Gå til innhold

Virvel blir voksen


Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok da. :ler:

Hjelphjelphjelp, jeg må virkelig slutte å bruke penger nå. :overrasket: Var i byen med en venninne i går, og hadde egentlig lovet meg selv å ikke bruke penger på noe annet enn evt. mat (og det ble det jo selvfølgelig), men så bestemte venninnen seg for å kjøpe en jakke til 4000, og da ble jeg så misunnelig at jeg bare måtte kjøpe noe til meg selv også... Ikke i 4000-kronersklassen akkurat (ikke i nærheten engang), men penger er penger, og det lille jeg har av dem burde jeg ha brukt på mat. Dumme Virvel. Jeg er ikke helt sikker på om det er verdt å ha fjonge nye klær når man er så sulten at man holder på å svime av... :ler:

Og hva gjorde jeg i dag, da? Jo, var rastløs og orket ikke sitte inne, så jeg tok med meg en bok og tenkte jeg kunne finne meg en benk i parken og lese. Så begynte det selvsagt å regne akkurat da jeg gikk ut, men det virket for dumt å bare gå inn igjen med det samme, så jeg gikk ned til byen for å se hvor lang tid det tok (20 minutter, kortere enn jeg trodde), og endte selvfølgelig opp på et søndagsåpent Oslo City hvor jeg svidde av 400 kroner på shampo og balsam. Joa, jeg trenger jo det, men det hadde ikke vært nødvendig å kjøpe noe som var så dyrt. :roll: Jeg burde fire litt på hårsnobbekravene og kjøpe Sunsilk eller noe. Dumme, dumme Virvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, er jo så gøy å bruke penger... :sjenert:

Kuren for min del er å ikke gå i butikker rett og slett.. Kun dagligvare-shopping på meg!

Jeg blir så fristet av alt som finnes rundt omkring på de forskjellige butikkene, og da blir jeg så himla sur når jeg ikke kan kjøpe noe. Så for både å spare meg selv, og ikke minst mannen som må leve sammen med det sure vesenet, så lar jeg bare være å gå på sånne steder! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen Svimle, det var et uhell! Jeg trodde jo ikke at det var noe farlig å gå til byen på en søndag! :ler: Hadde helt glemt at det meste er åpent døgnet rundt nå i desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jah, så var det en sånn kjedelig dag på jobb igjen. Hater å jobbe etter stoppeklokke, det er stress mens jeg har noe å gjøre og dødsens kjedelig i pausene. Meeen når man er alene på laben kan man ha radioen så høyt på som man vil, og man kan snoke på KG. :sjarmor:

Skal hjem-hjem etter jobb i dag og bake julekaker med mamma! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Åååååååhhhhhhhhhh...... Snork!

22 minutter igjen på klokken.

...

...21 minutter...

:Gjesp:

...20 minutter...

Ok, jeg skal ikke telle helt ned. Det får være måte på. Jeg kan jo gå og gjøre klar maskinen jeg skal bruke etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

140? Yikes. Jeg håper det var jobbrelatert, og ikke private gaver? I så fall gir du meg angst og dårlig samvittighet. :ler: Jeg har ikke begynt å kjøpe gaver ennå, jeg. Må vente til lønn på tirsdag...

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Auda. Jeg hadde visst ikke helt godt av all den kjevlingen... Venstre skulder er skikkelig øm i dag. Det kjennes mistenkelig likt en begynnende senebetennelse, men det har jeg virkelig ikke tid til å pådra meg nå, så jeg prøver å holde armen i ro og ignorere vondten sånn at det kanskje går over.

Gleder meg vilt til lønn i morgen! Da skal det omsider bli julegaver, og ikke minst diverse jåleting som små jenter trenger... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegave til mamma kan nå strykes fra listen. :-D Jeg sliter med lillebror, da... Dumme gutt, hvorfor kan han aldri ønske seg noe jeg vet hva er?!

I et svakt øyeblikk bestilte jeg to bøker og en DVD fra bokklubben i går. :rodme: Men det er vel lov, når det nesten er jul, og man akkurat har fått lønn, og det var halv skatt osv osv...?

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da jeg satt og leste til den siste eksamen, gikk jeg gjennom endel flervalgsoppgaver som er gitt tidligere.

Et spørsmål hadde følende alternativer:

- Storm analyse

- Virvel analyse

- Tornado analyse

- Hurricane analyse

:ler: Tenkte litt på deg da, ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg satt og leste til den siste eksamen, gikk jeg gjennom endel flervalgsoppgaver som er gitt tidligere.

Et spørsmål hadde følende alternativer:

- Storm analyse

- Virvel analyse

- Tornado analyse

- Hurricane analyse

:ler: Tenkte litt på deg da, ja :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...