Gå til innhold

Belle ønsker seg en baby


~Belle~

Anbefalte innlegg

Hei til alle som har vært innom siden sist, det er jo noen dager siden sist jeg viste meg her. Jeg har det bare bra, men har hatt en utrolig travel uke på jobb, så nå skal det være godt med noen dager fri. Skal jobbe nyttårshelgen, så nå har jeg fri frem til det ;) . Dere er noen supre jenter, og jeg er så glad for at jeg har fått muligheten til å bli kjendt med dere :klem: .

I dag skal jeg ut å kjøpe noen småting, er jo egentlig ferdig med julegavene, men litt dill dall må jeg ha...og så skal juletreet pyntes, og så er det jul :nisseblunk:

God jul til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ønske deg en riktig god jul Belle!

2007 skal bli vårt år :hoppe:

Stoooooooooor juleklem :klem:

Bertine: Jeg håper virkelig du har rett :klem:

Juleklem tilbake til deg :klem:

God jul til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for julehilsen Grace og Gopia. Ja la oss virkelig håpe at dette blir den siste julen uten barn. Det ville være fantastisk dersom det gikk i oppfyllelse. Det er også helt greit dersom julen neste år er barnløs, bare jeg da har en rimelig stor kul på magen ;) .

Julen er over og nyttåret nærmer seg. Mitt eneste ønske for 2007 er at jeg og min kjære endelig skal klare å bli gravid. Jeg ønsker selvfølgelig det samme for alle dere andre som sliter og ønsker dere så sårt et barn :klem: . Det er det jeg ønsker meg.

I dag er jeg på dag 21 i denne pergopause syklussen. Og dersom jeg skal regne 33 dager som jeg hadde i siste sykluss, vil min IKM være 7 januar. Den dagen skal det i allefall testes og dersom den er negativ skal jeg starte med provera igjen, og det kan jeg gjøre den dagen. Jeg må ha en negativ test for å kunne starte provera. Det er jo likegodt å komme i gang med provera dersom det skulle bli nødvendig. Håper litt at jeg slipper det og eventuelt kan starte rett opp med Pergo noen dager senere. Aller mest håper jeg jo på positiv test 7 januar... ;) , men jeg er jo blitt så vant til at testen er negativ at jeg regner nesten automatisk med at den er det. Blir jo like skuffet likevel :sjenert: .7 januar er merket i kalenderen ;) .

Håper alle har hatt en fin jul :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 22 i sykluss og jeg har begynt å få litt søvnproblemer, men ikke på langt nær som i forrige måned. Jeg er kjempetrøtt hele tiden, sover dårlig, men kunne egentlig ha sovet hele tiden. Sovner sent, og våkner utrolig mange ganger.

Har bestemt meg for å begynne å gå litt mer turer og så har jeg en sånn treningsball som jeg har brukt nå hver kveld i et par dager. Enkle øvelser. Jeg beveger meg jo mye i jobben, men føler litt at jeg har bruk for å trene litt muskler spesielt i mage og rygg. Tenkte at jeg skulle begynne å bruke skrittelleren som jeg har for å kunne oppnå å gå så langt som jeg burde. Vet faktisk ikke hvor mange skritt man bør gå hver dag jeg. Kanskje det er noen som vet det? Jeg er jo ikke overvektig, men derfor gjør det jo ingenting å gjøre en innsats for kroppen sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg brukte skritttelleren 2 netter på jobb... jeg gikk 10.500 skritt på en natt! :overrasket:

Da var det ikke direkte travelt heller..

Det er mye!

10.000 skritt er det som er anbefalt å gå iløpet av en dag viss man vil gå ned i vekt, eller beholde idealvekten.. Så ta den på, du vil bli overasket over hvor mye du går på jobb ;)

Kjenner meg igjen i søvnproblemene.. kan liksom aldri få nok :sove:

Men skal krysse fingrene for at det er pga en liten sprellus i magen.. :klem:

Jeg måtte ta en test idag, for løye bare.. vet jo at jeg ikke kan være gravid denne mnd, siden jeg har hatt skylling av egglederne, så den ble jo negativ.. men men..

Ha en fin kveld belle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for motivasjon Bertine. Jeg har gått med skritteller i dag, og jeg har hatt fri og gått alt for lite. Har brukt en del bil i dag nemlig :sjenert: Nesten så jeg ikke tør å skrive hvor lite jeg har gått. Tok den heller ikke på før ut på dagen en gang, og dagen er jo heller ikke ferdig ennå...Vil ikke skrive det, gjør det heller i morgen ;) .

Tenk om du har rett, en liten sprellus, det var jo utrolig søtt uttrykk forresten :ler: . Jeg kunne fint klart meg uten søvn jeg, bare det var sant.

Så synd med den testen Bertine, men som du sier så viste du det jo allerede at det ikke kunne være positiv. Men neste måned Bertine, da skal alt av fingre og tær krysses ;) for da skal det klaffe, både for deg og for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 23 i sykluss. Ingen tegn til noe som helst. Ingen symptomer utenom det med søvnen. Har ikke engang ømme bryster, pleier jo alltid å få det ca en uke før mensen, men det er jo heller ikke sikkert at jeg får noen naturlig mens heller. Satser fremdeles på en IKM 7 januar. Dersom jeg ikke har fått mensen til da, skal det testes. Dersom testen er negativ, skal jeg ta Provera. Når jeg da begynner å blø, skal jeg ta Pergotime. Blir helt gal av alt dette, telle dager og :humpe: når man egentlig ikke har noe lyst :sur: . er så lei av å bli styrt av kalenderen :sur: . Håper jo bare på at det ikke varer så lenge dette her, og at jeg snart kan leve som før, ta en dag av gangen uten å tenke på når jeg sist hadde mensen, og om jeg har EL i dag eller om jeg har EL i det hele tatt.

Jeg tror at jeg skal ta å gå en tur i trappene jeg. få opp pulsen litt og få økt tallet på skrittelleren min for i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særli å følge kalendere, el-tester, temper og alt mulig når en holder på... mye styr ...:sjenert: Håper eg finner ut at jeg har eggløsning denne måneden ( d har jeg nemmlig ikke siste månedene eg sjekka..) ellers må eg kanskje begynne m. pergo el noe eg og... Er år siden i januar at legen sa eg hadde PCO.. og sa at eg sku komme tilbake om 1 år hvis ingen ressultat... så d er vel snart på tide å bestille time.. :forvirret: men men...

Må ønske deg et riktig godt nytt år! Å så håper vi på en liten "sprellus" (digga d uttrykket!hehe) i det nye året! :ler::klem:

Endret av Litle Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litle Lady: takk for hilsen. ja det er mye styr, og jeg føler litt at romantikken forsvinner. Selv har jeg aldri tempet, fordi jeg jobber skift, EL tester stanset jeg fort med da de aldri ble positive og det ble altfor dyrt siden jeg ikke hadde peiling når EL ca skulle være.

Ring legen din og få en time, du har jo fått diagnosen, så da er det jo bare å ta neste skritt. Lykke til i 2007 til deg Litle Lady :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 25 i pergopause syklussen.

Ingen tegn til ømme bryster. Litt mer utflod, men om dette er det såkalte eggløsningsslim eller ikke, har jeg ingen ide om. Har vært veldig sliten de siste ukene, det gjelder både meg og min mann så det har ikke blitt så mye :humpe: som vi kanskje burde. Har likevel vært aktive i de dagene det meste sannsynlig skal ha vært en EL dersom jeg har hatt en...

Det er bare å krysse fingrene og håpe på det beste. Noen god følelse har jeg ikke for at det skal ha lykkes denne måneden, men så får jeg ta en kur med Pergotime til da. Får bare bite tennene sammen og godta bivirkningene, og lytte til det kroppen forteller.

Jeg satser på 2007, jeg har en veldig god følelse for 2007 :)

Ha et riktig godt nytt år jenter :klem: , vi snakkes neste år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt nytt år til alle dere også Jeg håper at 2007 vil bli et strålende og fruktbart år :klem: .

Et nytt år og nye muligheter. Nye muligheter til så mye, men også nye muligheter for å kunne lykkes med å bli gravid. Jeg har sluttet å ha nyttårsforsetter, jeg har heller nyttårsønsker. Det jeg ønsker meg for 2007 er et barn. Om ikke jeg klarer å få et barn før dette året er omme, så ønsker jeg i det minste å bli gravid i 2007.

På denne første dagen i det nye året er jeg på dag 27 i sykluss og har IKM 7 januar. Er veldig sikker på at jeg ikke har blitt gravid denne syklussen heller. Starter snart opp igjen med Pergotime, så da får vi se om det ikke kan gjøre susen... Det hadde jo vært strålende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...