Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
For det første: Jeg er glad for at du kommer deg videre.

For det andre: Du har ikke gjort noe galt. Bare ta en prat med eksen før du gjør noe mer, så blir du kvitt dårlig samvittighet og du kan styre på så mye du vil.

Bare send sippe-pm om du føler for det ;)

Lykke til, Towelie!

Du er så grei du :) Forhåpentlig blir det ikke noe sipping, men jeg merker litt dårlig samvittighet over meg. Og litt tårer bak øynene. Kanskje fordi jeg just spydde, men da er det jo ikke noe stress ;D

Ok så det jeg må passe på nå er at jeg ikke har mer å spy opp, at kaffe ikke framhever fyllesjuke og at jeg ikke dummer meg totalt. Hyl! Hva skal vi prate om? Eneste jeg husker vi snakket om i går var kattunger og mensen (jeg forklarte han hvorfor jeg ikke kunne gå med han hehe)

Aisiiaisiaiaiaiai HJELP

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skjønner ikke hvorfor dere ikke skal gå videre med livet etter dere har gjort det slutt. Dere er jo forrsatt ung. Så hvorfor plikte seg til noe avtale med sin x?

Trossalt han er ikke noe annet enn en X! ;)

En ting å si, kjempe fint at dere er gode kompiser. Men kom dere videre. Livet går videre!

Kos deg idag da!  :)

Bortsett fra eks så er vi bestekompis og, derfor er det vanskelig. Men er han bestekompis vil han jo forstå og vil at jeg skal bli glad og komme videre. Så en får håpe det :)

Jeg skal kose meg massemasse håper jeg, skrekk og gru jeg skjelver her jeg sitter :D

Skrevet

Men han er bestekompisen, tror du han ville sagt fra til deg om han var i samme situasjon? Hva om du snur på situasjonen?

Skrevet
Lykke til. Har ikke noen gode råd, men lykkeønskninger skal du få. :)

Takk :) Jeg holder på å spy nå tror jeg! :kvalm: :hår:

Skrevet
Men han er bestekompisen, tror du han ville sagt fra til deg om han var i samme situasjon? Hva om du snur på situasjonen?

Absolutt, så det er jo bedre jeg gjør det sånn her enn å gå bak ryggen på han!

Skrevet
Syns ikke du trenger å si noe om kaffe,du vet jo enda ikke hva som skjer og så lenge dere ikke har en avtale om at dere skal fortelle hverandre hvem dere drikker kaffe med så syns jeg su kan ha ren samvittighet  :)

Hva som foregår i hodet ditt av tanker rundt denne fyren og om det kan bli noe,er jo dine egne personlige tanker.

Vent å se hva det blir til..?

Lykke til

;)

Jeg kommer nok til å si det etterpå at vi traff hverandre en tur i dag, det er jo helt uskyldig uansett :)

Vente er lurt. Jeg nekter å bli for aggressiv her jeg sitter, han bor jo langt avgårde og (grimstad) pføy! Han må flytte hit så vi kan ta flere kultiverte kafebesøk jo!

Nå tisser jeg på meg snart av skrekk!

Skrevet
Så spennende!!! :hoppe:

Ikke si fra før kaffen nei! Kos deg i dag så tar du det med x'n senere!!

Lykke til!

Det høres ut som en god plan i mine ører :) Jeg tar buss om 45 min nå og jeg skjelver av nervøsitet så mye at armene faller av! :hår:

Skrevet

Ikke mist amene. Det tar seg ikke ut.

Dette blir bra skal du se. :)

Skrevet

Jeg håååper det! :D

Nå sitter jeg og prøver å spise og håper det hjelper på skjelvingen litt :P

Tror ikke noe spesielt skummelt kommer til å skje i dag, men hvis jeg skulle komme til å like han mer, er jo det litt skummelt?

Skulle ønske jeg bare kunne spy ut all nervøsiteten og oppføre meg som folk og gå og treffe han! HYL!

Skrevet

Det er vel ikke skummelt!, så lenge du ikke begynner å skjelve mer eller miste lemmer.

Skrevet

hehe hoho! Jeg kommer til å gjøreee deeeet :grine: Dessuten har jeg fortsatt putestreker i fjeset, grøss og gru! Hva skal jeg ha på meg? Se på meg, jeg er dolly duck! :S

Skrevet

Takkitakk! Date :hår: Dette er skumle saker!

Skrevet

Towelie!!!!!!

Nå må du slutte å sette han eksen din foran alt og alle. Du gjør ikke noe galt i å like andre gutter.

Kom deg vekk fra de tankene du har, ellers får du det ikke noe godt.

Du gjør ikke noe galt hvis du blir glad i noen andre. Du kan ikke si i fra til eksen før du blir glad i noen andre. Hvordan skal det gå til forresten? Skal du stå på et gatehjørne og plukke ut potensielle bli glad i gutter, og ringe eksen og si at du kanskje har noen kandidater du kommer til å bli glad i, men du ville si i fra til han først?

Greit at du skal si i fra hvis du inngår et seriøst forhold med noen andre, men nå må du snart begynne å tenke på deg selv. Du blir jo helt koko av han eksen din.

Skrevet
Se på meg, jeg er dolly duck! :S

Da blir det jo enkelt, for da holder det med ei bluse.
Skrevet

Det er DET som er problemet med pulevenner! Man kan ha så mye åpenhet og regler som man bare vil, men det blir ofte kinkig uansett.. Jeg føler meg som en drittsekk når jeg avslutter med en pga en annen. Spes hvis jeg vet den andre ikke har noen. But that's the way it goes. Du har teoretisk sett ikke gjort noe galt, selv om eksen din i praksis muligens blir litt såret.

Gjest BagLady
Skrevet

Lykke til, Towelie, du er ei snill jente du :)

Gjest Patetisk tilfelle
Skrevet

Syns egentlig det er rimelig latterlig problemstilling dette. Du spør her om du gjør noe galt dersom du går å puler en annen da du har en slags avtale om at denne slags ting først skal avklares med eksen. Du sier du ikke kunne bli med denne nye fyren da du hadde mensen, hallo!!!!!!!!!!!. Ja, dersom du har en avtale med en eks om å avklare på forhånd før du puler med en annen så gjør du noe galt ja, en avtale er en avtale. Snu litt på det. hva hadde du syntes dersom eksen din kom etterpå å sa han hadde pult med en annen en, hadde du likt det????, tatt den latterlige "avtalen" deres i betraktning. Er jo sex det hele dreier seg om her siden du selv sier du ikke kunne være med han nye fyren pga mensen. Du har vel her fått god nok samvittighet til å hoppe til køys med han fyren nå tenker eg. bare husk en avtale er en avtale, du som har inngått den uansett enn hvor latterlig den virker for alle andre, så enten bør du "si opp" denne avtalen før du går bort å puler han her nye, eller så får du bare pule ivei og bryte avtalen, bare husk hvordan det føles når noen bryter en avtale med deg neste gang.

Gjest seroxata
Skrevet

du gjør så absolutt ikke noe som helst galt her ;) du fortjener dette BIG TIME!!!! :) Men nå må jeg spørre, grimstad? er det han som var med deg k og a på midnight den gang jeg kom bort en tur og du hadde på deg brillene? han som var så hyggelig?? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...