Gå til innhold

Virvel blir voksen


Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Jeg var så flink i går, altså, helt sjokkert over meg selv. Dro til byen i ellevetiden, kjøpte fire gaver på en halvtime (!!!), surret litt rundt før jeg fant et par til, men var hjemme igjen til ett. Nå er det bare én som gjenstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

God jul!

Er nå installert hjemme hos mamma og pappa, og jeg lurer litt på hvorfor jeg flyttet egentlig, for alt er jo så mye bedre her. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai, har spist litt i meste laget i dag også, kjenner jeg. (Er det ikke noen sprekkesmiley her?) Mamma har lovet meg tur i skogen i morgen, så da får jeg forhåpentligvis gått av meg litt av det igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sambo og jeg er ikke de eneste som har spist litt mye. :ler:

Men vi har gått både til og fra svigers i dag, så vi har fått trakket litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, det spørs om ikke nyttårsaften henger i en tynn tråd her nå. Jeg skal jobbe dagen etter, så feststemningen har allerede fått seg en demper der, og nå har visst vertskapet plutselig funnet ut at de har invitert alt for mange, så de oppfordrer folk til å se om det ikke finnes en annen fest de kan gå på... (Hallo?!? Hvem gjør sånt? Inviterer folk, og ber dem deretter pelle seg vekk igjen?) Akkurat nå frister det aller mest å bare gi faen i hele greia og ta en rolig hjemmekveld med familien i stedet. Jeg har ikke vært sammen med dem på nyttårsaften siden 1998, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beng er herved gitt! Venninnen jeg skulle dra dit sammen med har heller ikke lyst lenger, så vi skal se om vi ikke kan finne på noe annet. Kjenner en guttegjeng som pleier å ha diger rølpefest ikke langt unna der foreldrene mine bor, så vi drar kanskje dit. Var der for to år siden og hadde det dritfett da, i hvert fall. Om det ikke blir gøy er det kort vei hjem, og jeg skal jo uansett jobbe.

Heisann. Nå ringte den ene "arrangøren" meg opp igjen for å si at det ikke hadde vært meningen å "avinvitere" noen, og han nærmest tryglet oss om å komme likevel. :roll: Whatthefuck? Nå blir jeg sur, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å avslutte dette dramaet: Nå har vi ombestemt oss igjen, så vi drar på den festen. :ler:

Har fått svidd av julegavepengene i dag, det ble en bukse, en topp og fire dvd-er. :-D Jeeee!

Også vil jeg stolt få presentere ukens oversettertabbe, observert på TV2 i går kveld: Mere trifles = Vanlige trøfler. :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Virvel

Jeg kan ikke huske å noensinne ha hatt en så kjip nyttårsaften. Trøsten er vel at herfra kan det bare gå oppover... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...