Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #281 Skrevet 1. september 2006 Ja, jeg kan da for svarten ikke noe for at vi absolutt alltid må lekeslåss på gulvet og han ender opp oppå meg og jeg sier "JAHA?" og han sier "Ja" og jeg sier "Ok, jeg gir fan, vi gjør det her på gulvet!" og han sier "Nei jeg henter håndjerna vi gjør det oppetter senga" Dette skjer alle hver eneste dag, glem ikke dette lamadama! Du var forresten foreplay, for vi så lamafilmen først ← Det er umulig å motstå en skikkelig lamaass
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2006 #282 Skrevet 1. september 2006 Slafs og slurp Jeg er nå i strålende humør. Overtrøtt og, kanskje jeg bør sove. Bør jeg sove? kaffe? Aiai. Vi er håpløse folk, men må man så må man, og etter å ha sittet bak han på motorsykkel med et bein på hver side og bli tvunget til at mitt underliv treffer han når han bremser - det hadde ikke funket i lengden!
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2006 #284 Skrevet 9. september 2006 Hallo! Igjen og igjen! Neste gang så blir det mer bråk bare han faens F lslutter, jeg må starte tråd på sex om det
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #285 Skrevet 10. september 2006 Hallo! Igjen og igjen! Neste gang så blir det mer bråk bare han faens F lslutter, jeg må starte tråd på sex om det ← Er slaskepott dø???
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #286 Skrevet 10. september 2006 njet bare inaktiv. Er jeg ikke pen på bildet vel? :-D Jeg tegnet heeelt selv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå