Gå til innhold

Virvel blir voksen


Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Søøøøøøøøvn! Endelig! Sov elleve timer i natt. Det var fantastisk. Hvem trenger sex liksom. Høh. Sove er mye bedre.

Det skjer triste ting om dagen. Ikke med meg direkte, men det er trist å se nære venner ha det så vondt... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd du må være vitne til triste greier da :(

Jeg har tenkt mye på deg de siste dagene, jeg har styrt på med tornado-analyse i excel... heretter omdøpt til virvel-analyse :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt mye på deg de siste dagene, jeg har styrt på med tornado-analyse i excel... heretter omdøpt til virvel-analyse :sjenert:

:ler: Tusen takk, nå føler jeg meg tøff. :briller:

Åååååååh legge seg nå. :Gjesp: Har jobbet elleve timer tre dager på rad nå, og det blir vel noe sånt i morgen også kanskje... Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travel du og, ja. Det ble ingen overtid på meg i dag, men jeg skal i morgen og da spørs det ikke om jeg går dobbelt skift. Det utgjør 14 timer på en fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svimle: Tornado analyse? Jeg elsker tornadoer! :hoppe::ler:

Skulle ønske det var slike tornadoer jeg analyserte! Har lyst til å være inni en sånn, jeg... :sjenert:

Og nei, jeg er ikke suicidal...

:ler: Tusen takk, nå føler jeg meg tøff. :briller:

Åååååååh legge seg nå. :Gjesp: Har jobbet elleve timer tre dager på rad nå, og det blir vel noe sånt i morgen også kanskje... Sukk.

Du er sjempetøff. Tøffere enn toget.

Ikke slit deg ut! God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske det var slike tornadoer jeg analyserte! Har lyst til å være inni en sånn, jeg... :sjenert:

Og nei, jeg er ikke suicidal...

:ler:

Da er vi to om det!

Jeg har nå to tornadobøker hjemme. Fikk den siste i posten i går! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå pakket ut av (mer eller mindre) den siste pappesken. I den befant blant annet de gamle dagbøkene mine seg, og da ble jeg jo sittende og lese litt i dem. Det er så deprimerende. Jeg blir bare sittende og tenke "var det virkelig fælt?". Ingen skulle behøve å være tenåring. Livet mitt var et helvete fra jeg var 11-12 og til jeg gikk ut av ungdomsskolen. Da jeg var 17 og begynte på videregående ble ting litt mer normale igjen. Og jeg var ikke akkurat noe spesialtilfelle heller, jeg ble verken mobbet eller hadde det fælt hjemme eller noe som helst, det var bare generelt jævlig å være fjortis. Og typisk nok trodde jeg at jeg var den eneste i verden som hadde det sånn, men i ettertid viser det seg jo at alle vennene mine hadde det likedan. Tenk så mye enklere det kunne vært hvis vi bare hadde visst dét... Men det er vel sånn det skal være. Man skal vel liksom lære noe av det. :forvirret:

Men, som en følge av denne mimringen fikk jeg en uimotståelig trang til å få tak i mitt elskede gamle DOS-spill, Jill of the Jungle. :ler: Googlet det bare, og jammen fant jeg det ikke på første forsøk. Så nå har jeg sittet her og spilt igjennom hele. Fantastisk. Eneste som er litt synd er at lyden ikke fungerer helt, det skulle være en sånn grusom pling-plong-musikk og diverse pang, kræsj og boiiing, men det er musestille... :tristbla: (Og ja, jeg har på lyden.)

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig på jobb i dag... Har litt dødtid nå mens jeg venter på en sentrifuge, og jeg er alene på laben i dag. Hun andre som pleier å være her er syk, så jeg føler meg litt ensom. Blir jo sprø av å ikke ha noen å snakke med! :ler: (Kronisk og uhelbredelig munndiaré.) Jaja. Heldigvis kaffepause om bare noen få minutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkadag på jobb. Jeg byttet om noen greier som definitivt ikke burde vært byttet om, og det var helt og holdent min egen feil, så jeg kan ikke trøste meg med å skyve litt av skylden over på noen andre heller. :tristbla: Det er uten tvil den største og mest idiotiske tabben jeg har gjort i jobbsammenheng, og den kan vise seg å få ganske alvorlige følger også, for noen andre enn meg. Helvete. Jeg vil krabbe under dyna og sove til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa.... :grine: Takk. :-D

Alt ordner seg.

Men haha, se her. De aner tydeligvis ikke hva dama heter, så de helgarderer og skriver navnet på tre ulike måter. :ler:

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:ler:

Sambo har kompis på besøk. Han sitter i min ende av sofaen. Gutta ser på South Park. Vi har sett episodene før. Jeg er egentlig trøtt som fy, men vil ikke legge meg heller. Ryggen er øm, så jeg burde lagt meg på sofaen for da ligger jeg ikke helt flatt....

Så siden jeg ikke kan det....så er jeg her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...