Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #181 Skrevet 23. august 2006 Ah, så du kan kalle meg kjedelig, være trådhitler, dra med deg gjestelauget til å skrive masse fjoll til meg som dette, men når jeg svarer tilbake, så er vi plutselig så vonbråten?
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #182 Skrevet 23. august 2006 Krokodilletårer! Det er hva som strømmer ned ditt kinn, gjest!
Gjest Hilde79 Skrevet 23. august 2006 #183 Skrevet 23. august 2006 Selvsagt skal hun få være i fred med sine tanker,meninger osv. For all del. Bare synd når man tidlig begynte å lese tråden når det var forholdsvis nytt og man sa sin mening uten å bruke noe styggeord så ble man kalt det ene og det andre og ble rakket ned på så det holdt, dette gjelder flere. Foreslår dere tar en titt på hva enkelte ble kalt jeg tidlig i tråden. Ja, man kan bare overse det og la være å kommentere det, og aldri gå inn på tråden igjen, men blir det riktig ???. Men greit, jeg skal ihvertfall ikke si noe mer. ← Nå vet jeg ikke hvilken av gjestene du er, men det jeg først reagerte på, var en gjest som mente at tråden burde avsluttes, siden Towelie tilsynelatende hadde fått svar på det hun lurte på. Og at det var irriterende at denne tråden lå oppe til enhver tid. Hvordan Towelie reagerte på det, får hun stå inne for selv. Jeg sa det jeg sa, fordi dette er et forum alle som vil kan skrive det de vil (nesten). Og det å be noen avslutte en tråd blir for meg veldig smålig. Eller snipete om du vil. Står fortsatt ved oppfordringen om å bruke scrolleren.
Superlammet Skrevet 23. august 2006 #184 Skrevet 23. august 2006 Jeg kan ikke fatte og begripe at det er så sinnssykt vanskelig å unngå å klikke seg inn på Towelies tråder om hun irriterer dere så forferdelig? Det er da en million skravletråder på dette forumet - hvorfor henge seg opp i Towelies? La nå jenta være i fred - hun hadde behov for å lufte tanker og følelser, og det må hun vel få lov til uten å bli angrepet for å være seg selv? ← Selvsagt er det ikke det! Noen MÅ bare klage på det som klages kan. Og finner man en person man kan gå etter er det sabla lett å være anonym og komme med sine uendelige klagesanger i trådene til denne personen. Dette er dog ikke et nytt fenomen her på KG.
Gjest Ninakanin Skrevet 23. august 2006 #186 Skrevet 23. august 2006 horer meg her og horer meg der. Nei, jeg trenger ikke lese denne tråden, jeg kan bare la være, men jeg er nå innom her fordi dette er en relativt grei side hvor man kan diskutere det meste. Bare litt slitsomt når enkelte av de trådene som ligger øverst dreier seg om tema som er så ufattelig ferdigdiskuterte at det holder. Trådstarter har fått svar på de spørmål hun/henne hadde for lenge siden, men alikevel så fortsetter dikusjonen til det blir så ufattelig usakelig etterhvert. Har vel litt med å gjøre at enkelte trådstartere har enormt behov for oppmerksomhet og tror at alle er så ufattelig innterssert i å høre om det minste ting som skjer videre selv etter at alle spørmål er dikutert/besvart osv osv. Nei Towelie, start heller en ny tråd dersom det er noe mer du lurer på. Slitsom denne tråden din etterhvert, hva er det du egentlig vil med den videre???, at vi skal spørre hver eneste dag om du har snakket med den eller den, om du har mensen eller ikke???. Nok er nok ← Jeg trodde du visste at KG er "kosemoseland", og at brukere faktisk ER interessert i hverandres skitne sokker og middagsmat. Nok er nok? Vel takk du, den tror jeg vi sender i retur!
