Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Joooa men jeg er der ikke ennå. .....

Betatt er jeg. BETATT!

Og når tror du betatt går over i forelskelsens første fase da snuppa? :sjarmor:

Jeg hører mange jenter si de er sååå betatt av en kis for så å fortelle, blablabla.. og jeg tenker "er ikke det akkurat det samme som å være forelska da?"

Forelsket? altså forstadieg før man elsker... å elske noen er skikkelig skummelt altså for det betyr at du har gått forbi et usynlig punkt og plutselig er du hektet uansett feil og mangler... Mens man er forelsket har man returett liksom, retrettmuligheter hvis "manglene" blir for mange på negativ side av listen om du skjønner...

;)

ja ja, nyt den følelsen av "betatt-het" da i allefall, og la samvittigheten følge hjertet ditt (og litt hodet) men ikke la den styres av andre...

Det er ditt liv, du er verdifull, og det som er rett for deg og dine følelser er det eneste som teller (i teorien) :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joooomen KG sier alltid de vet når jeg er forelska men jeg har da eget hode :sur:

Forelskelse tar laaang tid hos meg, fordi jeg er usikker på folk jeg ikke kjenner. Så det! Gulrot i fjeset DITT! :tunge1:

Skrevet
Joooomen KG sier alltid de vet når jeg er forelska men jeg har da eget hode :sur:

Forelskelse tar laaang tid hos meg, fordi jeg er usikker på folk jeg ikke kjenner. Så det! Gulrot i fjeset DITT! :tunge1:

okay da - så er du bare betatt da... (var da fælt så farlig forelskelse var da....)

Ja ja ja, gulrot er godt i fjeset, der munnen sitter :sjarmor:

Skrevet

Sist gang jeg var forelska så "passer vi bedre som venner" så håneidadu, her skal vi ikke gå på en smell igjen!

Gjest Nok nå
Skrevet

Ok, det er nå avklart at denne damen er betatt og ikke trenger å ha dårlig samvittighet overfor eksen. Sånn , nå har det vært diskutert, debattert i det lengste og er avgjort. Bare framtiden vil vise hva som vil skje videre. Case Closed :ironi:

Skrevet

Er det ikke bare å la være å lese tråden min hvis du er så lei? :-)

Skrevet
Sist gang jeg var forelska så "passer vi bedre som venner" så håneidadu, her skal vi ikke gå på en smell igjen!

Så i stedenfor å prøve igjen å risikere å bli "verdens lykkeligste" skal du "beskytte" deg selv i frykt for å bli såret igjen?

Å elske er ensbetydende med å bli såret, å såre og å gjøre det godt igjen.......

Skrevet

JA jeg kan se du sikler over denne fyren Towelie

:ler:

Gjest BagLady
Skrevet

Å nei, en siklevits. Nå blir Towelie sint :tristbla:

Skrevet

Så spennende :hoppe:

Hold oss oppdatert da.

Vi vil ha med oss den minste lille nyhet om hvordan det går.

Daglig - minst :)

Skrevet
Så i stedenfor å prøve igjen å risikere å bli "verdens lykkeligste" skal du "beskytte" deg selv i frykt for å bli såret igjen?

Å elske er ensbetydende med å bli såret, å såre og å gjøre det godt igjen.......

Ikke pes meg :frustrert:

Skrevet

jeg kan komme med oppdateringer ja :) Ser han muligens til helga igjen, det håper jeg da!

Sikle SIKLE som ekle dama i avataren min! Jeg skal bytte tenkte jeg, til dagens helt senere. Men nå spiller jeg leisure suit larry, dere vet, siden jeg dumpet min pulevenn i går må jeg jo kompensere med NOE!

Gjest seroxata
Skrevet

dette er så gøy å lese :hoppe: jeg vil høre alt i morra, jaaaam!! :D

og jeg har enda ikke skjønt hva det er med denne sikledama?

Skrevet

www.feetme.no

KVALMT!

Det er ikke så mye oppdateringer, for jeg vet jo ikke hva jeg kan snakke med han oooom! Det blir bare sånne dustete småpratsamtaler om "tjaaaaaaaaa hmmm jaaa" huff. Michelle slår hunden sin, jeg hørte det helt hen her :klø:

Skrevet

Samtaleemner: Katter og mensen, rotter og utflod?

Skrevet (endret)

Hvor kom nå rottene inn i bildet? ;D

Og utfloden?

Nå snakker vi faktisk om at jeg beskylder han for å være en som sitter i taket og spionerer på kvinnetoiletter tenk!

Endret: Ikke sånn ut av det blå, det hadde en morsom sammenheng. Men den husker jeg ikke nå, klarer ikke tenke helt :P

Endret av Towelie
Skrevet

Det ser da ut som dere har nok av interessante temaer å ta av :erter:

Skrevet

Javisst! Hjelpes, jeg håper det bedrer seg! Men jeg tror vi begge vet at det er i mangel på andre ting å prate om, og begge to ler jo, så om det er vår måte å bli kjent på så funker det for oss! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...