Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07


Kath

Anbefalte innlegg

Her inspirerer vi hverandre :ler: Kom på masse ting jeg har glemt i mine lister når jeg så din. *løpe og endre mine lister*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt at vi har KG, så vi kan hjelpe hverandre litt med div lister. Har fått mange gode tips ang lister fra både deg og Bare Bea. Så nå skal jeg lage mine lister.

Kjolen du har valgt er kjempefin!! Jeg prøvde den hos Kristins jeg også, men den var ikke helt meg. Er ingen typisk jente-jente, så den ble litt for fin for meg. :sjenert: Er sikker på at du kommer til å bli vakker i den! :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:  :hoppe:  :heiajente: for lister!!!

føler meg alltid kjeeeempeflink når jeg skriver lister. Godt å se at du også har god kontroll på hva som skal ordnes og gjøres :)

he he... hva skulle vi nå gjort uten lister :ler: Har kanskje kontrollen nå, men mister den vel snart igjen og da kommer det nok en ny liste... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg likar lister :danse:

Lurer på kva vi skal gjere på etter jul, når alt er ferdig planlagt... :ler:

tror nok vi klarer å finne nye ting vi "trenger" :ler: Blir nok aldri helt ferdig med å planlegge :sjenert: dukker stadig noe utgifter opp... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok vi klarer å finne nye ting vi "trenger"  :ler: Blir nok aldri helt ferdig med å planlegge  :sjenert: dukker stadig noe utgifter opp... :ler:

Jepp, blir sikkert nok å gjøre.. Kommer til å vente med å gjøre none av tingene på lista til det nærmer seg litt mer.. velge vin og sånn f eks :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Så at dere hadde et budsjett på ca 120 000,-. Er det totalbudsjettet eller det dere selv skal betale (altså ikke inkl. donasjoner fra foreldre og svigers). Hvor mye koster festen på godset? Og hva inkluderer den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Så at dere hadde et budsjett på ca 120 000,-. Er det totalbudsjettet eller det dere selv skal betale (altså ikke inkl. donasjoner fra foreldre og svigers). Hvor mye koster festen på godset? Og hva inkluderer den?

Har jeg lagt ut et budsjett?!? :klø:

Refsnes koster kr. 1295,- pr kuvert og inkluderer (vi blir et sted mellom 50-60 personer):

Fruktbowl (i påvente av brudeparet) vi skal i tillegg servere Mozell.

Apretiff (1 glass champange til gjestene og brudeparet)

3 retters Bryllupsmeny (kan utvides etter våre ønsker, mye deilig mat!)

4 glass utvalgt viner, alternativt øl/alkoholfri drikke

Mineralvann

Kaffe

Avec

Egen spisesal (Kongesalen)

Egen salong med bar (Vanity Fair, til kaker og dans)

Gaverom

Det eneste som er utelatt er:

Blomster (som min svoger tar seg av)

Kaker

Musikk til dansen

Vi betaler kun for deler av Refsnes, fotograf og dressen til gutten min selv da svigermor og mine foreldre hjelper oss med alt det andre. Vi har i grunnen ikke satt opp et budsjett, annet enn på det vi skal betale selv. Mye er allerede betalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg lagt ut et budsjett?!?  :klø:

Refsnes koster kr. 1295,- pr kuvert og inkluderer (vi blir et sted mellom 50-60 personer):

Fruktbowl (i påvente av brudeparet) vi skal i tillegg servere Mozell.

Apretiff (1 glass champange til gjestene og brudeparet)

3 retters Bryllupsmeny (kan utvides etter våre ønsker, mye deilig mat!)

4 glass utvalgt viner, alternativt øl/alkoholfri drikke

Mineralvann

Kaffe

Avec

Egen spisesal (Kongesalen)

Egen salong med bar (Vanity Fair, til kaker og dans)

Gaverom

Det eneste som er utelatt er:

Blomster (som min svoger tar seg av)

Kaker

Musikk til dansen

Vi betaler kun for deler av Refsnes, fotograf og dressen til gutten min selv da svigermor og mine foreldre hjelper oss med alt det andre. Vi har i grunnen ikke satt opp et budsjett, annet enn på det vi skal betale selv. Mye er allerede betalt :)

så herlig! når jeg tenker meg om har jo vi også betalt en del ting som ligger inne i budsjettet.. kanskje det er på tide å starte med regnskap i stedet for budsjett? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har alt under kontroll ser jeg :) Det er bra. I dag våknet jeg med litt hetta " det er bare 7 mnd, 4 uker ++ til vi gifter oss og jeg har ikke jobb". Urk. Men men, vi har også snille foreldre som betaler for hele selskapet. Vi må betale for klær, reise, fotograf og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så herlig! når jeg tenker meg om har jo vi også betalt en del ting som ligger inne i budsjettet.. kanskje det er på tide å starte med regnskap i stedet for budsjett?  :ler:

:ler: he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har alt under kontroll ser jeg :) Det er bra. I dag våknet jeg med litt hetta " det er bare 7 mnd, 4 uker ++ til vi gifter oss og jeg har ikke jobb". Urk. Men men, vi har også snille foreldre som betaler for hele selskapet. Vi må betale for klær, reise, fotograf og slikt.

JA tiden flyr grusomt fort.... det er jo straks jul også!!! :overrasket:

Jeg har iallefall kjøp 4 julegaver allerede!!! På SALG *stolt* !!! :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det straks helg!!! Pappa har bursdag i morgen så det blir vel en liten tur til ham, ellers skal jeg bare slappe av i helgen. Har jobbet dobbelt siden mandag og merker at kroppen er sliten, er også veldig lei av masete 8-10 åringer som skal spørre om alt :ler:

Skal prøve å komme inn på riktig vei igjen når det gjelder kosthold også, er ikke så sunt å spise grandiosa hver eneste dag heller! :sjenert: Er blitt inspirert av alle dere flinke bruder her inne som har meldt seg på GR, og trimmer, og er veldig flinke :klappe: Har begynt i dag og SKAL være flink!

Ha en riktig god helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si dere er aktive slankere i 2007 klubben.. *nesten-imponert* ;)

JA tiden flyr grusomt fort.... det er jo straks jul også!!! :overrasket:

Tell me about it... :sjenert:

Jeg har iallefall kjøp 4 julegaver allerede!!! På SALG *stolt* !!!  :smilorange:

:redd: Og der skremte du meg. Har folk begynt å kjøpe julepresanger alt??? *ringe venninne og avtale invitasjonsprodusering*

Ha en flott helg! :klem:

Endret av Tinkerbelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...