Gå til innhold

Belle ønsker seg en baby


~Belle~

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke ringt til gyn i dag, har bestemt meg for å vente til torsdag eller fredag, da kan jeg få svar på blodprøven samtidig forhåpentligvis. Men jeg må si at jeg lurer fælt på når jeg kan forvente IKM. Tror nok at jeg setter IKM til 2 desember jeg, da er det 30 dager, kommer i hvertfall til å teste da om ikke mensen skulle ha dukket opp i mellomtiden. Regner vel egentlig med at den er like om hjørnet, jeg har så vannvittig vondt i puppene, de føles så tunge og litt spent. Ganske ubehagelig. Det kan jo også være bivirkninger da, og håper jo på det, men har nok innsett at det nok er tegn på at den forhatte mens dukker opp. pleier jo å ha ganske vondt i brystene da en ukes tid før moroa starter.

Dag 26 i dag, og venter i spenning.

Det eneste jeg ønsker meg til jul er en positiv graviditetstest, men jeg tror nok ikke at jeg får det jeg ønsker meg aller mest til jul i år :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for :klem: drua, det hjelper

dag 27 i dag, og stadig vondt i brystene, litt begynnende mensmurringer, så det braker vel snart løs. Hvis jeg ikke får mens i natt eller i kveld, tror jeg at jeg tester i morgen tidlig. Hadde bestemt at jeg skulle vente til lørdag, men tror ikke jeg klarer å vente :sjenert: . Tålmodighet er en dyd og det er en dyd jeg ikke er i besittelse av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo spennende å teste uansett da! Ømme bryster og mensmurringer er jo også graviditetssymptomer... :)

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Belle, og takk for hilsen i dagboka mi! :)

Jeg har nå lest gjennom dagboka di, og kan ikke annet enn å ønske deg lykke, lykke til! Blir veldig spennende å følge med på deg fremover! Håper det har klaffet for deg denne måneden, det hadde vært gøy.

Hvor gammel er du foresten? Er det flere enn meg som er "ikke helt ung" lengre? Jeg føler meg hvertfall ikke ung til å nettopp ha begynt å prøve, men det har bare ikke vært riktig før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hilsner og lykkeønskninger Kylling og jenta 27.

Kylling: jeg vet også at dette kan være graviditetssymptomer, men du vet, jeg tør ikke helt å håpe...Det er jo dette med skuffelsen da.

Jenta27: jeg er 28, så jeg er fremdeles på "riktig" side av 30. Mannen min har passert 30 og nærmer seg 32. Jeg er veldig glad for at vi begynte å prøve for 11/2 år siden, med tanke på at det faktisk ble problematisk for oss, men heldigvis vet man ikke det på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte for å høre om resultatet på blodprøven, progesteron. Snakket med en sekretær, som først ikke ville gi meg resultatet, bare si at de var kommet. Jeg fikk overtalt henne til å si meg tallet, og så tar legen kontakt med meg snart. Jeg mener hun sa at progesteronnivået var på 24, men jeg er ikke helt sikker. Hun sa så mye :ler: .

Ut i fra hva jeg har funnet på nettet, kan det stemme med 24, og da tyder det visst nok på at jeg har hatt eggløsning i hvertfall. Jeg får vente til jeg snakker med legen før jeg slipper jubelen løs for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...tenke, tenke... :klø:

Mener det var en eller annen som hadde fått 18 på progesteron..og det skulle være rundt 30.. :sjenert:

Men aaaner ikke om det var de tallene eller hva som stemmer eller hvor jeg har det fra... :ler:

Og nå er ejg så trøtt at jeg ikke gidder å lete.. :Gjesp:

Heier på deg jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 28.

Klarte ikke å vente med å teste, og jepp, den var negativ :tristbla: . Jeg har hatt en tung dag. Sliter med bivirkninger mest i form av søvnløshet. Er kjempetrøtt hele tiden, men sover ikke mer enn 2 timer sammenhengende hver natt. Jeg ringte til fastlegen min i dag for å få en sykemelding, og det fikk jeg. Jeg har blitt sykemeldt ut neste uke. Brøt litt sammen hos legen og satt der å tutet :grine: . Klarte ikke å holde det tilbake.

