Gå til innhold

Virvel blir voksen


Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Gjest Virvel

Ååååååh når skal jeg lære meg å la mobilen ligge i fred i vesken når jeg er full? :rodme:

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Virvel

Sendt en hel masse meldinger med særdeles dårlig rettskriving til folk som sannsynligvis ikke var så veldig interessert i meg og mitt klokken to i natt... :sjenert: Dessuten ser jeg at jeg også har ringt til en av disse personene, men jeg kan ikke huske om jeg faktisk snakket med ham. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

For eksempel: "Er du på byen? Dansm mailb .Bako! Haha!"

Eh... what? :klø: Full Virvel er lite kompatibel med mobiltelefoner. Jeg vet jeg bare burde legge den igjen hjemme, men så er jeg alltid så redd for at det skal skje noe, og så får jeg ikke ringt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvel

:sjenert:

Våknet opp til regn og ulende vind i morges. Ubegripelig at det er januar, det føles mer som oktober/november. Kunne vi ikke bare fått litt snø i Korketrekkeren, i det minste? :tristbla: Jeg vil akeeeeee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Ooooh, DVD-opptakeren min skal komme i dag mellom fem og ni en gang! :hoppe:

Nuvel, jeg burde kanskje ikke juble før jeg faktisk har den her, mine tidligere eventyr med Posten har ikke akkurat gjort meg til en stor fan...

Og jeg er veldig spent på om det følger med startsnabel. *dulte Knurr i siden* :icon_lol: Det sto ikke noe om det, nemlig. Er jo ikke noe stress å kjøpe en selv, men jeg vil jo teste den med en gang! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Haha, er det en sånn dør-til-dør-aksjon eller...? Uansett skal du få organisere det hele Knurr, du som er så flink til sånt. Jeg kjenner ingen som er så glad i å organisere som deg. (Kanskje med unntak av mamma, da. Hun er en verdig motstander.)

Siden vi nå først er inne på det med aksjoner, så har jeg begynt å tenke litt på en kampanje for å få flyttet sykepleierutdanningen i København til Oslo... :sjenert::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2:

Men ærlig talt, nå er det på tide å pense samtalen inn på noe mindre penisrelatert synes jeg. Som f.eks. at mamma har bursdag om bare to dager, og jeg sliter litt med den damen, altså. Hun ønsker seg jo ingen ting! Idiotisk med folk som har bursdag rett etter jul... Det eneste hun har klart å hoste opp er tynne Ulvang-sokker og negleolje. :ler: Jeg gidder ikke å kjøpe noe bare for å kjøpe heller, da er sannsynligheten stor for at det ikke faller helt i smak og ender sitt liv i en skuff etter kort tid. Dessuten vet jeg jo godt at hun ikke er så nøye på det med gaver, men hun er nå engang den eneste mamma'n jeg har... :icon_smile: Jess. Så jeg har kjøpt den fordømte negleoljen da, også skal jeg bake en fancy kake i tillegg. (Og hvis jeg skal regne med det jeg har brukt på kakeingredienser blir det faktisk en litt dyr gave likevel.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...