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #187 Skrevet 23. august 2006 Hei folkens! Jeg har ikke mensen mer, men jeg skal ikke ha sex nå for det om! Jeg skal til byen nå og møte ei venninne, hun er russisk men snakker flytende norsk. Vi skal kanskje på kafe og jeg skal kanskje svi av noen penger på H&M, jeg vet ikke. Jeg skal huske å fortelle dere om det når jeg kommer hjem, jeg kan love det er noen saftige detaljer ;) ;)
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #188 Skrevet 23. august 2006 Hva med heller å lage en dagbok Towelie
Gjest Ninakanin Skrevet 23. august 2006 #190 Skrevet 23. august 2006 Hva med heller å lage en dagbok Towelie ← vet du hva? Du irriterer meg. For lenge siden hadde Yvonne her inne en tråd som ble rene dagboken, den var kjempepopulær. Den begynnte med et spørsmål ikke ulikt Towelie's i denne, om man bare tar høyde for svært ulike personligheter.... Folk ville høre om kaffebesøk og tanker og følelser, den lå alltid på toppen av nye innlegg, og var en glede for mange. Men ingen plaget Yvonne med at hun burde vite når "nok er nok" og lignende ting. Hvorfor, kan man spørre seg? Fordi Yvonne ikke gjør så mye av seg til vanlig, kanskje, og er en lys levende utgave av kardemommeloven? Greit nok, all ære til henne for det. Men det gir verken deg, meg eller noen som helst rett til å slenge med leppa til Towelie bare fordi hun tilfeldigvis er fargerik.
Gjest Ninakanin Skrevet 23. august 2006 #191 Skrevet 23. august 2006 Vi gleder oss hemningsløst jaddda ← Skru av PC'en, og ta deg en luftetur.
Gjest Hilde79 Skrevet 23. august 2006 #192 Skrevet 23. august 2006 Vi gleder oss hemningsløst jaddda ← Du er ikke nødt til å lese en evt dagbok heller
Gjest BagLady Skrevet 23. august 2006 #193 Skrevet 23. august 2006 Lurer på om jeg skal dra i gang en kampanje for å beholde denne tråden på topp til enhver tid
Gjest Hilde79 Skrevet 23. august 2006 #194 Skrevet 23. august 2006 Lurer på om jeg skal dra i gang en kampanje for å beholde denne tråden på topp til enhver tid ← ooooooooog DER er den på topp igjen
Gjest Ninakanin Skrevet 23. august 2006 #195 Skrevet 23. august 2006 Lurer på om jeg skal dra i gang en kampanje for å beholde denne tråden på topp til enhver tid ← det tror jeg våre kjære gjester klarer heeeelt på egenhånd, gitt har forøvrig en beskjed til Towelie inne på PM da, om noen skulle være interessert....
Gjest BagLady Skrevet 23. august 2006 #196 Skrevet 23. august 2006 ooooooooog DER er den på topp igjen ← Bra jobba
Gjest Bellatrix Skrevet 23. august 2006 #197 Skrevet 23. august 2006 Jeg kan sikkert hjelpe til, jeg også.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. august 2006 #198 Skrevet 23. august 2006 vet du hva? Du irriterer meg. For lenge siden hadde Yvonne her inne en tråd som ble rene dagboken, den var kjempepopulær. Den begynnte med et spørsmål ikke ulikt Towelie's i denne, om man bare tar høyde for svært ulike personligheter.... Folk ville høre om kaffebesøk og tanker og følelser, den lå alltid på toppen av nye innlegg, og var en glede for mange. Men ingen plaget Yvonne med at hun burde vite når "nok er nok" og lignende ting. Hvorfor, kan man spørre seg? Fordi Yvonne ikke gjør så mye av seg til vanlig, kanskje, og er en lys levende utgave av kardemommeloven? Greit nok, all ære til henne for det. Men det gir verken deg, meg eller noen som helst rett til å slenge med leppa til Towelie bare fordi hun tilfeldigvis er fargerik. ← Nettopp. Hadde noen andre skrevet det som Towelie har skrevet i denne tråden hadde gjestene backet henne opp eller rett og slett holdt seg unna.
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #199 Skrevet 23. august 2006 Guests: Kiss my f******* lamaass!!! Towelie is my hunk!!!
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #200 Skrevet 23. august 2006 Kos dere. Sånn, nå har dere tema for resten av kvelden. Og siden er på topp igjen, kjempeartig thihi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå