Gå til innhold

Virvel blir voksen


Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, jeg gleder meg nesten litt, det blir som å studere på nytt bare at det er mye hyggeligere å se tilbake på det... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kan være nålepute! :ler:

Da jeg studerte sykepleie var jeg den "alle" ville stikke på. Jeg er overhodet ikke redd sprøyter eller venfloner, og har greie årer å treffe på. Etter tre timer hadde jeg fått 4 im, 5 ic og 3 iv. Var nesten sånn at jeg begynte å lekke!

26 000!?!?! JEG OG VIL!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner allerede å få litt narkisarmer, jeg. (Blodgiver også, bare sånn for sikkerhets skyld :ler: )

Ja jeg ble helt :hakeslepp: da jeg så det beløpet på kontoen - måtte sjekke igjen flere ganger i løpet av dagen hehe. Tenk å tjene så mye hver måned... Jaja, til tross for at jeg fikk mer normal lønn denne måneden har jeg siden juli doblet saldoen på sparekontoen min. Har aldri hatt så mye penger i hele mitt liv. Best å nyte det i fulle drag nå, de forsvinner vel fort når jeg bare finner meg et sted å bo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg gleder meg nesten litt, det blir som å studere på nytt bare at det er mye hyggeligere å se tilbake på det... :sjarmor:

:hoppe:

Forresten så kommer sikkert jeg også til å få narkisarmer. Er jo blodgiver selv, og har et bittelite merke i armen fra hver tapping. Dessuten har jeg hørt fra flere sykepleiere at jeg har så fiiiine blodårer å ta blod fra. :ler:

Er det varmt ute, får jeg manneårer på oversiden av hendene. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre vener i hver albuebøy som er fine å stikke på, pluss en ganske stor en ved håndleddet, tilsammen åtte altså, og det vet folk å benytte seg av. :icon_lol: Har endt opp med blåmerker og til og med skikkelige kuler, men tenker som så at det tross alt er bedre å drite seg ut i klasserommet enn overfor pasienter. Det eneste som har fått meg til å hyle var den gangen jeg ble stukket i en sene - det var vondt, det! Og det var ingen student som var synderen heller, men en dame fra Folkehelseinstituttet. "Så rullete årer du har," sa hun. "Ikke pokker," sa jeg, "jeg har jo supre årer!" Og så pirket og svettet hun en evighet og mente hun ikke kjente noen ting, men årene lå jo der som feite blå kabler, og likevel klarte hun altså å stikke i en sene... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gøyalt. :forvirret: Jeg også har noen salig lekre årer nedover mot håndleddene. Særlig venstrearmen min er fin, noe som sikkert kan være greit da jeg skriver med høyre. :ler:

Litt smerte tåler jeg, men håper jeg slipper senestikk...eller å gjøre det på noen for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, en oppdatering på mitt uhyre spennende liv:

- Ny visning i kveld. Beliggenhet i forhold til jobb er så perfekt at jeg nesten ikke tør å si det høyt (eller skrive det)...

- Har ikke trent i dag heller :rodme:

- Venter på postmannen. Jeg vil ha den satans bokpakken nååååååå, skjønner du?! Og mens vi er i gang: Hvor er Ikea-katalogen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke trent i dag jeg heller...om det er noen trøst. Burde ha trent for flere dager siden, men så sover jeg for lenge, så er det så godt å ikke gjøre noe, så blir det for sent... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Over til boligjaktnytt: Leiligheten var koselig, men kjøkkenet ganske slitent. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre hvis jeg får den... Kan sikkert lære meg å leve med stygt kjøkken, men det er ikke vifte over komfyren, og det plager meg litt. Mulig de som har bodd der til nå ikke er noe særlig til kokker, men jeg liker å lage mat, jeg. Ser for meg at det blir full tåkelegging hvis jeg skal steke noe på den komfyren der. Hm. :klø: Jaja. Jeg var jo ikke akkurat alene der, så jeg får håpe at noen av de andre får den, så slipper jeg å ta noe valg.

...men så var det dette med beliggenheten, da. Tenk så deilig å ha så kort vei til jobb. Føøøøkk.

Og eieren var grisefin. Oh my. Kan jeg leie deg liksom. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dreit forresten i å gå på den visningen i dag, det var så mye morsommere å henge med Knurr. Knurr er best! Jeg er støl i kinnene. For mye fnising.

Jeg elsker deg!

...og jeg meldte meg forøvrig frivillig som nålepute for Knurr i dag også, så hun kan lære seg å sette sprøyter. :ler: Hva gjør man ikke for sine venner.

... og jeg elsker deg enda mer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Over til boligjaktnytt: Leiligheten var koselig, men kjøkkenet ganske slitent. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre hvis jeg får den... Kan sikkert lære meg å leve med stygt kjøkken, men det er ikke vifte over komfyren, og det plager meg litt. Mulig de som har bodd der til nå ikke er noe særlig til kokker, men jeg liker å lage mat, jeg. Ser for meg at det blir full tåkelegging hvis jeg skal steke noe på den komfyren der. Hm. :klø: Jaja. Jeg var jo ikke akkurat alene der, så jeg får håpe at noen av de andre får den, så slipper jeg å ta noe valg.

...men så var det dette med beliggenheten, da. Tenk så deilig å ha så kort vei til jobb. Føøøøkk.

Og eieren var grisefin. Oh my. Kan jeg leie deg liksom. :sikle:

Eieren følger med leiligheten, visste du ikke det? :overrasket: Det er alltid sånn!

Og du. Jeg vokste opp uten vifte over komfyren. Og vi var glade i å lage mat i min familie. Vi satte opp vinduet, vi. Og vaska skapet over komfyren litt oftere enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eieren følger med leiligheten, visste du ikke det?  :overrasket: Det er alltid sånn!

Og du. Jeg vokste opp uten vifte over komfyren. Og vi var glade i å lage mat i min familie. Vi satte opp vinduet, vi. Og vaska skapet over komfyren litt oftere enn andre.

Det blir visst jeg også nødt til. :sjarmor:

(Som i: Jeg fikk den.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...