Gå til innhold

Belle ønsker seg en baby


~Belle~

Anbefalte innlegg

Gjest Adrianna

God morgen og god mandag!!:):):) Håper motivasjonen er bedre idag, og at du går en kjempefin uke i møte! Søndager er aldri dagen der man gleder seg til å gå på jobb :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adrianna: takk for motivasjon. Dagen har vært helt fin. Faktisk godt å komme på jobb igjen :forvirret: . I grunnen litt rart. Har jo ikke vært vekke i mer enn en uke, men begynte faktisk å savne jobben og kollegaene mine.

lubelillen: Alt blir nok bra. Og takk, jeg har hatt en fin dag...

Dag 6 i dag. nesten ferdig med mensen. kanskje det blir noe kosing i kveld :sjarmor: , det er jo lov å håpe... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sovet dårlig i natt, sovnet rundt klokken 2, og opp 5.30. Vet ikke helt om det er problemene som fortsetter eller om det bare var spenning over å komme på jobb igjen, og redsel for å forsove meg... Håper at det er det siste, det går nemlig over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk godt å begynne i jobb igjen. Fikk ingen direkte spørsmål om hvorfor jeg har vært sykemeldt. Jeg gidder jo ikke at hele jobben skal vite om mine frustrasjoner...Og jeg fikk klemmer av flere av mine kollegaer som sa at de hadde savnet meg denne uken, og uten å spørre og grave sa de bare at de håpet at uansett hvorfor jeg hadde vært sykemeldt, håpet de jeg hadde det bedre nå. De er jo kjempe koselige.

Jeg har fri i morgen, og så har jeg seinvakter på jobben resten av uken, så det er jo en myk overgang må jeg si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at det gikk bra på jobben! :klem:

Det er noen omsorgsfulle kolleger du har ;)

Håper du får en god natts søvn inatt, så kan du nyte fridagen din imorgen.

Stoooot nattaklem fra Bertine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertine: Ja jeg har noen gode kollegaer. Noen av dem vet også om hva jeg sliter med, men ikke mange...

Jeg har sovet som en drøm i natt, og sovet lenge :ler: . Det har vært deilig. Jeg har fri i dag, men vet ikke helt hva jeg skal finne på. Får se om jeg kommer på noe lurt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! :)

Sliter litt med nattesøvnen av og til du også? Bra du fikk sove godt i natt og at det var bra å være tilbake på jobb. Ønsker deg en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Belle :)

Takk for hilsen i dagboka mi! :)

Så kjekt å ha så hyggelige kollegaer. Er godt å komme tilbake til jobb da. Er litt slitsomt dersom de er så nygjerrige og spør og graver på hvorfor du har vært vekke.

Jeg følger spent med i dagboka di hver gang jeg er inn på KG, selv om jeg ikke alltid legger igjen spor. Jeg er ikke så veldig flink til å skrive så mye. Men vit at jeg er der hvertfall da!

Ha en super fridag videre, og lykke, lykke til med prøvinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter og takk for hilsner. Veldig koselig å komme tilbake til dagboken etter en dag eller to og så er der hilsner, det varmer :klem: .

Gopia: Ja jeg fikk slappet litt av, men store deler av dagen gikk med til julegaveshopping. Akkurat nå hater jeg folk i butikker :sur: .

Kylling: Ja, jeg har slitt veldig med nattesøvnen. Spesielt i perioden etter jeg startet på pergo inntil jeg fikk mensen, 3 uker :sjenert: . Ble faktisk sykemeldt på grunn av det. Fikk ladet bateriene mine litt i den uken. Var nemlig helt utladet. sov i snitt 2-3 timer om natten, og det er for lite. Men nå er det bra. Har pausemåned, så det starter vel ikke opp igjen før i januar når jeg skal ta ny pergokur :forvirret:

Jenta 27: Takk for hilsen, og kjempe hyggelig at du legger spor etter deg av og til ;) . koselig at du kikker innom, og det er veldig godt å vite at noen er der for meg...

Lubelillen: :klem: til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nå kommet til dag 9 i denne pausemåneden etter en hard pergokur.

Hadde veldig bra respons på enkel dose pergokur, så jeg håper jo litt på at pergoen skal gi meg eggløsning denne måneden også. Jeg gidder ikke eggløsningstester, det stresser bare litt, for jeg blir så usikker på om den er sterkere eller om det bare er jeg som syns den er sterkere, den streken :sjenert: . Syns faktisk at de testene kan være litt vanskelig å vurdere.

Sist var syklussen min på 33 dager, med pergo, så jeg satser på en sykluss på omtrent samme tidsrom. Det vil si at jeg har en forventet IKM 7 januar. Da skal det i hvertfall testes om ikke mensen har kommet, for så å starte med Provera igjen dersom jeg ikke er gravid og heller ikke har fått mensen. Provera før pergo eventuelt.

Har litt julegaver igjen å kjøpe, så jeg tar vel snart turen til byn, før jobb. Skal også shoppe litt til meg selv tenkte jeg :sjarmor: , trenger en ny topp/bluse eller noe sånt. Vi får se hva jeg finner. Skal på julebord i morgen, så jeg trenger å føle meg litt fresh. Nye klær gjør da ofte susen...

Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

God shopping, og kjøp noe fint til deg selv :) En liten førjulsgave(selv om du kjøper den selv) er jo ikke å forakte.. Håper det er din tur til positivt resultat denne måneden da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fant ingenting til meg selv i dag, selv om det var det jeg skulle...har hengt en topp av i en butikk, skal hente den i morgen. Jo de har masse fint i butikkene, men det skal passe til resten av antrekket også, smykke, sko og skjørt som allerede er i boks.

Julebord i morgen, det skal bli gøy. Bare litt synd at jeg kan drikke alkohol :forvirret: , men jeg skal kose meg i morgen, jeg gleder meg faktisk. Gleder meg også til å hente den toppen for å se om det blir fint til det andre. Det må det, har ikke tid til å lete mer. Det er jo i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...