Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07


Kath

Anbefalte innlegg

Hmm.. kanksje jeg får prøve ut sånne gele-puter, for jeg elsker egentlig å gå i høye hæler,blir bare så vannvitig sliten av det..

Ellers bare innom med en søndagsklem :klem:

Og litt  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe: fordi det gjør meg så glad!

:) takker for :klem: !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo!

*Titte innom dagboken til* Kjempefine bordkort du har laget! Lurer egentlig bare på hvor du skal plassere dem. Har litt lyst til å lage noe selv jeg også, men da må jeg høre med hotellet først. De stiller med blomster og slikt som passer til buketten min. Dekktallerkene har rustrød kant.

De skal ligge foran tallerken i en svak bue, (vansklig å forklare!?) Jeg kan ta bilde når de er helt ferdige (venter på navnbåndene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma inviterte meg på brudesalget på oslo plaza den 16. september, hun tenkte det ville være morro å titte, man kan jo aldri vite, kanskje jeg fant drømmekjolen der :) Hun skal jo også "sponse" kjolen (overrasket meg med det på lørdag!) så hun ser nå etter enhver anledning hun kan ta meg med for å titte og prøve :ler: Gleder meg veldig!!!

Ellers hadde vi besøk av svigermor i går og hun kom med en virkelig god nyhet! Hun har sponset alle guttene sine (hun har 5 stk!) og ville jo gi en slant til minstemann også, hele 40 000!!!!!!!! Hun er gal, men likt skulle være likt! Og vi som har tatt høyde for å betale alt selv, bukker jo og takker :) Da begynner faktisk budsjettet og bli hyggelig :ler:

Ellers jobber jeg MYE om dagen, sesongen har satt inn for fullt, og en ansatt har sluttet og en annen er ute i permisjon. Jeg har jobbet dobbelt i en uke nå + helgen og denne uken! Gleder meg masse til lørdag, da har jeg fri! skal nemlig i bryllup til et vennepar!

Nå må jeg jobbe litt mer (kommer et bursdagsselskap om ikke lenge!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma inviterte meg på brudesalget på oslo plaza den 16. september, hun tenkte det ville være morro å titte, man kan jo aldri vite, kanskje jeg fant drømmekjolen der  :) Hun skal jo også "sponse" kjolen (overrasket meg med det på lørdag!) så hun ser nå etter enhver anledning hun kan ta meg med for å titte og prøve  :ler: Gleder meg veldig!!!

Ellers hadde vi besøk av svigermor i går og hun kom med en virkelig god nyhet! Hun har sponset alle guttene sine (hun har 5 stk!) og ville jo gi en slant til minstemann også, hele 40 000!!!!!!!! Hun er gal, men likt skulle være likt! Og vi som har tatt høyde for å betale alt selv, bukker jo og takker  :) Da begynner faktisk budsjettet og bli hyggelig  :ler:

Ellers jobber jeg MYE om dagen, sesongen har satt inn for fullt, og en ansatt har sluttet og en annen er ute i permisjon. Jeg har jobbet dobbelt i en uke nå + helgen og denne uken! Gleder meg masse til lørdag, da har jeg fri! skal nemlig i bryllup til et vennepar!

Nå må jeg jobbe litt mer (kommer et bursdagsselskap om ikke lenge!)

Uff slitsomt å jobbe så mye da.. Men så deilig å få uventet hjelp med utgiftene! Det gjør budsjett-jobbingen betraktelig lettere ja. :)

Nå kan vi bare glede oss til kjoleprøving :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var snilt av sigermor, 40 000 hjelper godt på vil eg tru, og kjolen får du av din mor.Kjekt med litt støtte økonomisk.Kor mykje trur du de må betale totalt?Eg tørr ikkje setta opp budsjett enda, men må vel gjera det snart.

Du må hugse å slappe av litt og, ikkje berre jobbe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så heldige at dere får litt økonomisk hjelp ja!! Det er vi også. Vi skal dele kostnaden på tre og det hjelper utrolig mye! Ellers så hadde vi nok ikke hatt råd til å gifte oss neste år. Da hadde det nok blitt en liten :babysmokk: istede...

