Gå til innhold

Virvel blir voksen


Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Om to timer bør jeg helst befinne meg hjemme hos, eller i det minste på vei til en venninne, så jeg burde absolutt begynne å bevege meg mot dusjen, men jeg er så trøtt. Det frister egentlig ikke å gå ut av huset i det hele tatt, men jeg vil jo være sammen med jentene mine, og jeg har lovet å komme. Jeg har en bad face-week ser det ut til, så det tar litt tid å sminke seg... Vil helst :flau:

Fikk omsider meldt flytting og bestilt innboforsikring i dag, og det var faen ikke enkelt. Det har nå tatt meg to dager. Med mindre man har veldig lyst til å troppe opp på likningskontoret personlig man tydeligvis melde flytting via internett, og det hadde jo vært fint hvis siden bare fungerte. I går kom jeg så langt som til å skrive inn ny adresse, men så fikk jeg opp en oversikt over hvem flyttemeldingen gjaldt, og der fikk jeg ikke fjernet foreldrene mine og broren min! Det sto "slett" ved siden av hver enkelt, men da jeg trykket der ble hele siden blank og jeg kom ikke videre. Så tenkte jeg at jeg fikk vente litt, og forsøkte å bestille innboforsikring hos Gjensidige i stedet (får pene rabatter gjennom NITO), men det gikk heller ikke... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, herlighet, hva i all verden var det... :ler: Han mente visst det var jeg som var dum og ikke skjønte noen ting, han ble jo bare mer og mer oppgitt. "IKEEEAAAAAAAA" :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på byen i går og møtte blant annet eksen (ja, det var planlagt). Det er over tre år siden det ble slutt mellom oss, så det er definitivt over, og dermed ingen baktanker ved et slikt møte. :ler: Uansett, vi har ikke hatt voldsomt mye kontakt siden det ble slutt - vi skiltes som bitre uvenner, i hvert fall fra min side, og det gikk nesten to år før jeg orket å snakke med ham igjen. Så møttes vi igjen i fjor sommer og oppdaget at vi egentlig har det veldig fint sammen nå, nesten som i gamledager da vi fortsatt bare var venner. Vel, poenget var: Da han dukket opp var jeg allerede godfull og hadde fått med meg favorittdansepartneren ut på gulvet, og eksen ble virkelig helt :hakeslepp: . Jeg la først ikke merke til at han var der engang, for han sto bare og så på oss ganske lenge før han kom bort og bare "fyyy faen, hva har skjedd med deg?!". :hoho: Det er alltid fint å få sånne reaksjoner fra ekser. :sjarmor: Og jeg som ikke syntes jeg hadde noen spesielt god dag i går heller, men han mente tydeligvis jeg så ut som en million. Han skulle sett meg når jeg virkelig ser ut som en million... haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja, nå kan eksen stå ensom tilbake med hengebart! :sjarmor:

Har forresten bestilt meg en bok, nemlig "Chemistry for dummies"! Nå skal den hersens kjemien inn ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Det er visst en bok som drar inn litt hverdagseksempler og sånn i tillegg til bare teori. Da får hjernen min noen knagger å henge tingene på. Kjemi er vanskelig! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnet byturen lørdag var jeg dødstrøtt i hele går, og klokken ni kapitulerte jeg og pusset tenner. :ler: Kan ikke huske sist jeg var så uthvilt en mandagsmorgen! Et øyeblikk vurderte jeg å legge meg så tidlig hver eneste kveld, men så kom jeg på alt som går på tv etter ni, og dermed sprakk jeg allerede før jeg hadde begynt. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et alternativ er selvsagt å ta opp det som går sent og heller se det dagen etter, men når jeg nå forhåpentligvis flytter i morgen blir jeg uten opptaksmulighet en stund... Kan ikke kline til med DVD-opptaker sånn helt med det første når jeg akkurat har kjøpt tv til *mumle* nitusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loooord. Bilen er på verksted igjen (men visstnok planlagt i lang tid dette, da, brodern kræsjet litt for mange uker siden), så det blir ingen flytting av de siste tingene mine i dag heller, og heller ikke henting av diverse ting som mangler fra IKEA. Nå har det gått tre uker siden jeg overtok, og jeg har ikke flyttet helt ennå... :roll: Er så lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har visst ikke vært her inne på en stund :flau:

kan du tilgi meg, Virvel? Søte snille kjææææære Virvel? Skal AAAALDRI gjrøe det igjen (la det gå lang tid altså...)

:sjenert:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke jeg heller. :ler:

Svimle tilgis under tvil. *se strengt på*

Nå er det visst min tur til å bli syk, ja. Var vel ikke annet å vente, de faller som fluer på jobben om dagen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller. :ler:

Svimle tilgis under tvil. *se strengt på*

Nå er det visst min tur til å bli syk, ja. Var vel ikke annet å vente, de faller som fluer på jobben om dagen. :roll:

Phu! *bli veldig lettet og flakse med armene (forsøker å fly)*

Du er den snilleste Virvelen som finnes!

Atsjooo! :sprettoy: Uæh.

Prosit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...