Gå til innhold

Virvel blir voksen


Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Da er Knurrs berømte og beryktede glattcelle besøkt i virkeligheten også. :ler: Jeg fatter ikke at vi orket å se hele Stolthet og fordom (serien fra '95, ikke kinofilmen), men det gjorde vi altså. Og løp i regnet midt på natten i bare pysjen, og kommer sannsynligvis til å dø av lungebetennelse i løpet av neste uke, men det var verdt det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en skikkelig mandag. Jeg har snublet og mistet og surret og glemt, og i tillegg har jeg et svært jævla sår på kinnet (pent) og et insektstikk på halsen som jeg fikk før helgen, men som nå har blitt en skikkelig hard og rød kul, og som gjør skikkelig vondt. Seriøst, hvis den ikke snart begynner å bedre seg må jeg få noen til å se på det, det er et område på størrelse med en femmer som verker som besatt, selv om selve kulen ikke er større enn en halv cm i diameter. Auuuuuu! Hva skal disse jævla dyra spise på meg etter?!

Bæ. Må gå og bake kake før det blir for sent. En kollega som har vært sykemeldt i månedsvis kommer endelig tilbake i morgen, så vi må gjøre litt stas på henne. :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en tur på IKEA i går, og nå tror jeg at jeg har bestemt meg for klesskap, sofa og muligens et bord. Mangler fortsatt seng. Mamma og jeg ble også enige om at vi skal vente med å kjøpe noe til jeg er helt sikker på hva jeg vil ha, og så kjøper vi alt på en gang og får det kjørt hjem til meg. Tror bilen vår kan få litt problemer med å takle 2,5 m lange pakker.

Og mens jeg først er i gang med flytteprat: Gjett om jeg leste av feil strømmåler, da... :klaske: Jeg sendte inn bestillingen på lørdag, og siden jeg fortsatt ikke har hørt noe fra Hafslund tenkte jeg at det sikkert var noe surr, så jeg sendte en melding til Mr. Leilighet og spurte om han visste hvilken måler som var min. Han var ikke sikker, men trodde i hvert fall at det var en annen enn den jeg hadde notert. Jeg dro bort en tur etter jobb for å se om jeg kunne finne ut av det, men sikringsskapene hadde jo ikke akkurat blitt noe tydeligere merket siden sist. Jeg fant ut at vaktmesteren bor i samme etasje som meg, så jeg ringte på der, men ingen var hjemme. Så kom jeg på at jeg kunne jo bare koble ut lyset i hver leilighet etter tur og se om det ble mørkt hos meg, men før jeg kom så langt kom vaktmesteren likevel. (Og bare for ordens skyld: Det han gjorde for å finne ut hvilket skap som var mitt, var nettopp å koble ut lyset. Hah.) Nå skal det forhåpentligvis være ordnet. Trengte ikke å ringe Hafslund engang, de hadde allerede sendt en mail om at noe ikke stemte og ba meg kontrollere målernummeret på nytt. :rodme: Føler meg ikke noe særlig blond nå, nei. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten hilsen. Er det ikke gøy å flytte i leilighet som du kan innrede etter eget hode? Vi leter febrilsk etter skoskap e.l.; dessverre har vi ikke Ikea, og har ikke lyst til å betale dyre dommer, så foreløpig står det sko på alle soverommene. Og jeg er ikke engang skogal, lurer på hvordan skofanatikere oppbevarer alle parene? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer Svimle og svimler rundt hos Virvel! Jeg er ekspert på å rote når jeg svimler rundt, så jeg kan godt lage arbeid til deg ;)

Neida, skal være snill jeg!

Onsdag i dag, snart er det helg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg er ikke engang skogal, lurer på hvordan skofanatikere oppbevarer alle parene? :klø:

Vi har sånne inni klesskapene våre. Det koster nesten ingenting å bestille.

*vinker til Virvel* Det var visst ikke så populært på kontoen min at jeg ville ha Bleak House, så... ehh... du vet. Leie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA-tur med pappa i går resulterte i sofa, og den er allerede montert og står i leiligheten. I dag var planen å kjøpe klesskap og kanskje seng hvis vi fikk tid til å dra flere turer, men så viste det seg at selve stammen til skapet var utsolgt, og kommer ikke inn igjen før onsdag eller torsdag i neste uke. Møkk. I stedet tok vi da og kjørte alt småtteriet jeg har kjøpt tidligere bort i leiligheten, og etterpå dro mamma og jeg på gardinjakt. Fant både dét, et par ekstra pynteputer til sofaen og noe dilldall, pluss gardintrapp, strykebrett og tørkestativ, så nå begynner det å nærme seg beboelig. Bare jeg får seng og tv kan jeg vel faktisk flytte inn. :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, men jeg vil ha skaaaaaap! :sur: NÅ!

Forresten klarte vi visst å kjøpe en skapdør for lite. :ler: Er det mulig. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg gjentok "tre lange dører og en kort" mens vi var i butikken, og likevel oppfattet ikke pappa feilen. Det skal være fire lange dører og en kort. Jaja, vi må jo tilbake for å få tak i selve stammen til skapet, så vi får kjøpe en dør til da.

Har fått opp gardiner i dag, men det viser seg at jeg trenger en høyde til av dem også. Det meste er ganske halvveis, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir forhåpentligvis ikke så lenge til nå! Egentlig er det vel fysisk mulig å holde et slikt arrangement allerede, men jeg har bare sitteplass til tre, og ikke noe som kan lage lyd av typen musikk, så det hadde nok blitt litt slappe greier.

Og det der skjønte jeg rett og slett ikke noe av... :klø: Mulig jeg er for sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...