Føler det litt godt å skulle slippe å tenke på jobb og sånt akkurat nå. Jeg skal prøve å slappe av og tenke på andre ting. Liker ikke tanken på å sykemelde meg, men etter en snakk med min mann ble vi enige om at det kanskje ville være en god ide å få noen dager uten å trenge å tenke på noe annet enn meg selv og kanskje få gjøre noe hyggelig, litt juleforberedelser kanskje...

Dritt dag i dag: negativ test og mange tårer :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde et ønske og et håp for 2006, nemlig at jeg skulle bli gravid. Det ser veldig mørkt ut for at dette skal kunne bli oppfylt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Belle!

:klem:

Jeg vet så godt hvordan du har det nå, og det er fælt :(

Bra at du ble sykemeldt.. det er jeg også.

De bivirkningene er fæle, og det å ikke bli gravid i seg selv er tungt nok.

Jeg tok også en negativ test idag.. er på 13 dpo..

Har litt vondt i livmoren idag, så tenker monsteret er på vei...

Vi får prøve å støtte hverande?

Så går vi med friskt mot en ny pp imøte..

Tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bertine: :klem: til deg.

Jeg vet at du har det på samme måte som meg og det er en utrolig støtte å vite at det er andre der ute, men samtidig syns jeg det er trist at du også har det sånn, for det gjør så uendelig vondt :grine: .

Pasha: Det kan godt være at jeg har testet for tidlig, og det håper jeg veldig, men jeg føler veldig at mensen nærmer seg med stormskritt. Har ordentlige mensmurringer på nippet til å gå over til menssmerter. Dersom jeg ikke har fått mensen til lørdag eller søndag kommer jeg til å ta en ny test. Men jeg bare føler på meg at den også kommer til å gi meg en gråtetur :grine:

Takk for støtten jenter, dere er så søte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde et ønske og et håp for 2006, nemlig at jeg skulle bli gravid. Det ser veldig mørkt ut for at dette skal kunne bli oppfylt  :tristbla:

Vet hvordan du har det :klem:

Det har vært målet mitt for 2003, 2004, 2005 også...og det begynner å bli knapp tid for å klare det innen 2006... :sjenert:

Håper du bare har testet for tidlig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dag 29

og ingen mens ennå. Menssymptomene har i grunnen sluttet litt, ikke så mye mensmurringer eller brystspreng :ler: , ja det føles sånn. Puppene var liksom litt større :sjarmor:.

Vet jo ikke om jeg har hatt eggløsning en gang, men håper jo at jeg testet for tidlig.

I kveld har jeg pyntet litt til jul. Det er i grunnen veldig hyggelig. Har fått lys i en busk bak huset og i en tuja (tror det er det det heter) forran inngangen. Kattene går nå rundt og lukter på alt mulig, og skal si de var interessert da jeg åpnet kassen med julepynt :ler: , veldig søte.

Capricorn, jeg håper virkelig det snart lykkes for deg, Selv har jeg jo ikke prøvd mer enn i 11/2 år, så jeg ønsket det også for 2005, men i år var det virkelig mitt eneste ønske for året. Jeg krysser fingrene for at vi begge to skal klare det, men året er snart over, men det kommer jo alltid 2007. Stor :klem: til deg, føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dg.. :vinke: Kommer alltids 2007... men vi håper du testa for tidlig.. ;) Lykke til iværtfall.. så får du slappe av og kose dg i dagene som kommer.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, little lady, det kommer alltid 2007, men det er ikke noe gøy når man ønsket seg dette i 2005. jeg håper på at 2007 blir et fruktbart år for alle som ikke skulle klare det i år. Tusen takk for hilsen forresten :klem:

Dag 31 i sykluss i dag, og enda ikke noe tegn til mensen. Jeg har ikke testet igjen, jeg tør ikke :sjenert: . Jeg har tenkt å kose meg i det som er igjen av helgen og ikke gråte over enda en negativ test.

Tror nok at jeg må ringe til gyn på tirsdag eller onsdag dersom jeg ikke har fått en positiv test, og mensen ikke har vist seg ennå. Jeg har jo tatt pergo, så jeg lurer på hva jeg skal tenke og tro om dette... Legen min sa at jeg bare måtte ringe dersom det var noe jeg lurte på underveis, men det hjelper jo ikke å ringe når legen aldri er tilgjengelig på telefon. Jeg får sloss litt med en av sekretærene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dersom du ikke har el, hva er det da som styrer at mensen kommer regelmessig,,, trudde at det var el som ordnet det jeg :klø:

Håper at neste test viser et stort +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...