Gå til innhold

Virvel blir voksen


Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Veldig spent på kaken til mamma - bunnen står til avkjøling nå, og jeg får ikke gjort noe mer før den er helt kald. Har aldri laget denne kaken før, men alt som inneholder 600 (ja, SEKS HUNDRE) gram kokesjokolade til sammen må da bli bra. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, dette var kjedelig... Er trøtt, men det er ikke noe særlig å legge seg på stigende rus, så jeg sitter liksom bare og venter på å bli noenlunde edru igjen. Bajs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det nok for sent, men neste gang du skal på fylla da lager du klar en halvliter vann med en liten teskje salt og en spiseskje sukker i. Rister flasken til alt er oppløst i vannet, setter den i kjølen og stikker. Når du er full og vel hjemme, drikker du dette.

No more fyllesjuke! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter vår telefonsamtale i går å dømme, går jeg utifra at kjæreste Virvel ikke føler seg helt på topp i dag.

Eller hva, mitt elskede fyllesvin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, jeg har det supert, tenk! Jeg blir fyllesjuk omtrent en gang annethvert år, så ingen fare. Flink til å drikke vann er jeg også, så desså. Fornuftige fyllesvin er sjeldne, men de finnes. :ler:

Og Tyr; jeg rørte ikke mobilen i det hele tatt, det var Knurr som ringte meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, Svimle, ikke skift kanal, jeg prøver faktisk å se en film her! :frustrert: *snurre tilbake*

Joda, kake ble suksess. :-D (Men det var ikke i mammas bursdag jeg var på fylla, altså.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I helvete jenter, dere har da hvert deres mannfolk fra før av (og sannsynligvis hver deres tv også)! Hva med å la en stakkar få ha startsnabelen sin i fred?

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åff kårs bejb  :sjarmor:

:hoppe:

I helvete jenter, dere har da hvert deres mannfolk fra før av (og sannsynligvis hver deres tv også)! Hva med å la en stakkar få ha startsnabelen sin i fred?

:tunge1:

Jo flere vi er sammen, er sammen, er sammen.....  :digge:

:sjarmor:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...