Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er dette for en hastesak da? :sjokk: En får jo noia av mindre! Vi kan diskutere saken om jeg treffer han i helga, blir dere fornøyd da? :Hehe:

Skrevet

Tror vi sier at det meste er ferdig diskutert jeg. Trenger ikke holde oss informert med mindre du føler å utbrodere videre, men ikke for min del. Lykke til :ironi:

Skrevet

Gjest er sint fordi jeg har mer flaks enn henne! La oss alle peke og le av henne siden hun ber om det selv :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi:

Skrevet

Pulevenn er noe dritt! Enig nå eller like hårsår?

Skrevet

Neh, han er jo kompisen min og jeg er glad i han. Men jeg er ikke sinna på han i bakhodet mitt lengre :)

Skrevet
Tror vi sier at det meste er ferdig diskutert jeg. Trenger ikke holde oss informert med mindre du føler å utbrodere videre, men ikke for min del. Lykke til  :ironi:

Det er bare å la være å lese mer i denne tråden hvis du føler deg ferdig med den :overrasket:

Å imens kan alle vi andre kose oss med tråden og glede oss på Towelie sine vegne :klappe:

Skrevet

Takk, snille gjest ;D Jeg må jo skrive/snakke om ting som gjør meg glad, ellers sitter jeg med alt inni meg og DA blir det ADHD to pay! Det skal jeg si dere. Men nå må jeg løpe og gjemme meg, det kommer en rørlegger som skal snike på rommet mitt, og ifølge enkelte tråder på Seksualitet sikkert også sniffe i undertøyskuffen min.

Skrevet (endret)
Det er bare å la være å lese mer i denne tråden hvis du føler deg ferdig med den :overrasket:

Å imens kan alle vi andre kose oss med tråden og glede oss på Towelie sine vegne :klappe:

Måtte bare innom å kikke jeg, men fy fa............n så syk kjedelig tråd! Og Innlegg fjernet ihht regler. Scorpina (mod) er jo bare slitsom.

Uff, jaja :overrasket:

Endret av Scorpina
Skrevet (endret)
Ok, det er nå avklart at denne damen er betatt og ikke trenger å ha dårlig samvittighet overfor eksen. Sånn , nå har det vært diskutert, debattert i det lengste og er avgjort. Bare framtiden vil vise hva som vil skje videre. Case Closed :ironi:

Hold kjeft. :smilbla:

Jeg har ikke lest hele tråden din Innlegg fjernet ihht regler. Scorpina (mod) , men dette går bra. snart er det sengevals og bryllupsvals og hele pakka. :danse::digge:

HUSK DONG.

Endret av Scorpina
Skrevet (endret)
Måtte bare innom å kikke jeg, men fy fa............n så syk kjedelig tråd! Og Innlegg fjernet ihht regler. Scorpina (mod)er jo bare slitsom.

Uff, jaja :overrasket:

Du er bare misunnelig. Ædde bædda faktisk.

Det er vel tørrfisk dere nede hos deg tenker jeg.

Endret av Scorpina
Gjest Hilde79
Skrevet
Ok, det er nå avklart at denne damen er betatt og ikke trenger å ha dårlig samvittighet overfor eksen. Sånn , nå har det vært diskutert, debattert i det lengste og er avgjort. Bare framtiden vil vise hva som vil skje videre. Case Closed :ironi:

Di snipe. Drit i å les tråden da vel.

Skrevet

Gjest trenger å get laid dette tror jeg. Dakal ;)

jeg må huske dongis den dagen det skjer ja, men finnes det en uskreven regel på hvor lang tid det bør gå før en har sex med en ny etter en annen?

Sist gang var 3 måneder, men vet jo ikke hva som skjer nåååå :frustrert:

Gjester kan være slike rasshorer som skriver mas i min tråd. Fy søren altså :(:grine:

Skrevet
Gjest trenger å get laid dette tror jeg. Dakal ;)

jeg må huske dongis den dagen det skjer ja, men finnes det en uskreven regel på hvor lang tid det bør gå før en har sex med en ny etter en annen?

Sist gang var 3 måneder, men vet jo ikke hva som skjer nåååå :frustrert:

Gjester kan være slike rasshorer som skriver mas i min tråd. Fy søren altså :(:grine:

Ikke bry deg om sånne gjester. Den/ de er sikkert misunnelige.

Forresten er det drømmeprinsen du har på den nye avataren din ;)

Skrevet

Haha nei, men hadde han finnes på ordentlig, hadde jeg giftet meg med han da vi deler interesser :Hehe:

Skrevet
Haha nei, men hadde han finnes på ordentlig, hadde jeg giftet meg med han da vi deler interesser :Hehe:

:ler::ler:

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Ikke bry deg om uskrevne regler. De er bare dritt uansett. Jeg og mannen venta ca en uke etter at vi ble sammen. Man trenger jo ikke nødvendigvis knipe igjen når det er noe begge vil. Dere er jo voksne.

Skrevet
Ikke bry deg om uskrevne regler. De er bare dritt uansett. Jeg og mannen venta ca en uke etter at vi ble sammen. Man trenger jo ikke nødvendigvis knipe igjen når det er noe begge vil. Dere er jo voksne.

Men ikke helt klar for sånt ennå. Jeg bare tenkte hvis noe drastisk skulle skje og jeg ombestemmer meg :Hehe:

Hmmm hihi. Jeg fniser her jeg sitter igjen, og den der komdegvekkfølelsen gikk bort. Den kommer og går. Må være fordi dette er meeeget uvant!

Gjest seroxata
Skrevet

enkelt, hør på hora (mei) og gjør det i dag :D:D sex altså ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...