Gjest BagLady Skrevet 23. august 2006 #161 Skrevet 23. august 2006 AIIII! DER fikk jeg krampe i musefingeren (giggety giggety) av all scrollingen. Måtte du brenne i helvete, Towelie ← Er det scrolling det kalles nå, når man får krampe i musefingeren? Nå føler jeg meg gammel
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #162 Skrevet 23. august 2006 AIIII! DER fikk jeg krampe i musefingeren (giggety giggety) av all scrollingen. Måtte du brenne i helvete, Towelie ← Allright!
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #163 Skrevet 23. august 2006 Ja, jeg er en av gjestene som har skrevet inn. Vi er nok flere Beklager at jeg skrev at det var en syyyykt kjedelig tråd, det må jeg nok trekke tilbake for det begynner jo å bli litt festlig å lese Jeg skrev også at jeg synes hovedinnlegger (ble moderert) er slitsom. Det må jeg vel få lov til å skrive uten at folk legger den verste mening bak uttalelsen. Er det første gang du har hørt det da TL?? Folk som krever mye oppmerksomhet og som er veldig SE HER!! HER ER JEG!!! HØR PÅ MEG DA!! HALLOOO, SER DU MEG NÅÅÅ??? Ja, ja ikke stygt ment. Bare en liten betraktning. Vi er i alle fall ikke bare en gjest. Og tråden ER faktisk ikke kjedelig lenger.
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #164 Skrevet 23. august 2006 TL? Er jeg TLklubben? Var det mer i din gate kanskje, gjest? Så gi fan i å lese tråden min da Dere er helt utrolige! Gå og skriv i linken min enn i denne, jævla idioter!
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #165 Skrevet 23. august 2006 Der ble du slitsom igjen. Er det en ung mann du håper vil falle for dine yndige kvaliteter?
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #166 Skrevet 23. august 2006 (endret) Jeg gjentar: Ta det til den andre tråden. Endret 23. august 2006 av Towelie
Gjest Vi er en nasjon vi med Skrevet 23. august 2006 #167 Skrevet 23. august 2006 Hva er din definisjon på en idiot Towelie???. En som ikke er enig med deg uansett hva det skulle være ???. Du roper og du roper, men alle kan rett og slett ikke være enig med deg i alt.
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #168 Skrevet 23. august 2006 Min definisjon på en idiot er dem som skal ødelegge tråden min. Så; Hva er dere uenige med meg i? Bare spytt ut Noe MÅ det jo være. Hva i all verdens land og rike kan en være uenig med meg i at jeg liker en fyr? Liker dere ikke han? Åh nå så.
Gjest Grønn Frosk Skrevet 23. august 2006 #169 Skrevet 23. august 2006 Ikke bry deg om uskrevne regler. De er bare dritt uansett. Jeg og mannen venta ca en uke etter at vi ble sammen. Man trenger jo ikke nødvendigvis knipe igjen når det er noe begge vil. Dere er jo voksne. ← Oi... når ble dere sammen da? Ble dere sammen med en gang dere møttes eller gikk det 3 uker? 3 måneder? Jeg trodde jeg var god på knipinga skjønner du, men mye mulig du overgår meg her. ← Vi var venner i ett halvt års tid først. Og det vare egentlig han som var flink med knipinga
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #170 Skrevet 23. august 2006 Og samtidig kan du definere å rope på internett. Lever vi oss litt for mye inn her, eller er det bare meg?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #171 Skrevet 23. august 2006 Bare et helt seriøst spørsmål. Hva vil du videre med denne tråden "din" (som du kaller) den Towelie. Den startet med at du ville ha synspunkt på deg og eksen din og den avtalen dere hadde. Du fikk jo de svar du ville. Men nå sånn videre, hva/hvem vil du folk skal skrive her???. Vil du ha tråden "din" for deg selv som et sted der du forteller om videre utvikling med han dere nye fyren?? , eller vil du også høre på hva andre mener, selv om de ikke er enige med deg??. Håper du tar spørsmålet uten å angripe teksen og/eller begynner å kalle meg for ett eller annet fra ditt store ordforråd.
Gjest Grønn Frosk Skrevet 23. august 2006 #172 Skrevet 23. august 2006 Herregud... Hva er som foregår her da? Kan du svare meg på hvorfor du/dere absolutt skal delta i Towelies tråd når alt dere vil er å slenge dritt...( og der besvarte jeg mitt eget spørsmål, ja..) Er egentlig dette nødvendig?
