Knurr Skrevet 30. oktober 2006 #241 Del Skrevet 30. oktober 2006 Åh. Trodde han bare hadde svelget feil, jeg. *løper til med kjøttøksa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 31. oktober 2006 #242 Del Skrevet 31. oktober 2006 Åssen er formen? *trampe rundt* (må jo legge igjen spor...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 1. november 2006 #243 Del Skrevet 1. november 2006 Formen er ikke så verst nå, hvis jeg skal være ærlig. Halsen klarer visst ikke helt å bestemme seg for hva den vil, den har verken blitt bedre eller verre. Men så har jeg klart å få et papirkutt helt innunder neglen på venstre pekefinger, og hele fingertuppen er så øm at jeg nesten ikke klarer å skrive på tastaturet. Det må vel være grunn god nok for en aldri så liten sykemelding...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 2. november 2006 #244 Del Skrevet 2. november 2006 Arf, sånne papirkutt på fingerene ER vondt det! Irriterende vondt rett og slett! Synes du skal få både sykemelding og krykker for den skaden altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 4. november 2006 #245 Del Skrevet 4. november 2006 Dust, jeg kan da ikke gå med krykker når det er hånden (eller snarere hele armen) som er skadet. Må ha rullestol og en til å dytte meg rundt. Søster Knurr...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 4. november 2006 #246 Del Skrevet 4. november 2006 Hvorfor sitter jeg oppe nå forresten? Klokken er halv to, jeg er stuptrøtt, og hadde egentlig tenkt å hoppe rett i seng da jeg kom hjem sånn rundt midnatt, så hvordan havnet jeg her? *sparke seg selv bak* Gå og legg deg, hører du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 4. november 2006 #247 Del Skrevet 4. november 2006 Varmtvannet mitt har vært borte i dag. Det kom selvfølgelig ikke tilbake før etter at jeg hadde bitt tennene sammen og dusjet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. november 2006 #248 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg skal aldri klage på dusjen mer. Det kan være så dårlig trykk det bare vil, og det kan godt være bare kaldt vann en gang i blant, så lenge vannet holder seg inni rørene, og ikke utenfor, sånn som i går kveld... Det ble vått, ja. Veldig vått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 6. november 2006 #249 Del Skrevet 6. november 2006 Badet har tørket opp igjen, men lampen inni stekeovnen knuste plutselig, helt av seg selv! Hva er dette for slags høl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. november 2006 #250 Del Skrevet 7. november 2006 :overrrasket: Er det MULIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 7. november 2006 #251 Del Skrevet 7. november 2006 Vannlekkasjen var muligens et resultat av slett rørleggerarbeid her tidligere, da. En sånn dings på røret under badekaret som var skrudd litt dårlig til, og så plutselig røk den. Vaktmesteren fikset det, så jeg slipper jo å betale noe for dette, i det minste. Bare kjipt at det måtte skje akkurat i helgen... dette var altså ganske sent lørdag kveld. Ble så satt ut av hele greia at jeg rømte hjem-hjem på søndag og snyltet middag og potetgull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 7. november 2006 #252 Del Skrevet 7. november 2006 Kanskje det er et spøkelse?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 7. november 2006 #253 Del Skrevet 7. november 2006 Dust, jeg kan da ikke gå med krykker når det er hånden (eller snarere hele armen) som er skadet. Må ha rullestol og en til å dytte meg rundt. Søster Knurr...? ← ... Får jeg betalt permisjon for å assistere deg da? Og jeg trodde jo nærmest du var død i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 8. november 2006 #254 Del Skrevet 8. november 2006 Hadde det ikke vært for at jeg er jævlig god til å svømme, så hadde jeg nok vært død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 13. november 2006 #255 Del Skrevet 13. november 2006 Auda. Dette blir en mager måned. Jeg fikk bare 12 000 utbetalt. Hadde helt glemt at jeg fortsatt ikke har blitt trukket for de to ferieukene jeg hadde i august... Helvete. Jeg som gledet meg sååå fælt til oktoberlønna, for da skulle jeg få etterbetalt det de "skylder" meg etter lønnsjusteringen, og så fikk jeg det ikke likevel pga surrehuene på personalavdelingen. Gledet meg derfor enda mer til denne lønna, men det ble nedtur, gitt. (Jeg har fått etterbetalt det jeg skal da, og enda godt var det, ellers hadde jeg vel ikke fått mer enn 6000!) Jeg hadde tenkt å kjøpe noen julegaver denne uken siden jeg har fri torsdag og fredag, men det blir nok dårlig med det. Det er bare å begynne å strikke! Nei vent, jeg har ikke råd til garn heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 13. november 2006 #256 Del Skrevet 13. november 2006 Tilsvarende problem her på berget, Virvel. Har noen harde måneder foran meg. Skal vi spise First Price-nudler og drikke billigte sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 14. november 2006 #257 Del Skrevet 14. november 2006 Hah, jeg er faktisk så fin på det at jeg har Mr. Lee! Og jeg har ganske dyr og fin te også, men den er det mamma som har kjøpt... Ellers er jeg veldig med på det. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. november 2006 #258 Del Skrevet 14. november 2006 Da jeg bladde nedover siden her, så så jeg ordet varmtvannet (eller noe i den duren), og plutselig leste jeg noe om tarmen... Du aner ikke de bildene som fløy gjennom hodet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 14. november 2006 #259 Del Skrevet 14. november 2006 Snobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 15. november 2006 #260 Del Skrevet 15. november 2006 Da jeg bladde nedover siden her, så så jeg ordet varmtvannet (eller noe i den duren), og plutselig leste jeg noe om tarmen... Du aner ikke de bildene som fløy gjennom hodet mitt. ← *se ned på Knurr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå