Gå til innhold

Virvel blir voksen


Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis med leilighet!

Viktige spørsmål:

1. Når er innflytningsfesten?

2. Når trenger du interiørkonsulent Knurr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiørkonsulent trenges omgående (IKEEEEAAAAAAAA!!!), innflyttingsfest så fort jeg har kjøpt glass. 1. september flytter jeg forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg utdannelse, jobb og sted å bo. Mangler kjæreste, men det er neste prosjekt.

Vi skal finne en, har jeg jo sagt. I mellomtiden får du greie deg med huseier. Og jeg har fire dager fri neste uke - shopping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kårs. Jeg stiller mine eminente konsulenttalenter til rådighet for deg, og du stiller din eminente bakdel til rådighet for meg.

Det hørtes litt verre ut enn det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæækh. Har sovet skikkelig dårlig to netter på rad nå. Våknet i femtiden i morges og var hva jeg vil klassifisere som kvalm minus, det vil si ikke spykvalm, men såpass kvalm at jeg ikke fikk sove igjen. Ble bare liggende og vri meg til jeg fant ut at det passet seg å stå opp. (Ærlig talt, kan ikke stå opp før syv når det er ferie.)

Hadde egentlig tenkt å bedrive seriøs shopping av høstklær i dag, men ble med ett litt matt ved tanken på alt jeg må kjøpe i forbindelse med flyttingen, så jeg har gjemt visakortet. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke gå og gift deg, da. Fyyy. Vi skal jo ha dobbeltbryllup. Og IKKE sånn som foreldrene dine.

God bedring, kjære :klem: Det skulle vel ikke være Knurreabstinenser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boligjaktnytt - dramaet fortsetter:

Skal egentlig møte Mr. Leilighet i morgen, men han var litt usikker på når han hadde tid og hvor det var best å møtes og sånn, så han skulle ringe meg opp igjen. Snakket altså med ham på tirsdag. I dag er det torsdag. Fortsatt ikke en lyd. Jeg er ikke sånn som ringer og maser, men jeg sendte en melding. Hvis jeg ikke hører noe i løpet av dagen glemmer jeg hele greia. Er ikke så liv om å gjøre for meg om jeg får akkurat den leiligheten, og hvis han er så uinteressert i å leie ut kan han jo ha det så godt.

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå og gift deg, da. Fyyy. Vi skal jo ha dobbeltbryllup. Og IKKE sånn som foreldrene dine.

Jeg begriper ikke hva du snakker om, foreldrene mine hadde da aldeles ikke dobbeltbryllup. :sprettoy:

(Ok, dårlig humor i dag.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...