Så da får :babysmokk: vente litt! Den som venter på noe godt osv.... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt kaketopp se her jeg synes den er nydelig, så kan jeg sette den på hylla i stua når bryllupet er ferdig!

Jeg fant også en ramme som jeg skal bruke istedenfor en gjestebok SE så kan jeg ha et minne fra alle gjestene på veggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var snilt av sigermor, 40 000 hjelper godt på vil eg tru, og kjolen får du av din mor.Kjekt med litt støtte økonomisk.Kor mykje trur du de må betale totalt?Eg tørr ikkje setta opp budsjett enda, men må vel gjera det snart.

Du må hugse å slappe av litt og, ikkje berre jobbe! ;)

Vi har satt et budsjett med bryllupsreise på ca 120.000,- men jeg har begynt å lage mye selv så det blir nok lavere, og med litt hjelp så blir det nok greit! Det som koster penger for oss er lokalet! Refsnes er ikke akkurat billig, men det er verdt det! Slipper å tenke på serveringspersonell, mat, bord og stoler etc..skal bare fikse blomster og kake selv! (og alt dill dallet jeg kjøper da :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så heldige at dere får litt økonomisk hjelp ja!! Det er vi også. Vi skal dele kostnaden på tre og det hjelper utrolig mye! Ellers så hadde vi nok ikke hatt råd til å gifte oss neste år. Da hadde det nok blitt en liten  :babysmokk: istede...

Så da får :babysmokk: vente litt! Den som venter på noe godt osv....  :Nikke:

Vi har bestilt en :babysmokk: til neste år, så får vi se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå-ååå, jeg vil også på brudesalg på Oslo Plaza!! Men Oslo er litt for langt unna meg ... :sur:

Jøss, så heldig dere er som får sponset bryllupet av svigermor, og som får kjolen av moren din!!! :) Det er jo helt supert!

Mamma driver og prater om at de skal betale bryllupet ... hun er helt sprø er enebarn, sjø ... Vi får nå se hva svigers synes om mammas planer da!;)

Jasså, dere har bestilt :baby:? Jeg også viiiil! *sende inn bestilling pronto* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er også så heldige at foreldre og svigerforeldre hjelper til økonomisk. Regner dog med at vi kommer til å betale halvparten selv, så delere de på andre halvparten. Synes foreldrene mine er kjempeflinke som sparer såpass mye kun for oss. Svigerforeldrene mine har pengene fra før av, men det er såklart kjempesnillt av dem å bidra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er alt for mye bebisnakk her, klarer jo nesten ikke vente til etter bryllupet.. :ler:

hvor har dere tenkt dere på bryllupsreise? (hvis det er bestemt da..)

ellers bare inne og :klappe::klappe::klappe::klappe: litt for at du er så flink! (Og ja, jeg har sett de nydelige monogrammene du har laget her inne på forumet, må jo begynne å legge inn aksjer tilfelle jeg får lyst på et jeg og, noe jeg nesten allerede gjør.. :ler::ler: )

og kaketoppen er nyydelig. enkel og elegant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ang. kaketopp. Er dette noe man MÅ kjøpe selv, eller kan konditoren putte på en selv?

Vet ikke :forvirret: Det kan jo hende de selger kaketopper hvor de lager kakene?! Jeg ønsket meg en litt spesiell og fin en som jeg ikke trenger å kaste når bryllupet er ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor har dere tenkt dere på bryllupsreise? (hvis det er bestemt da..)

Vi var på en 16 dagers ferie til Florida i sommer (og det var DYRT), så det blir nok bare en weekendtur til new york eller slikt rett etter bryllupet. Bryllupsreisen blir nok noen måneder etterpå (når økonomine er litt på topp igjen) og da har vi mange drømmemål; australia (har vært der før, helt nyyydelig), Hawaii eller kanskje en tur tilbake til Karibien en plass... vi får se :)

Og dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...