Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med hvem da, meg selv? ;D Han er jo ikke her.. Og jeg har mensen! Så der driter du deg hohoho! DU DRITER DEI! Fy søren ass! Hore ass ;D

(jeg prøver å få ut aggresjon her, men det nytter ikke da jeg ikke er sint på deeeg, men kan jeg tisse på deg?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke bry deg om uskrevne regler. De er bare dritt uansett. Jeg og mannen venta ca en uke etter at vi ble sammen. Man trenger jo ikke nødvendigvis knipe igjen når det er noe begge vil. Dere er jo voksne.

Oi... når ble dere sammen da? Ble dere sammen med en gang dere møttes eller gikk det 3 uker? 3 måneder?

Jeg trodde jeg var god på knipinga skjønner du, men mye mulig du overgår meg her. :)

Skrevet

horer meg her og horer meg der. Nei, jeg trenger ikke lese denne tråden, jeg kan bare la være, men jeg er nå innom her fordi dette er en relativt grei side hvor man kan diskutere det meste. Bare litt slitsomt når enkelte av de trådene som ligger øverst dreier seg om tema som er så ufattelig ferdigdiskuterte at det holder. Trådstarter har fått svar på de spørmål hun/henne hadde for lenge siden, men alikevel så fortsetter dikusjonen til det blir så ufattelig usakelig etterhvert. Har vel litt med å gjøre at enkelte trådstartere har enormt behov for oppmerksomhet og tror at alle er så ufattelig innterssert i å høre om det minste ting som skjer videre selv etter at alle spørmål er dikutert/besvart osv osv. Nei Towelie, start heller en ny tråd dersom det er noe mer du lurer på. Slitsom denne tråden din etterhvert, hva er det du egentlig vil med den videre???, at vi skal spørre hver eneste dag om du har snakket med den eller den, om du har mensen eller ikke???. Nok er nok

Skrevet
horer meg her og horer meg der. Nei, jeg trenger ikke lese denne tråden, jeg kan bare la være, men jeg er nå innom her fordi dette er en relativt grei side hvor man kan diskutere det meste. Bare litt slitsomt når enkelte av de trådene som ligger øverst dreier seg om tema som er så ufattelig ferdigdiskuterte at det holder. Trådstarter har fått svar på de spørmål hun/henne hadde for lenge siden, men alikevel så fortsetter dikusjonen til det blir så ufattelig usakelig etterhvert. Har vel litt med å gjøre at enkelte trådstartere har enormt behov for oppmerksomhet og tror at alle er så ufattelig innterssert i å høre om det minste ting som skjer videre selv etter at alle spørmål er dikutert/besvart osv osv. Nei Towelie, start heller en ny tråd dersom det er noe mer du lurer på. Slitsom denne tråden din etterhvert, hva er det du egentlig vil med den videre???, at vi skal spørre hver eneste dag om du har snakket med den eller den, om du har mensen eller ikke???. Nok er nok

hold kjeften din du di møkkakjerring! icon5.gif

Ingen bryr seg om at du sitter der med den inntørka skrævsylta di og blir bitter hver gang den glade tråden min kommer på forsiden.

Jeg er og lei hver gang jeg ser enkelte tråder skjønner du, men jeg har da folkeskikk nok til å holde kjeft og ikke irriterer meg over TRÅDER PÅ INTERNETT?

Hei og hopp, ut og ta deg en tur og se at livet er mer enn bokstaver og horer og mensen.

Du er sikkert en av dem som elsker å lese når jeg har nedturer i livet og sitter og runker klitten din etter mine sørgende ord, og nå som det går framover prøver du febrilsk å melke sorgens ku? Er det så?

Pervo!

Gjest Hilde79
Skrevet

Det som er så fint med et sånt diskusjonsforume som dette, er at det er akkurat opp til hver enkelt hva de vil få ut av det. Noen har lyst til å fjolle å ha det morro, andre har lyst til å diskutere politikk og aktuelle ting i nyhetsbildet! INGEN skal diktere andre hva de skal skrive eller når de skal avslutte. Hvis du er irritert på at denne tråden ligger øverst hele tiden, kan du ta i bruk den hendige scrolleren og se litt nedover på siden.

Gjest BagLady
Skrevet
Nei Towelie, start heller en ny tråd dersom det er noe mer du lurer på. Slitsom denne tråden din etterhvert, hva er det du egentlig vil med den videre???, at vi skal spørre hver eneste dag om du har snakket med den eller den, om du har mensen eller ikke???. Nok er nok

Kan ikke du heller starte en ny tråd? Du har jo tydeligvis en del innestengte frustrasjoner du bør få ut? :)

Skrevet

Jeg som skrev innlegget over. Skulle jeg føle behov for det så starter jeg en ny tråd. Har hatt tråder før der jeg har fått svar på de ting jeg lurte på og så meg fornøyd med det ,og så case closed. I stedet for å angripe innlegget mitt nå så tenk heller over det litt. Er litt slitsomt å måtte scrolle langt nedover på listen av innlegg for å finne noen "nye" innlegg hvor det er noen som gjerne vil ha svar på ting. i Stedet for at disse nye innleggene ligger øverst så finner vi disse totalt "utdebaterte" innleggene hvor det bare pøses på med usakligheter etterhvert da opprinnelige spm. er besvart for lenge siden. Og spar meg nå for slike motsvar at jeg trenger å get laid, at jeg er en hore osv osv.

Skrevet
Jeg som skrev innlegget over. Skulle jeg føle behov for det så starter jeg en ny tråd. Har hatt tråder før der jeg har fått svar på de ting jeg lurte på og så meg fornøyd med det ,og så case closed. I stedet for å angripe innlegget mitt nå så tenk heller over det litt. Er litt slitsomt å måtte scrolle langt nedover på listen av innlegg for å finne noen "nye" innlegg hvor det er noen som gjerne vil ha svar på ting. i Stedet for at disse nye innleggene ligger øverst så finner vi disse totalt "utdebaterte" innleggene hvor det bare pøses på med usakligheter etterhvert da opprinnelige spm. er besvart for lenge siden. Og spar meg nå for slike motsvar at jeg trenger å get laid, at jeg er en hore osv osv.

Men nå er det faktisk ikke du som bestemmer hva som er ferdigdiskutert og ikke. Selv om du synes tråden er kjedelig, er det tydeligvis mange som er uenig med deg, og dermed har all rett til å skrive i den. Det beste du kan gjøre er å unngå å lese den, og ihvertfall unngå å skrive i den, fordi du selv bidrar til at den lever lengre.

Ihvertfall; Synd for deg! Jeg vil gjerne vite hvordan det går med Towelie og den nye flammen...

Gjest må bare si meg enig
Skrevet

Sorry men må si meg enig her. ord som klitt , hore osv er det trådstarter som har bragt inn på banen i denne tråden. La denne siden være fri for sånne ord og la oss ha en side der man kan få svar på de ting man lurer på i stedet for eviglange tråder hvor det bare slenges dritt i alle retninger. Ikke kall meg en hore nå også da. :forvirret:

Gjest også enig
Skrevet

ja nok er nok. Towelie er sikkert en grei og kjekk dame. Men ta litt hensyn til de som har nye innlegg og som må finne seg i å havne langt nede på listen en halv time ettter innlegget er lagt inn. Kan ikke heller bare hun towelie komme med noe nytt når det er noe nytt å fortelle i stedet for denne drittslengingen fram og tilbake. Virker jo som med en gang man sier noe som hun er uenig i så err man en drittkjerring eller hore e.l

Skrevet
Sorry men må si meg enig her. ord som klitt , hore osv er det trådstarter som har bragt inn på banen i denne tråden. La denne siden være fri for sånne ord og la oss ha en side der man kan få svar på de ting man lurer på i stedet for eviglange tråder hvor det bare slenges dritt i alle retninger. Ikke kall meg en hore nå også da.  :forvirret:

Ah, seroxata sa jo at jeg skulle ta et råd fra henne fordi hun er hora. Hun er venninnen min skjønner du vel, og du er ikke verdt å kalle hore, så vidt jeg ser det.

Hvem slenger dritt her? Jeg syns det var en veldig koselig tråd helt til dere gjester begynte å slenge med de anonyme leppene deres.

Skrevet
Det som er så fint med et sånt diskusjonsforume som dette, er at det er akkurat opp til hver enkelt hva de vil få ut av det. Noen har lyst til å fjolle å ha det morro, andre har lyst til å diskutere politikk og aktuelle ting i nyhetsbildet! INGEN skal diktere andre hva de skal skrive eller når de skal avslutte. Hvis du er irritert på at denne tråden ligger øverst hele tiden, kan du ta i bruk den hendige scrolleren og se litt nedover på siden.

Tror ikke det hjelper å gi Hitler jr. råd her, dessverre.

Skrevet
Hvem slenger dritt her? Jeg syns det var en veldig koselig tråd helt til dere gjester begynte å slenge med de anonyme leppene deres.

Enig.

Gjest hallo!!!!
Skrevet

hva skal vi gjøre da???. Skal vi bruke virkelige navn slik at du kan angripe oss enda mer? har brukernavn her men tørr ikke bruke det da du angriper alle som ikke er enige med med ultrastygge ord. Kan ikek kalle dette en hyggelig tråd når du begynner å kalle folk for det ene og det andre med en gang de er uenige med deg.

Skrevet

Jo, du er nå ei hore som trenger et ligg, er du ikke? :klø:

Men for å være seriøs; Er det så slitsomt å scrolle nedover en side, så vil jeg si du er en unormalt lat dame.

Vi snakker i denne tråden så mye vi vil, så godta det. Ingen gidder vel å høre på sure mennesker som deg når verden smiler til en?

ja nok er nok. Towelie er sikkert en grei og kjekk dame. Men ta litt hensyn til de som har nye innlegg og som må finne seg i å havne langt nede på listen en halv time ettter innlegget er lagt inn. Kan ikke heller bare hun towelie komme med noe nytt når det er noe nytt å fortelle i stedet for denne drittslengingen fram og tilbake. Virker jo som med en gang man sier noe som hun er uenig i så err man en drittkjerring eller hore e.l

Hva behager? Folk kan være uenig så mye de vil i meningene mine om objektive ting, men dette er da for søren ikke en tråd om noe som har annet å gjøre enn MEG.

Det er ikke noe nytt å fortelle. Han kalte meg snuppis forleden dag. Herregud jeg må skrive det ned jeg, da!

Jeg skriver så mye jeg vil i min egen tråd, og jeg tar meg retten til å "slenge dritt" til dem som herper tråden min. Såpass får dem (du?) tåle, når dere oppfører dere som apekatter.

Skrevet
hva skal vi gjøre da???. Skal vi bruke virkelige navn slik at du kan angripe oss enda mer? har brukernavn her men tørr ikke bruke det da du angriper alle som ikke er enige med  med ultrastygge ord. Kan ikek kalle dette en hyggelig tråd når du begynner å kalle folk for det ene og det andre med en gang de er uenige med deg.

Nei. Men siden du allerede spør meg om råd, råder jeg dere til å pelle dere ut av tråden min :)

Jeg kaller dere ekle ting når dere er ekle med meg og tråden min, og dere er "advart", så bare la vær å skrive da?

Gjest Bare lille meg
Skrevet

Har ikke skrvet noe her på denne tråden jeg før. Har bare fulgt litt med. I begynnelsen så var det jo en innterssant tråd hvor towelie lurte på noe og så fikk hun svar på det hun lurte på.

Etter det så syns jeg towelie tar litt av. Blir kjekt å høre hvordan det går med han nye, men kan vi ikke se hvordan det går før det bare pøses på med usaklighter hver eneste dag

Gjest gjest lengre oppe
Skrevet
Har ikke skrvet noe her på denne tråden jeg før. Har bare fulgt litt med. I begynnelsen så var det jo en innterssant tråd hvor towelie lurte på noe og så fikk hun svar på det hun lurte på.

Etter det så syns jeg towelie tar litt av. Blir kjekt å høre hvordan det går med han nye, men kan vi ikke se hvordan det går før det bare pøses på med usaklighter hver eneste dag

Jeg syns ikke det. Syns tråden har gått for langt og towelie må slutte å skrive i den.

Skrevet

Herregud ass :hoho: tenk at folk må forsvare tråder de skriver :overrasket:

Idiooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooter!!

Gjest Bellatrix
Skrevet
hva skal vi gjøre da???.

Gå og les en bok eller se på tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...