Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvordan gikk det, Towelie?

Jeg kunne også tenkt meg en oppdatering :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kunne også tenkt meg en oppdatering :)

Som sagt; :kvalm:

Eneste som kan beskrive det :ler:

Skrevet

Skal vi se;

Bussturen bort til vorspielet:

Snakker om seg, seg, seg og hva han har spist til middag og frokost i detalj. Drikker litt øl og hikker og raper høylytt hele turen bort. (Lærte vi ikke på Magna Cum Laude at dette ikke drar damer?)

Vorspielet:

Prøver å ta på meg. Jeg sier nei, jeg er ikke helt klar for sånt ennå, og forklarte grunnen. Han påpeker ting som at neglene mine ser misforster ut, og går ned på do og informerer at nå skal han drite.

Bussturen til byen:

Jeg røyker ikke til vanlig, men tar en festrøyk. Dette var visst helt grusomt for han, og han sa NEI! Jeg sa jo, og gjorde nå som jeg ville.

Byen:

Vi drar på stamplassen min. Jeg treffer en gammel kompis som bor langt avgårde og gir han en klem. Han er ganske fjollete, og presenterer seg for daten min som en veeeeldig ;) ;) ;) god venn av meg. Bare en spøk, og det var innlysende.

Så, han klikker på kompisen, står og skjeller han ut og blir sprøyte sjalu.

De står og krangler, og kompisen kaller han "lille venn", nå må du slappe av! (fyren var visst 10 cm mindre enn meg og, ikke at det har noe å si, men det hører til historien) Ikkje kall mæg lille vænn! E e liden, men e har stor kukk og hjerne!!

Da sprakk det for meg. Jeg sa at nå fikk de to kjerringene stå og ha syklubb, jeg stakk hjem med nattbussen. Så henger han seg på meg og syter og griner og holder rundt meg. Jeg sa nå holdt det, jeg ville hjem og sove.

En annen ting jeg glemte å nevne;

Han spurte om han kunne låne 100 spenn til nattbussen (går det time-nattbusser? Nei :klø:). Jeg sa "kanskje senere". Kanskje senere kom fort, og det ble et rungende nei da jeg så han helte ned minst 3 øl han kjøpte til seg selv!

Makan! :overrasket: Hvordan klarer folk å være så forskjellige som fra førsteinntrykket?

Neste dag var jeg feig og kjip, så ja; Jeg sa til han på et nettsted at ikke vi burde treffes mer - det er meg, ikke deg.

Hva skjer? Jeg får en sms; "Det går bra snuppis. Kan du komme på msn? Hva skal du senere? Jeg skal til byen"

For et apesirkus!

Skrevet

Mulig jeg er skikkelig treig altså men har Towelie fått seg nytt nick?

Skrevet

Jepp! Gjestene mener det er fordi jeg vil gjemme meg, men jeg har aldri sagt noe sånn, så :Hehe:

Men joda, jeg gjemmer meg. Det der var min date, ikke Towelies ;D

Gjest BagLady
Skrevet

Så kjedelig at han var en skikkelig slaskeprins da :tristbla:

Skrevet

Han var intet annet enn en rassrunk. Hadde trodd mitt klisjéfylte farvel ville jage han vekk, men akk.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Herlighet for en fyr! Snakk om Dr Jekyll og Mr Hyde!

Greit at du oppdaget dette før det begynte å utvikle seg noe mer da. Jeg må bare ønske deg bedre lykke neste gang ;)

Skrevet

Hehe, jeg er likeglad jeg! :-D

Jeg merket jo at nei, dette går ikke, og jeg har faktisk lyst for første gang på flere år (eller noen sinne) å være single!

Så jeg skal nyte dette her mens jeg kan.

Jeg har så klart lyst på en runde med eksen igjen da :sur:

Skrevet
Hehe, jeg er likeglad jeg! :-D

Jeg merket jo at nei, dette går ikke, og jeg har faktisk lyst for første gang på flere år (eller noen sinne) å være single!

Så jeg skal nyte dette her mens jeg kan.

Jeg har så klart lyst på en runde med eksen igjen da :sur:

Ta deg en runde med eksen, dere har jo deres på det tørre etter hva jeg forstår :) For en håpløs fyr du var på date med - tror faktisk ikke jeg har møtt noen tilsvarende. Eller har jeg fortrengt det?

Skrevet

Hehe, han var ikkedet beste en kunne finne, nei! :D

Jeg kan jo si til han exen: "Eyyy hva du sei til en engangshendelse?"

Skrevet

Herregud, stakkars deg for en kveld!

Og for en håpløs type :klaske:.

Greit å finne ut av det tidlig da. Tenk å være samboer med en sånn fyr f.eks. :ler:

Skrevet
Hehe, han var ikkedet beste en kunne finne, nei! :D

Jeg kan jo si til han exen: "Eyyy hva du sei til en engangshendelse?"

Jah, trenkte jo nettopp på det, "nå kan hun gå tilbake til han herlige pulevennen sin som hun kanskje er litt forelsket i men ikke allikevel"

Skrevet
Jah, trenkte jo nettopp på det, "nå kan hun gå tilbake til han herlige pulevennen sin som hun kanskje er litt forelsket i men ikke allikevel"

Nemlig. Er egentlig en litt søt historie å følge med på det også :sjenert:

Skrevet

Uff og skrekk, det hørtes ut som en grusom kveld :forvirret:

Meeen du:

:hakeslepp: Da blir det iallfall kjipt å bli dumpa etter så lang tid :ler:

Nei, jeg får slutte å være så negativ. Sikkert fordi jeg sitter og hører på the cure nå. Deprimert gothermusikk, ka?

så, aldri så galt at det ikke var godt for noe ;):ler:

Skrevet
Bahahah! Der skjedde det!

:hoppe:

Jaså, blitt litt grom-kuk på slaskepotten??? ;)

Skrevet

Ja, jeg kan da for svarten ikke noe for at vi absolutt alltid må lekeslåss på gulvet og han ender opp oppå meg og jeg sier "JAHA?" og han sier "Ja" og jeg sier "Ok, jeg gir fan, vi gjør det her på gulvet!" og han sier "Nei jeg henter håndjerna vi gjør det oppetter senga"

Dette skjer alle hver eneste dag, glem ikke dette lamadama!

Du var forresten foreplay, for vi så lamafilmen først :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...