Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel! I natt drømte jeg at han var Larry Laffer i lærklær, så jeg tenkte grøss og gru da jeg våknet. Så fikk jeg sett bilde av han igjen og husket at han faktisk er pen å se på, og ikke Larry. I går før jeg la meg tenkte jeg på tika masala med kylling, men det er bare fordi det er et behov. Tenkte på han FØR det da ;D

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

:-D

Endret av Bellatrix
Skrevet

Nå har jeg lært han å høre på favorittmusikken min, og han likte den! Dette kan jo bli noe av :Hehe:

Skrevet

Wee!

Skal forresten ut på byen med han på lørdag! nervernerver! jeg svetter i hendene :( Jeg spyr! :kvalm:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nerver hører med, men ikke spy for mye da.

Skrevet

Jeg skal ikke spy, jeg går bra! Huff fy, det er bare 2 dager til jooo!

Skrevet

Hva er favorittmusikken din da towelie?. Nyskjerrig her

Skrevet

The Mars Volta. Med et hjerte etter. Sånn! :hjerte:

Jeg elsker dem!

Skrevet

The Mars Volta?. Hva type musikk er det. Aldri hørt om dem

Skrevet

De er ganske inspirert av Led Zeppelin, men de er litt mer alternative. Har ikke peiling på sjangere, men tror de kalles progressiv rock (?) og de er fra landet jeg heller ikke kan stave, puerta rico (???) og har en del spansk i sangene sine uten å gjøre det sleskt.

Hu hei! Men for å gjøre det enkelt, kan jeg jo også si at jeg elsker Led Zeppelin, så har du det :P

Skrevet

Men du - hvorfor er du redd egentlig? Redd for ikke å nå opp eller for å nå opp og bli der oppe? Jeg bare lurer i forhold til betatt osv jeg.. (gir meg ikke serru...)

*og forøvrig måååååå jeg bare pushe opp tråden igjen så Towelie ikke glemmer den helt *

:ler:

Skrevet

Egentlig mest redd for at jeg skal få følelser for han, vi blir glade sammen og han dumper meg spmm ut av det blå om noen måneder til..

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det skjønner jeg godt, men selv om du har dårlige erfaringer så trenger det ikke gå dårlig nå.

Skrevet

Jeg vet, men er det virkelig verdt å gå gjennom alt det her bare for å bli dumpa?

MVH optimist-towelie! Æsj!

Skrevet

Han kan være den du skal tilbringe noen år med vettu :)

Skrevet

:hakeslepp: Da blir det iallfall kjipt å bli dumpa etter så lang tid :ler:

Nei, jeg får slutte å være så negativ. Sikkert fordi jeg sitter og hører på the cure nå. Deprimert gothermusikk, ka?

Skrevet
:hakeslepp: Da blir det iallfall kjipt å bli dumpa etter så lang tid :ler:

Nei, jeg får slutte å være så negativ. Sikkert fordi jeg sitter og hører på the cure nå. Deprimert gothermusikk, ka?

Har du tenkt på at det faktisk kan være du som kommer til å dumpe han da?? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...