Gjest Lompa i.i Skrevet 20. august 2006 #42 Skrevet 20. august 2006 Drit i de nagative folka, Towelie. Hør på oss som "kjenner" deg, du. Sitter her og er spent og nysgjerrig; hvordan gikk det?
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #43 Skrevet 20. august 2006 Syns egentlig det er rimelig latterlig problemstilling dette. Du spør her om du gjør noe galt dersom du går å puler en annen da du har en slags avtale om at denne slags ting først skal avklares med eksen. Du sier du ikke kunne bli med denne nye fyren da du hadde mensen, hallo!!!!!!!!!!!. Ja, dersom du har en avtale med en eks om å avklare på forhånd før du puler med en annen så gjør du noe galt ja, en avtale er en avtale. Snu litt på det. hva hadde du syntes dersom eksen din kom etterpå å sa han hadde pult med en annen en, hadde du likt det????, tatt den latterlige "avtalen" deres i betraktning. Er jo sex det hele dreier seg om her siden du selv sier du ikke kunne være med han nye fyren pga mensen. Du har vel her fått god nok samvittighet til å hoppe til køys med han fyren nå tenker eg. bare husk en avtale er en avtale, du som har inngått den uansett enn hvor latterlig den virker for alle andre, så enten bør du "si opp" denne avtalen før du går bort å puler han her nye, eller så får du bare pule ivei og bryte avtalen, bare husk hvordan det føles når noen bryter en avtale med deg neste gang. ← Bla bla bla ;D HALLO!!!!!!! til deg og! Jeg hadde ikke pult han da uansett, jeg gjør aldri det første kvelden. Huff, for en sinna dame. Er det du som svarte meg da jeg ble sammen med han her K "Må du alltid ha kjæreste, du?" Hoho! Fordi dere virket begge to like bitre, mener jeg
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #44 Skrevet 20. august 2006 du gjør så absolutt ikke noe som helst galt her du fortjener dette BIG TIME!!!! Men nå må jeg spørre, grimstad? er det han som var med deg k og a på midnight den gang jeg kom bort en tur og du hadde på deg brillene? han som var så hyggelig?? :D ← Hihi nei, men de spiller i samme band faktisk Visste du K bor i samme hus som han hyggelige forresten? Nå ble du glad nå! han spiller didjeridoo på støvsugern!
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2006 #45 Skrevet 20. august 2006 Nei, Towelie, det der var ikke det minste råttent. Men: Det er NÅ du skal si ifra til kompisen. Ikke neste uke! TVI-TVI!
Gjest seroxata Skrevet 20. august 2006 #46 Skrevet 20. august 2006 :O:O:O men jeg haaloo, fortell mer :D:D
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #47 Skrevet 20. august 2006 Du har rett lompedama! jeg er så godt humør nå at jeg bare flirer og fniser over gjester som bruker ord som patetisk når de ikke har innsikt! HALLOOOO!!!!!! liksom ;D Aight! Dro til byen 1, møtte han og vaset rundt, satte oss på en kafe, snakket leeenge, klokka ble faktisk 6 da han dro hjem Hadeklem og mulige planer for at han kommer hit og møter meg til helga :-) Så kom det kjipe. Busset opp til K og var så stresset og redd for å såre han at jeg sto på trappa og sa BUHU. Tok en lang prat og jeg følte jeg sviktet han og blabetibla. Han sa NEIDA og at dette var bare bra. Og han var glad på mine vegne og ville vite alt. Han vet halvveis hvem dette er og sa at dette var bra valg Så utrolig enkelt alt skulle være for meg da! Vi så et par episoder av drawn together og lo hoho så dro jeg til tweek! Jeg er ganske forvirret nå. Jeg har ikke følt meg betatt av folk på lenge som har likt meg tilbake (på den måten) Også blir jeg stressa nå. Arghargh!
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #48 Skrevet 20. august 2006 Nei, Towelie, det der var ikke det minste råttent. Men: Det er NÅ du skal si ifra til kompisen. Ikke neste uke! TVI-TVI! ← Nå? nei for 6 timer siden du Og jeg ga han en riktig følsom kommentar etterpå, jeg sa "Nå er det 4-1" hoho! Siden han dumpet meg 4 ganger eller hva. Da må han tåle det her :-) Og det gjorde han da!
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2006 #49 Skrevet 20. august 2006 Så flott da Towelie! (Du skjønner... jeg rakk ikke lese hele tråden før jeg svarte.) Kos deg, og nyt livet!!!
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #51 Skrevet 20. august 2006 Ja jeg er glad Men er det normalt å bli stressa? Har glemt hvordan dette her er, jeg. Føler meg på en måte tilbaketrukket selv om jeg liker han. Og jeg hadde lyst å susse (hihi) han, men gjorde ikke det pga eksen, ville snakke med han først. Var jeg kjedelig da, eller? For da får jeg bare være kjedelig, jeg kan ikke gå rundt og kysse folk bare fordi jeg trolig liker dem. Skrekk, dette er skummelt
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #52 Skrevet 20. august 2006 Så fint å høre at du har vært på en vellykket date, å at praten med X er vel overstått Dette fortjener du virkelig. Fortsett å stå på, å nyt denne tiden.