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #173 Skrevet 23. august 2006 Bare et helt seriøst spørsmål. Hva vil du videre med denne tråden "din" (som du kaller) den Towelie. Den startet med at du ville ha synspunkt på deg og eksen din og den avtalen dere hadde. Du fikk jo de svar du ville. Men nå sånn videre, hva/hvem vil du folk skal skrive her???. Vil du ha tråden "din" for deg selv som et sted der du forteller om videre utvikling med han dere nye fyren?? , eller vil du også høre på hva andre mener, selv om de ikke er enige med deg??. Håper du tar spørsmålet uten å angripe teksen og/eller begynner å kalle meg for ett eller annet fra ditt store ordforråd. ← Hva er det du forsøker på?? Jeg blir helt satt ut her av dere. Helt alvorlig talt. Dette går ikke. Det blir for villt for meg. Jeg tror jeg går ut en tur, dette ble for mye, folkens. Over kanten, over streken, hva enn dere vil. Er dere gale i hodet? Før jeg går ut i forferdet sjokk, vil jeg du skal svare meg; HVA ER DET DERE ER UENIGE I? Jøss. Dere har satt meg ut. Jeg må ut! Jeg blir koko av denne galskapen!
Gjest så så Skrevet 23. august 2006 #174 Skrevet 23. august 2006 Det er ganske enkelt Towelie. Du tråkker på folk det øyeblikk de sier noe som er i antydning imot det du mener, du kaller de for idioter, horer m.m. Alle her inne ønsker deg sikkert det beste med han nye fyren, tro meg, men ikke forvent at alle skal følge med som sauer på gjetingen din. Du får nok sympati for den turen din ut nå.Først angriper du , når du så møter litt motstand så blir du den sårete og får ny sympati før du angriper igjen. Det minner meg dessverre litt om den jenten i skolegården som sitter med makten og som alle vet hvem er. Hun som bestemmer hvem som er inn og hvem som er ut, hva som er akseptert og ikke osv. Du er sikkert en grei dame Towelie, men ikke forvent at alle skal rope hurra for hver gang du ytrer noe
Gjest c",) Skrevet 23. august 2006 #175 Skrevet 23. august 2006 Har bare et lite forslag. Kan ikke bare alle innlegg fra enkelte ufine og uhøflige gjester bare overses? Towelie: du har din fanklubb uansett hva de dumme menneskene sier. Vi synes det er spennende å følge utviklingen på kjærlighetsfronten Å dere som ikke liker denne tråden. Hva gjør dere her da Finn dere en annen tråd, eller lag deres egen tråd. Værre er det ikke.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 23. august 2006 #176 Skrevet 23. august 2006 Er det bare jeg som synes det er rart at folk gidder å bruke så lang tid på å lese en tråd de irriterer seg så grenseløst over at de må begynne å kommentere og tråkke på andre, og nesten starte en internett-slåsskamp? Det er vel ingen som blir tvunget til å lese hele tråden, så hvorfor irritere seg over den? Er det ikke da bare å konstatere at dette er dumt, lukke tråden og ignorere den neste gang den kommer opp på toppen?
Lilith Skrevet 23. august 2006 #177 Skrevet 23. august 2006 Jeg kan ikke fatte og begripe at det er så sinnssykt vanskelig å unngå å klikke seg inn på Towelies tråder om hun irriterer dere så forferdelig? Det er da en million skravletråder på dette forumet - hvorfor henge seg opp i Towelies? La nå jenta være i fred - hun hadde behov for å lufte tanker og følelser, og det må hun vel få lov til uten å bli angrepet for å være seg selv?
Gjest Hilde79 Skrevet 23. august 2006 #178 Skrevet 23. august 2006 Det morsomste er at de som irriterer seg over at denne tråden ligger øverst til enhver tid, bidrar selv til at det ligger øverst......
Gjest Cosmic Girl Skrevet 23. august 2006 #179 Skrevet 23. august 2006 Det morsomste er at de som irriterer seg over at denne tråden ligger øverst til enhver tid, bidrar selv til at det ligger øverst...... ←
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #180 Skrevet 23. august 2006 Selvsagt skal hun få være i fred med sine tanker,meninger osv. For all del. Bare synd når man tidlig begynte å lese tråden når det var forholdsvis nytt og man sa sin mening uten å bruke noe styggeord så ble man kalt det ene og det andre og ble rakket ned på så det holdt, dette gjelder flere. Foreslår dere tar en titt på hva enkelte ble kalt jeg tidlig i tråden. Ja, man kan bare overse det og la være å kommentere det, og aldri gå inn på tråden igjen, men blir det riktig ???. Men greit, jeg skal ihvertfall ikke si noe mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå