelgen min. Jeg sov helt til 11.30 i dag :overrasket: , men det var kjempedeilig. Har fri neste helg også, men så er det min tur å slite helg...Ha en fortsatt god arbeidshelg. En natt nermere fri nå for deg ;)

Litle Lady: takk for lykke ønskninger. Jeg har jo allerede hatt en pergokur. Har nå pausemåned, og så er det full rulle med hormoner igjen, dersom testen i morgen er negativ, noe jeg regner med at den er :tristbla:

Så får vi se hva søndagen bringer, positiv eller negativ. Regner med negativ, men sånn er det.

Har vært ute å sett litt på nye møbler i dag, det er jo salg. Skal kjøpe ny sofa :) , har funnet en kjempefin en, men vi må tenke litt på det.

Tar kvelden snart. Skal bare ha en liten runde i litt dagbøker. Natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test som forventet :tristbla: . Selv om jeg ventet det resultatet, kan jeg jo ikke la vær med å bli litt lei meg.

Dag 33 i dag og har startet på Provera igjen, for å få blødning så jeg kan starte på ny runde med Pergo. Det er utrolig at man kan glede seg til å få mensen, det som er det mest forhatte jeg kjenner til. Jeg hater det selv jeg, som pesten, men nå gleder jeg meg bare til mensen kommer så jeg kan komme i gang med runde 2.

ellers har helgen vært fin. gått tur med en venninne. Kjempe deilig å være ute i grunnen. Frisk luft er ikke å forakte. I morgen starter hverdagen igjen og jeg skal jobbe mye fremover. Men har jo hatt fri i helgen, så da er det jo i grunnen greit ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så leit med negativ test. Vet akkurat hvordan det er vennen. Krysser fingrene for at neste pergokur gir utslag i positiv test :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kardemomme

Leit med negativ test. :klem:

Håper så inderlig januar/februar blir mnd for positive tester for oss. Da kan vi stolt vise frem magene til sommeren. Lykke til med andre runde av Pergokuren, dette skal gå bra skal du se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Trist med testen Belle.. :klem:

Men, ny måned nye muligheter!

Vi skal uansett ha stoooooore mager i 2007!!

Det har jeg bestemt! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist med negativ test da :troest: , jeg vet og hvordan du føler deg..

2007 skal bli ett fantastisk år. Ikke gi opp :)

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Så kjipt med negativ test da.. Skjønner godt at du blir skuffa jeg. Men neste gang, da SKAL spiren sitte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...