Gå til innhold

Belle ønsker seg en baby


~Belle~

Anbefalte innlegg

Første pille er tatt i morges :) . Så nå mangler jeg bare 4, og håper at bivirkninger holder seg langt unna. Det tror jeg nok at mannen håper også :ler: . Er ikke alltid så lett for dem å forstå hva som skjer med kroppen når man blir bombet med hormoner.

Bertine: Ja takk, jeg har det bra. :klem: .

Leiababe: takk for gode ord :klem: . Jeg syns alle fortjener å få ønsket sitt om barn oppfylt. Det er jo det vi er skapt til, å sørge for at slekten går videre.

Kylling: ingen bivirkninger ennå, men sist fikk jeg dem først for alvor etter en ukes tid tror jeg det var...

Er kjempe trøtt, tar en litt lengre dagbokrunde i morgen kveld. Orker ikke nå, skal på jobb i morgen tidlig så jeg skal opp før hanen galer :Gjesp:

Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morro at du er igang igjen da :klem: Skjønner at du håper bivirkningene holder seg unna. Er ikke noe morro når hormonene herjer med kroppen og en skal prøve å late som ingenting. Jeg sliter mest rett før mensen kommer da. Skikkelige humørsvingninger, og tårene ligger på lur hele tiden. Skikkelig morro.. :sjenert:

I begynnelsen av kuren er det 'bare' hodepine, trøtthet og litt svimmelhet.. :ler:

Håper det blir full klaff nå da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siste pergopille er inntatt og nå er det bare å vente...

Jeg har vært mindre aktiv i det siste, og det skyldes mye, blandt annet at jeg har bestemt meg for å bruke mindre tid her på KG. Jeg føler at jeg blir litt stresset av dette her, og føler kanskje at jeg vil ha godt av en liten pause. Prøvingen blir ikke lagt på hyllen, men jeg har bruk for litt tid for meg selv.

Jeg er veldig glad for at jeg fant KG den gangen, og jeg har hatt mye glede av å være her, men nå er jeg kommet dit at jeg i en periode har bruk for å bare være meg en stund. Mye skjer rundt meg, og sånn er det....

:klem: til alle som måtte kikke innom. Jeg forsvinner ikke helt, men blir bare sjeldnere å se... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har godt av en KG-pause innimellom. Iallfall vi som er prøvere.. Kan bli litt hysteri og mas rundt det, og det kan være stressende. Godt du kommer innom av og til iallfall! Blir jo en spennende måned for deg dette.

En god :klem: fra kyllingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei!

Det er jo år og dag siden jeg har vært her inne og avlagt rapport. Det er jo ikke sikkert at det er så mange som husker meg en gang, men men...

Mye har skjedd siden jeg var her innom sist. Jeg har endelig blitt gravid :gravid::hoppe::hoppe::hoppe:

Det tok oss 2 år, to enkle pergo kurer og en dobbel kur. Jeg ble gravid i pausemåneden etter den doble kuren.

Jeg er derfor i den situasjonen at jeg endelig kan si at jeg er 8+5... Det er helt uvirkelig.

Jeg har hatt godt av en pause fra KG, men hvem vet, kanskje jeg dukker opp oftere nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Det er jo år og dag siden jeg har vært her inne og avlagt rapport. Det er jo ikke sikkert at det er så mange som husker meg en gang, men men...

Mye har skjedd siden jeg var her innom sist. Jeg har endelig blitt gravid :gravid::hoppe::hoppe::hoppe:

Det tok oss 2 år, to enkle pergo kurer og en dobbel kur. Jeg ble gravid i pausemåneden etter den doble kuren.

Jeg er derfor i den situasjonen at jeg endelig kan si at jeg er 8+5... Det er helt uvirkelig.

Jeg har hatt godt av en pause fra KG, men hvem vet, kanskje jeg dukker opp oftere nå ;)

HURRA!!! Gratulerer! Dette unner jeg deg virkelig! Vil du bli mer aktiv her inne nå? Har savnet deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Må gratulere deg her også :hoppe:

Fikk du mailen min ang det forumet?

:klem:

Takk for det, og det samme til deg Bertine... :klem:

Ja fikk mailen, og har faktisk bare helt glemt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!!! Gratulerer! Dette unner jeg deg virkelig! Vil du bli mer aktiv her inne nå? Har savnet deg! :klem:

Takk for det Kylling :klem: .

Har savnet dere her også, men har hatt veldig godt av en pause, for min egen del...

Hv ;) em vet, kanskje jeg stikker innom oftere nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Jaaaaaaa!!! :tommel: Gratulerer så mye, det var moro å høre :) Får håpe det er smittsomt, og at alle andre her inne kan si det samme snart ;) Gratulerer igjen, har lurt så på hvordan det var med deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Uff, jeg er treg av meg... Gratulerer, dette så jeg ikke før nå nettopp jo! (og hvis du lurer på hvem jeg er så het jeg Wayah før, husker ikke om jeg fortalte deg om "navnebyttet" mitt).

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...