Gå til innhold

Belle ønsker seg en baby


~Belle~

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine

Hei!

Deilig med en lang dusj ja.. ;)

Kjipt med store blødninger, ikke nok med at vi ikke blir gravide, vi skal blø i litervis i tillegg :(

Men vi skal klare det vettu :klem:

Jobb på mandag altså? Kjenner at jeg også gleder meg litt til å komme på jobb igjen. Selv om det er julehelgen da.. :sjenert:

Skal du jobbe mye i julen?

Hvor mye jobber du egentlig Belle?

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så typisk med store blødninger å greier... veldig kjekt om man sitter en stund... og så reiser seg.... hjelp.... kjennes jo bare SÅ fælt ut... :sjenert: Skikkelig fossefall som får meg og til å liksom wuæh! og stå i den knevinkelen då..hehe :ler: Skikkelig festlige greier.... :ironi: Føler på meg at d snart kommer til meg og her... :sjenert: Men d kommer alltids et nytt år da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3.

Bertine: Ja vi skal klare dette :klem: . Det skal både du og jeg... Tror faktisk at det skal bli godt å begynne på jobb igjen på mandag. Men jeg må innrømme at det har vært godt å bare kunne slappe av og ikke være nødt til å stå opp. Det har faktisk hendt at jeg har gått opp i sengen igjen etter at jeg har stått opp, påkledd, bare for å lese en bok eller surfe litt på KG ;) . Kjempe godt...

Little Lady: Veldig bra beskrevet, akkurat sånn er det :ler: , helt grusomt...

Ja 2007 kommer snart.

Jeg spurte min mann i går om han tror på at vi skal klare dette, Da så han meg bare dypt inn i øynene og sa "selvfølgelig skal du og jeg klare dette" :hjerter_rundt: Han er jo bare så god å ha. Han vil gjerne ha barn, men han vil bare ha barn med meg...

Ha en god dag jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula er jo høysesong for nysgjerrige folk som lurer på "når skal dere ha barn da?". Kan være litt slitsomt med disse nysgjerrige kvinnfolka. Bra noen setter dem på plass av og til. Jeg sa lenge at jeg ikke hadde lyst på barn, at jeg rett og slett syntes at andres unger hadde en meget preventiv effekt. Satt som et stjerneskudd på vi-har-mer-enn-to-barn-mødrene :ler:

Stå på. jenter! Det spirer nok til slutt :klem:

:nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Endelig helg! :sjarmor:

Bare synd mannen skal jobbe mye :(

Jeg jobber 70% natt.. men er veldig klar for dagvakter altså!

Og ikke flere nattevakter!

Mest av den grunn at vi har hatt det kjempe travelt om nettene!

Hadde vi bare kunne kost oss med kaffi og bøker skulle jeg holdt ut, men når vi springer beina av oss hele natten, da er det ikke gøy!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kardemomme

Hei Belle!

Så søtt å lese at du har en støttende mann, det er viktig. Får håpe 2007 blir året vårt. Det hadde vært noe det...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hilsener jenter. Dere er jo kjempe søte alle sammen :klem: .

Bertine: Jeg forstår at det er mye med 70 % natt. skal du slutte med å gå natt? På min arbeidsplass er det heller ikke akkurat kaffekos på natten, mye arbeid og mye ansvar.

Gopia: Ja jeg har en støttende mann, men det er jo også hans ønske og prosjekt dette ;)

Drua: God helg til deg også :klem:

Lubelillien: Ja jeg har begynt å sette folk litt på plass. Syns det er på sin plass at folk får vite at det er upassende å spørre. Har man spurt en gang, får det være nok. Dersom man vil fortelle, forteller man nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har en god mann. Det viktigste er at dere står sammen om dette, og at dere bevarer kjærligheten for hverandre. Barn skal dere ha, om det må bli på den ene eller andre måten.

Ha en kjempefin helg, Belle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg & takk for koselig besøk!!

Vet hvordan det føles å bli spurt om det snart bli kul på magen... Vi giftet oss for halvannet år siden, og da tror folk automatisk at det snart kommer smått. De skulle bare visst... Synes det grenser til uforskammethet når folk en ikke overhodet kjenner begynner å gnåle.

Særlig når en inni seg vet at det er ingenting en heller vil en å få et barn... Mange som ikke har antenner, tror jeg. Kunne aldri falt meg inn å spørre om slike private ting.

Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn skal dere ha, om det må bli på den ene eller andre måten.

Vet du det at dette sa mannen min den dagen jeg fikk konstatert PCOS, da jeg satt å gråt mine bitre tårer på vei hjem i bilen. Han er helt uunværlig for meg :hjerter: og så er han jo min store kjærlighet, (nå ble det klissete her :ler: , men det er jo sant).

Molly Mu: Vi giftet oss sist høst, for godt et år siden, og ja, folk tror at ekteskap = baby. Det er nok ikke sånn det fungerer for alle :tristbla: , så jeg vet godt hva du mener...Folk eier ikke folkeskikk, det er det det handler om

God helg til alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Dag 4 i sykluss. Blødningene har begynt å avta, så nå er det begynt å bli levelig igjen.

får snart besøk, skal ha julebesøk, og det gleder jeg meg masse til :nissevink:

Litt gløgg og litt vin kanskje, nå vet jeg jo at jeg ikke er gravid, og kan drikke litt vin med god samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi giftet oss sist høst, for godt et år siden, og ja, folk tror at ekteskap = baby. Det er nok ikke sånn det fungerer for alle  :tristbla: , så jeg vet godt hva du mener...Folk eier ikke folkeskikk, det er det det handler om

Det trenger ikke å ha noe med folkeskikk å gjøre. Jeg tror heller det er veldig lite kunnskap og forståelse rundt dette med ufrivillig barnløshet ute og går. Jeg må selv innrømme at jeg har "mast" på gifte mennesker uten barn, men det var før jeg satte meg inn i hvor vanskelig det faktisk kan være for enkelte. Nå skal jeg ALDRI mase på noen igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mener og at folk ik har folkeskikk når de maser på oss om bebis.. spes oss gifte(som tydligvis betyr =barn snart!) Eg har og PCO... sjønner etter hvert at d er en del som har d.... skulle tro at andre folk visste litt om sånt og.. men tydlivis ikkje.. :forvirret:

Men men....

Ha en god helg da værtfall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror giftet seg i fjor høst og jeg vet at min svigerinne da sluttet på p-pillen. Jeg er jo fryktelig nysgjerrig på om det skjer noe på den fronten snart. Men etter at jeg har hørt så mange historier her på KG om hvor mye enkelte sliter med å bli gravid har jeg ikke hjerte til å spørre om de faktisk prøver.

Jeg håper at de snakker om det hvis de vil, så får jeg heller smøre meg med tålmodighet i mellomtiden. Sist de var på besøk hjemme hørte jeg i forbifarten noe snakk om at hennes foreldre "truer" med prøverør, og da tør jeg iallfall ikke spørre!

Før jeg kom over KG visste jeg lite om prøvere og deres vanskelige hverdag og kunne glatt spurt min bror om hvorfor de ikke har fått barn ennå.. :sjenert: Men nå vet jeg heldigvis bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange grunner til at folk spør, og det er minst like mange grunner til at folk ikke har barn. Selv har jeg aldri mast på folk om de skal ha barn, men har nok kanskje hintet litt innimellom, men det er fryktelig mange år siden. For å være helt ærlig så har jeg aldri tatt det som en selvfølge at folk skal ha barn. Det er en privatsak om folk vil ha barn eller kan få barn. Noen ting hører fremdeles privatlivet til...

Takk for hilsner og at dere tar dere tid til å kikke innom min lille dagbok :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 5.

Søndag formiddag, etter julefest hjemme i går kveld. Ble litt sent, så jeg er sent oppe i dag. Veldig godt å ligge litt utpå formiddagen...Ble en veldig trivelig kveld. og koste meg masse, selv om ikke mindre enn 2 av gjestene er gravide. Veldig misunnelig på de magene :forvirret:

Starter på jobb igjen i morgen, har gledet meg til det helt til nå, men nå merker jeg at motivasjonen for å starte er borte. må manne meg litt opp. Skal på julebord med jobben til helgen, men merker egentlig at jeg heller ikke gleder meg til det :sjenert: . Det går nok over

Ha en kjempe fin søndag til de som måtte stikke innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...