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #53 Skrevet 20. august 2006 Tusen takk :-) Skal prøve å nyte, men pulsen min har ADHD og jeg er ett stk forvirret person. Den følelsen av å ha lyst å treffe noen igjen kjempemasse blandet med "neeeei jeg vil ikke" er det rareste jeg har vært borti..
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #54 Skrevet 20. august 2006 Skal prøve å nyte, men pulsen min har ADHD og jeg er ett stk forvirret person. ←
Gjest d'Arc Skrevet 21. august 2006 #55 Skrevet 21. august 2006 Du er nå ett stk bra menneske og Jeg synes du gjorde det supert jeg. Susse han kan du vel gjøre neste gang, nå som eksen din vet om det og bare synes det er hyggelig.
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #56 Skrevet 21. august 2006 Ja, jeg tror det går bra for han, da han med et smil sa "Da må du jo ta med hjem posen med kinky undertøy!" Hva er dette for noe! Han skal da ikke tenke på sånt! Han sa tilogmed vi måtte bare opp og besøke og greier og. Makan. Jeg er ikke klar for det, men han har visst vært forberedt på dette lenge. Utrolig greit da, men når jeg har gått og forbedredt meg på sinte skrik og kjefting, så blir dette ganske rart Etterpå praten så satt vi og så på drawn together (reality tegneserie ) og jeg tenkte at dette var så fint, nå kan vi være normale venner og gjøre normale ting uten å ha sex. Også begynner jeg å tenke på han der nye fyren her også blir jeg stressetistressa igjen. Noen dop meg ned :-O
Gjest *Snart medlem* Skrevet 21. august 2006 #57 Skrevet 21. august 2006 Gratulerer Towelie, jeg tror du er litt småforelsket for denne nye jeg Og der ser du - alt ordner seg! Kompisen skjønte jo dette helt fint, så da kan du konsentrere deg om nyegutten. Dette skal gå bra!
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #58 Skrevet 21. august 2006 Hallå folkens! Forelsket etter 2 dager? Det går ikke an Jeg er betatt men ikke forelska, jeg kjenner han jo så vidt hehe. Men jeg vil veldig gjerne møte han mer så jeg kan utvikle noen sånne følelser, det skal jeg ikke si noe på! Men det var veldig morsomt, da. Han har samme humor som meg, det merket jeg da vi plutselig sitter og utveksler spyhistorier og sitter og ler og flirer av det Huffameg. Men noen ler av hyacith bucket, andre ler av oppkast. Bra noen andre greier å le av det med meg Og bra det regnet i går så vi måtte gå under paraplyyy sammen ;D
Carrot Skrevet 21. august 2006 #59 Skrevet 21. august 2006 du frøken Towelie - forelskelse etter to dager er ikke unormalt, faktisk er forelskelse en følelse som kan oppstå allerede i det øyeblikk du ser noen - du trenger ikke en gang åpne munnen å prøve trykke ut ord... forelskelse kjennetegnes ved (og du sier det jo av og til selv også) - den har ingen alder, man dagdrømmer, hormonene slår saltomortale, adrenalinet spiller deg stadivekk et puss (hjertebank og svettetokter osv) man kjenner seg glad og nervøs på samme tid... - Hva gjør forelskelsen med deg som person? Veel den gjør deg euforisk og kan gi deg en svevende følelse, som om du går på skyer. Alle sansene blir forsterket når den du er forelsket i er i nærheten; hans eller hennes berøring er elektrisk, øynene er mer intense og vedkommende lukter bedre enn andre. Du får mindre behov for søvn. Du kan miste matlysten. Trangen til å se, røre ved eller snakke med den du har kjær øker i så stor grad at den føles vanedannende. Hvis dere er adskilt i en periode, kan du oppleve absitinenssymptomer som angst og depresjon. Forelskede har redusert aktivitet i de områdene av hjernen som er knyttet til depresjon og frykt (forøvrig var det hentet fra den siden med linken ja.. for ikke å ta æren for noe jeg ikke direkte har komponert selv siden enkelte mener det er en dødssynd) Nå - jeg syns kanskje du var litt "drama queen" ved å være redd for hva andre mente, ville gjort, osv osv - så kanskje du kunne sette deg foran et speil å si - jeg vet best hva som er rett for meg sånn 100 ganger eller noe?? Lykke til - og nyt det! Forelskelser har en lei tendens til å gå over i mer rolige og behagelige følelser som er litt mindre moro når man kjenner etter... og det er både synd og skam egentlig - for den adrenalingreia er så absolutt et ekstra stimuli i en travel hverdag altså... (forøvrig har det blitt forsket en del på forelskelse som fenomen : artikkel 1 en annen vinkling
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #60 Skrevet 21. august 2006 Joooa men jeg er der ikke ennå. Litt utrygg etter å ha blitt brent så mange ganger, så jeg tar det litt med ro. Jeg fniser så klart litt når jeg tenker på han, men jeg nekter å la meg rive med før noe er helt sikkert; Ulykkelige forelskelser har mye med det å gjøre. Betatt er jeg. BETATT!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå