Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En annen ting jeg lurer på, hvor høye er dere? Er litt bekymra for at jeg er så lav.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Selvfølgelig, men noen kan jo være så uheldige at de snubler under løpetesten og dunker hodet i ribbeveggen.

Nå fikk jeg vemmelige bilder i krystallkula... :)

Er nok lurt å ha med seg litt kjapp snacks (F.eks. kjeks, slik Marie81 sa) og energidrink til opptak ja.. Iallfall når man skal begynne klokka 8 på morgenen.. :sove::roll:

Skrevet
En annen ting jeg lurer på, hvor høye er dere? Er litt bekymra for at jeg er så lav..  :sjenert:

Jeg er 1,74.

Hvor lav mener du med lav da?

Skrevet

Jeg er over det minstekravet de hadde før, jeg er 1,66.

Skrevet

Det er vel ikke så galt :) Hadde forberedt meg på noe langt lavere jeg nå.. He he..

1,66 er vel ganske normalt blant damer. Bare rett deg ut i ryggen, og ta på deg høye hæler på intervjuet ;) En myndig fremtreden teller nok mer enn hvor høy du er.

Skrevet (endret)

He he, nei jeg er heldigvis ikke nede på 1,50-tallet akkurat, men likevel :) Kjenner ei på 163 som er førsteårsstudent, så.. :) Har likevel alltid ønsket å være noen cm høyere:p

Endret av sacred
Gjest Marie81
Skrevet

Jeg er 1.72. Tror ikke 1.66 er noe problem. De fleste av de kvinnelige studentene jeg pratet med på forrige opptak var lavere enn meg.

Skrevet
Har likevel alltid ønsket å være noen cm høyere:p

Takke seg til støvletter og pumps.. :ler:

Finfin oppfinnelse.

Skrevet

jeg er jo også 1.66 Sacred, vi er ikke lave altså (men det er ikke betraktet som lavt eeegentlig).. rak i ryggen funker som fan.. vi får til å se ut som om vi er sånn 1.72 ikke det at der er viktig.. men holdning øker høyden masse..

Svømt nå og det er utrolig slitsomt ufrivillig sjekketriks å si .. hei kan du ta tida på meg jeg søker politiskolen... ooogså skulle alle disse mennene prate til meg om de fine svømmetriksa sine .. jeez

Det er liksom bare bommen og benken jeg er livredd for nå..

Hva består oppvarmingsdelen i egentlig, tenkt om man blir utslitt allerede der?

Det som er så stilig med dette er at jeg må trene, gi alt og komme tilbake å se hvordan det går med dere.. dra-hjelp som fan.. :smilyblomst:

Skrevet
Hva består oppvarmingsdelen i egentlig, tenkt om man blir utslitt allerede der?

Det som er så stilig med dette er at jeg må trene, gi alt og komme tilbake å se hvordan det går med dere.. dra-hjelp som fan.. :smilyblomst:

Jeg har også lurt litt på om jeg kommer til å bli utslitt der ;) Tror vi klarer oss bra.

Det med drahjelp er helt sant. Har vært veldig inspirerende å være en del av denne tråden.

Skrevet

Jeg er 193cm. Så er ganske høy, men det er nok mange som er like høye som meg på PHS tror jeg.

Skrevet

oppvarmingen er bare jogge litt i ring og hoppe og sprette osv. Det er oppvarming. Du blir nok litt sliten, men det tar ikke krefter fra det andre. Snarere tvert i mot yter man bedre når man er varmet opp og man unngår skader og smerter.

;)

Skrevet
Takk boe ! :) Brev kommer nok snart til deg !

Spenst: hopper i trapper, spentshopp (3*10)+ øver teknikk på stillestående lengde.

icee - lykke til med løpetest!

Er ikke så god teknisk på benk selv, men rådene jeg har fått er å spenne opp godt i kroppen, få skuldrene under deg, fylle lungene godt med luft før hvert løft, senke rolig ned og "sette fart opp" når stanga kommer til brystbeinet. Vet ikke om det hjalp..? :)

Jeg prøver å være flink til å ikke holde stanga på strake armer mellom hvert løft, blir fort sliten av det. Sette i gang neste løft nesten med en gang.

Takk for tipset!! Fikk forøvrig brev i posten tidligere i dag... Skal møte til opptak 18 april. Så nå får jeg begynne å trene målrettet mot øvelsene som skal gjennomføres :)

Skrevet
Jeg er 193cm. Så er ganske høy, men det er nok mange som er like høye som meg på PHS tror jeg.

Jeg er en 182 cm og klager ikke på det..;)

Får jeg spørre hvor gammel du er Thomas?

Skrevet

Hei:)

Noen som vet om det er mange første års søkere som kommer inn?

Og hva har førsteårs søkere som kommer inn til felles?

Jeg har hørt at under 10% av de som kommer inn er førstegangs søkere

Takk

Gjest Marie81
Skrevet
Takk for tipset!! Fikk forøvrig brev i posten tidligere i dag... Skal møte til opptak 18 april. Så nå får jeg begynne å trene målrettet mot øvelsene som skal gjennomføres :)

Gratulerer med brev ! :klappe:

Skrevet
Jeg er en 182 cm og  klager ikke på det..;)

Får jeg spørre hvor gammel du er Thomas?

Det kan du gjerne spørre om. Jeg er 21år, fyller 22 i år, altså er jeg født i 85. Er førstegangssøker:)

182 holder i massevis, det er ikke bare morsomt å nesten være 2m heller, skaller i mange huslamper osv :forvirret: hehe...

I morgen er det opp klokken 0600 for å trene benk :trene::tristbla:

Skrevet

Jeg vet iallefall om 3 stk som kom inn som førsteganssøkende, for 4 år siden... Og det er nok flere enn jeg kjenner som har gjort det :-) Så det er iallefall en mulighet da!! :-)

Gratulerer med brev Boe!!! :-)

Skrevet

Hei

Googlet PHS i går og havnet på denne siden. Er imponert over hvor mange som er her inne :) Selv har jeg opptaksprøve 19 mars i Trondheim. Er det noen som vet hva volleyballfisk er? Ser at det ikke er lov på kondisjonstesten.

Skrevet
Hei

Googlet PHS i går og havnet på denne siden. Er imponert over hvor mange som er her inne :) Selv har jeg opptaksprøve 19 mars i Trondheim.  Er det noen som vet hva volleyballfisk er? Ser at det ikke er lov på kondisjonstesten.

Velkommen til tråden! Hehe, den har vokst etterhvert!

Vet du hva, det lurte jeg faktisk på selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...