Gjest Svimle Skrevet 11. oktober 2006 #221 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvordan går det, har du bruk for hørselvernene (hva f*** heter noe sånt i flertall da?!) ? Håper du har det fiiiint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 12. oktober 2006 #222 Del Skrevet 12. oktober 2006 Nei, vet du, de har visst gjort seg ferdige med boringen nå! Hamringen fredag kveld var visst en siste krampetrekning bare. :icon_smile: Denne uken har det vært veldig rolig der oppe, så de ble i det minste fort ferdige, det skal de ha. Endelig lønn i dag, men jeg fikk ikke noe mer enn det jeg vanligvis får. Alle de andre har fått etterbetalt det de skal, men ikke jeg. Det viste seg at personalavdelingen ikke har fått med seg at jeg er NITO-medlem! Sløvt. (Men samtidig litt digg å vite at de som ikke er organisert faktisk havner bakerst i køen når lønnen går opp... ) Håper dette kan ordnes litt raskt, jeg trenger virkelig de ekstra pengene. Det er snakk om en ganske betydelig økning for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 14. oktober 2006 #223 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har kjøkkenbooooooord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. oktober 2006 #224 Del Skrevet 14. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 15. oktober 2006 #225 Del Skrevet 15. oktober 2006 Delfiner! Jeg vil se en! Er det noe man kaste i vannet så de kommer bort til en...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 15. oktober 2006 #226 Del Skrevet 15. oktober 2006 Delfiner! De er så søøøte!! Kaste noe i vannet? Hmm, du kan jo legge handa di i vannet og "gnåle" som en delfin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 16. oktober 2006 #227 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hrmf, middagsinspirasjonen er totalt fraværende i dag. Klokken nærmer seg åtte, og jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal lage havregrøt, toast eller bare ta meg en yoghurt og en brødskive... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 17. oktober 2006 #228 Del Skrevet 17. oktober 2006 Siste arbeidsdag denne uken! Jeg skal for så vidt på jobb i morgen også, jeg skal bare ikke jobbe. Så drar jeg til Trondheim i morgen kveld for å besøke to venninner på NTNU, og kommer hjem igjen lørdag. Blir fint å komme bort litt. Jeg skal til og med fly, så da føles det nesten som en ordentlig ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. oktober 2006 #229 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kose deg på tur! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 17. oktober 2006 #230 Del Skrevet 17. oktober 2006 .... var det her det var konjakk-servering? Tur er gøy! Håper du får det helt knall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 18. oktober 2006 #231 Del Skrevet 18. oktober 2006 Skål Svimle! Håper du føler deg bedre. To timer til avreise. Hva skal jeg finne på i mellomtiden, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 21. oktober 2006 #232 Del Skrevet 21. oktober 2006 Lurer på hvem som er mest svimmel i skrivende stund, jeg, du eller jeg? Håper du har det flotters! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 24. oktober 2006 #233 Del Skrevet 24. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 28. oktober 2006 #234 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har visst ikke vært innom her på en stund, men jeg hadde altså en hyggelig tur til Trondheim, og var i et enda hyggeligere 60-årslag forrige helg. Hurra for gratis alkohol! I kveld blir det imidlertid alkohol av den typen som koster penger. Skal til en venninne sammen med diverse andre venninner og "tilbehør" (dvs. kjærester), og det blir bra. Lenge siden jeg har sett alle sammen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 28. oktober 2006 #235 Del Skrevet 28. oktober 2006 Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 29. oktober 2006 #236 Del Skrevet 29. oktober 2006 Åååhhhh ikke snakk så høyt er du snill.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. oktober 2006 #237 Del Skrevet 29. oktober 2006 Dåååli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 30. oktober 2006 #238 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja, fytti helvete. Det er ikke ofte jeg blir fyllesjuk, men i går var det skallebank til tusen. Hadde egentlig tenk å være sosial datter og besøke de gamle (og brodern) der hjemme, men det fristet ikke noe særlig å gå ut. Auuuu. I dag er hodet bra, men noe har satt seg i halsen, og det kjennes ut til å bli verre. Det har ikke ordentlig vondt ennå, men det er ekkelt å svelge. Jaja. Om det blir en skikkelig betennelse har jeg i det minste gratis tilgang på en hel masse leger som kan skrive ut antibiotika. Jeee for frynsegoder på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. oktober 2006 #239 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ooooh jeg liker sånne! Har sånne selv Kanskje vi skal være sykemeldte sammen? Har to til som gjerne blir med på stakkars-oss-sykemeldte-party - en med magesår (i en alder av 21!) og en med klamydia i *trommevirvel* lungene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 30. oktober 2006 #240 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er jo en aaaaaannen slags chlamydia, da Knurr. Men et lite sykparty hadde ikke vært å forakte. Høhø. Jeg steker kyllingfilet i sånne stekeposer. Det har jeg aldri gjort før, så jeg vet liksom ikke helt hvor lenge de skal stå. Det sto 30 minutter på 200 °C, og deretter senke temperaturen til 120 °C, men hvor mye lenger skal de steke da? :klø: Synes de ser ferdige ut alt, jeg. *ta ut en og teste* Skalpell, søster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå