Gjest Svimle Skrevet 28. august 2006 #101 Del Skrevet 28. august 2006 Posten har definitivt ikke klart omstillingene sine.. De har lagt ned så mange omdelinger, slik at det hender at hentelappen til en pakke kommer før selve pakken. Jeg har jobbet som kunderådgiver på servicetlf til posten, og etter det sluttet jeg å forundre meg over alle historiene. Makan til rot! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #102 Del Skrevet 28. august 2006 *lusker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 28. august 2006 #103 Del Skrevet 28. august 2006 Gahhh, hodepine i dag også. Ikke så ille, men nok til at trening er utelukket. Og jeg må virkelig komme meg dit snart nå, om ikke annet så for å si opp medlemskapet mitt. Det blir for langt å dra når jeg flytter. Blir litt trist å ikke trene der lenger faktisk, det er så hyggelig der (selv om det ikke har vært helt det samme etter at min faste treningsvenninne gjorde trønder av seg). Hadde egentlig planer om å dra innom Glasmagasinet i ettermiddag for å se etter vinglass og andre morsomme ting siden jeg likevel måtte til byen for å kjøpe nytt månedskort, men det var, hold dere fast, 102 stykker foran meg i køen på Trafikanten. Det tok sin tid, men ikke riktig så lang tid at jeg turte å gå derfra for å gjøre noe annet i mellomtiden. Dessuten måtte jeg så sinnssykt tisse, og det finnes jo faen ikke toaletter i denne byen, og jeg hater å snike meg inn på kaféer, det virker liksom så idiotisk å måtte lure seg til å tømme blæra. Det er veldig, veldig fristende å protesttisse midt på Karl Johan, men det blir med drømmene. Som den veloppdragne frøken jeg er løp jeg til t-banen og knep som en gud hele veien hjem. Apropos tissing, et herrebekjentskap av meg så seg nødt til å lette på trykket i en søplekasse inne på t-banen en gang - det var bare det at den ikke var helt tett, så det rant jo utover hele gulvet. Nasty... (Ja, han var god og full på tidspunktet.) Skjebnen slo hardt og nådeløst tilbake ved å lure ham til drikke en annens piss senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 28. august 2006 #104 Del Skrevet 28. august 2006 Og bare sånn forresten: Fikk en telefon på jobben i dag fra en dame på et annet sykehus. Jeg kunne ikke finne de prøvesvarene hun skulle ha, og det viste seg at hun hadde jo kommet feil, hun skulle til patologen. "Åja, dette er mikrobiologen," sa jeg. Hun ble veeeldig stille noen sekunder, så sa hun "Virvel, er det deg??" Det var kusinen min! Så lættis. Som sagt jobber hun på et helt annet sykehus, og normalt skulle ikke vi ha noen som helst grunn til å ha noe med hverandre å gjøre jobbmessig, så det var utrolig artig at det faktisk var jeg som tok telefonen da hun for en gangs skyld ble nødt til å ringe til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 28. august 2006 #105 Del Skrevet 28. august 2006 Og hei til Pheps! Lusking er greit, forutsatt at det er hyggelig lusking. Hvis det er slem lusking må jeg bare advare deg: Jeg har drevet med karate! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 28. august 2006 #106 Del Skrevet 28. august 2006 Kom deg inn på glattcella, kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #107 Del Skrevet 28. august 2006 En snikleser står fram.... Nå har jeg lagt igjen et spor, så da kan du ikke slå, i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 28. august 2006 #108 Del Skrevet 28. august 2006 Tittei! Jeg skal ikke slå, jeg lover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. august 2006 #109 Del Skrevet 28. august 2006 God bedring, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 30. august 2006 #110 Del Skrevet 30. august 2006 Siste nytt når det gjelder Postens udugelighet: Pakken min hadde ikke kommet i går heller. Den ligger på feil postkontor. Igjen. Og den kommer ikke hit før torsdag eller fredag. Er det mulig?! Det er snakk om to jævla kilometer! Jeg kunne fint dratt og hentet den selv, men hallo, prinsipper. Hvis dette drøyer en eneste dag til nekter jeg å betale portoen. Skjønner jo at det ikke er Bokklubbens feil akkurat, men de har vel forsikringer som dekker sånt pakketull. Men jeg, jeg er fattig, og jeg betaler ikke for en service jeg ikke får. Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. august 2006 #111 Del Skrevet 30. august 2006 Er det mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 31. august 2006 #112 Del Skrevet 31. august 2006 Apropos tissing, et herrebekjentskap av meg så seg nødt til å lette på trykket i en søplekasse inne på t-banen en gang - det var bare det at den ikke var helt tett, så det rant jo utover hele gulvet. Nasty... (Ja, han var god og full på tidspunktet.) Skjebnen slo hardt og nådeløst tilbake ved å lure ham til drikke en annens piss senere... ← Og bare sånn forresten: Fikk en telefon på jobben i dag fra en dame på et annet sykehus. Jeg kunne ikke finne de prøvesvarene hun skulle ha, og det viste seg at hun hadde jo kommet feil, hun skulle til patologen. "Åja, dette er mikrobiologen," sa jeg. Hun ble veeeldig stille noen sekunder, så sa hun "Virvel, er det deg??" Det var kusinen min! Så lættis. Som sagt jobber hun på et helt annet sykehus, og normalt skulle ikke vi ha noen som helst grunn til å ha noe med hverandre å gjøre jobbmessig, så det var utrolig artig at det faktisk var jeg som tok telefonen da hun for en gangs skyld ble nødt til å ringe til oss. ← Wow! Skal jo litt til akkurat det der da! Morsomt! Siste nytt når det gjelder Postens udugelighet: Pakken min hadde ikke kommet i går heller. Den ligger på feil postkontor. Igjen. Og den kommer ikke hit før torsdag eller fredag. Er det mulig?! Det er snakk om to jævla kilometer! Jeg kunne fint dratt og hentet den selv, men hallo, prinsipper. Hvis dette drøyer en eneste dag til nekter jeg å betale portoen. Skjønner jo at det ikke er Bokklubbens feil akkurat, men de har vel forsikringer som dekker sånt pakketull. Men jeg, jeg er fattig, og jeg betaler ikke for en service jeg ikke får. Nemlig. ← Helt utrolig..... har ikke ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 31. august 2006 #113 Del Skrevet 31. august 2006 Hahaaaaaa, pakke!!! Og i morgen blir jeg nødt til å skulke et par timer på jobben for å møte leilighetsduden. Møkk. Har litt dårlig samvittighet for det, men jeg må jo nesten få nøklene og ordne med depositumet og sånn. Bare litt irriterende at han bestemmer et klokkeslett uten å spørre meg om det passer engang. Selvfølgelig jobber jeg midt på formiddagen, hallo. På den annen side har bankene idiotiske åpningstider, det er vel ingen som er åpne lenger enn til fire-fem, så etter arbeidstid er i grunnen også utelukket. Forresten får jeg en ny kollega i morgen også - en veldig god venninne fra høyskolen, og jeg gleder meg så sinnssykt! Hun var den faste labpartneren min gjennom alle tre årene, og det var så trist å gå hver til sitt i vår, men nå skal vi jobbe sammen igjen. Det blir kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. august 2006 #114 Del Skrevet 31. august 2006 Så koselig! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 1. september 2006 #115 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Nøkler til leiligheten befinner seg nå i min veske, så i morgen må jeg vel dra og måle den opp og ned og bort og frem, og så er det IKEA neste. Jeg ble så stresset av å måtte dra fra jobb midt på dagen at jeg glemte å spørre om diverse småting jeg har lurt litt på, men Mr. Leilighet lovte å ringe meg i løpet av helgen, så jeg får spare det til da (og se om jeg ikke klarer å finne ut av det på egen hånd i mellomtiden også). Stor stas å treffe tidligere nevnte skolevenninne igjen i dag. Nå har vi plutselig blitt ganske mange unge på jobben, og det er også veldig hyggelig. Da jeg begynte var det bare to utenom meg som var under tredve, nå er vi syv inkludert de to studentene som jobber i helgene. Ellers er jo noe av det jeg liker ved arbeidsplassen min nettopp det at vi har så god aldersspredning, men det er klart at jeg ofte føler jeg har mer felles med de som er litt nærmere min egen alder. (Men jeg er fortsatt desidert yngst, da. ) Endret 1. september 2006 av Virvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 1. september 2006 #116 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg er også yngst på jobb, Virvel, og vettu hva? Det er ingen som skjønner det! Søte damen på 97 som jeg skulle legge forrige dagen, som la hendene rundt ansiktet midt og sa "det var godt at det var en av de voksne som kom, og ikke småjentene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 1. september 2006 #117 Del Skrevet 1. september 2006 Nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. september 2006 #118 Del Skrevet 1. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 2. september 2006 #119 Del Skrevet 2. september 2006 Var en tur i leiligheten i dag for å lese av strømmen og utforske litt, og oppdaget at både kjøleskap og oppvaskmaskin er plassert slik at ledningene akkurat ikke når bort til stikkontakten. Skjøteledninger er herved notert på handlelisten. Ellers så det ikke verst ut, de har visst vasket godt (ja, jeg har støv på hjernen), men jeg er fristet til å male inni kjøkkenskapene. Bakveggen er ikke pen. Gudene vet om jeg har lest av riktig strømmåler, forresten. Det var seks sikringsskap ute i gangen, og de var ikke merket på noe vis. Ett av dem var imidlertid låst, og jeg fant en nøkkel i kjøkkenskuffen som passet, så jeg regner med at det er det skapet som hører til min leilighet, men det vil jo tiden vise... Hvis det plutselig blir mørkt vet jeg hvorfor. I kveld skal jeg til Knurr, hvor vi skal drikke oss fulle og klage over tilværelsen. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 2. september 2006 #120 Del Skrevet 2. september 2006 I kveld skal jeg til Knurr, hvor vi skal drikke oss fulle og klage over tilværelsen. :-D ← Åh, som jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå