Gå til innhold

Virvel blir voksen


Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha'kke det så. :tristbla: TV'n ble igjen i Norge, med startsnabel og det hele. Men jeg har en sånn bærbar en, da.

*datt ut av sin egen metafor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror snart den startsnabel/snurrepikk-vitsen er oppbrukt, altså. Vi bør finne på noe annet nå. :ler:

Og for å snakke om noe helt annet: Jeg vurderer veldig sterkt å slette meg fra KG nå. Det er lenge siden jeg sluttet å delta i alt som kunne ligne en diskusjon her, og jeg svarer bare i tråder hvor jeg kan komme med helt konkrete svar av typen "jeg liker den mascaraen bedre enn den" osv. Likevel kan man ikke unngå å legge merke til litt av alt det som skjer her i hvert fall, og selv det lille jeg klarer å snappe opp begynner å bli ganske drøyt, synes jeg. Det eneste som holder meg tilbake nå er rett og slett at jeg er en nostalgisk sippejente som nærmest har vokst opp på KG, og derfor synes jeg det er fryktelig trist å dra fra alle dem jeg faktisk liker her... Æsj. Dessuten har jeg alltid fnyst av de som lager store "SLETT MEG"-tråder som skriker etter oppmerksomhet, medfølelse og hva de nå vil ha alle sammen, så jeg føler ikke helt for å sette det samme stempelet på meg selv. :sjenert::ler: Dere vil ikke bli med og leke et annet sted, a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære Virvel. Når det blåser og regner, går man innendørs. Når man har fått nok av sine samboere på et studenthjem, går man inn på rommet sitt. Når man er drittlei av KG-fjas, holder man seg i dagboka en stund. Sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbok har jeg jo et annet sted, da, Knurr. ;) (Selv om du ikke er der så mye lenger, akkurat.)

Nei det er bare noe med det at jeg ikke vil være en del av dette lenger... Vil ikke at mitt "navn" skal være knyttet til KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...