Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07


Kath

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg overlevd en helg med pakking. Det er utrolig hvor mye dritt man klarer å gjemme bort på bare 50 kvm!?! Skjønner ikke hvordan jeg har hatt plass til alt det vi har pakket ? I morgen flytter vi :hoppe::danse::hoppe: kan hende vi får nøkkelen allerede i kveld (krysser fingrene)!

Jeg fikk høre hun som skal synge i kirken i helgen og hun var bare så utroooolig flink!! Vi skal velge hver vår sang, og jeg har (selvfølgelig) allerede ordnet det, men min kommende mann er ikke like flink... han klarer nemlig ikke å bestemme seg.. mannfolk :ler:

Ellers så har jeg gjort ferdig 25 bordkort! 35 igjen!

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klappe::klappe:

Så flink du er som har laget så mange bordkort allerede. Og det midt i flyttingen. Hvilken sang har du valgt da? eller er det hemmelig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe:  :klappe:

Så flink du er som har laget så mange bordkort allerede. Og det midt i flyttingen. Hvilken sang har du valgt da? eller er det hemmelig... :)

Jeg deler alltid :) Jeg skal ha "It is you" (Dana Glover) fra filmen SHREK! :) Teksten er bare utrolig nydelig! Jeg vurderte å ha den til brudevals, men da er det jo ingen som hører teksten, så den skal synges i kirken! Det er jo en sang som ikke alle har også egner den seg utrolig godt til å synges uten masse ekstra musikk!

Jeg tror gubben min ender opp med "your song" av Elton John, da dette var den sangen han sang til meg på karaoke på julebordet JEG sjekket ham opp (han var sjefen min :sjarmor::ler: )og som har en tendens til å spilles rundt oss til ulike tider :) men han vil ikke "fortelle" hva han har valgt ennå....?! :) for se da om jeg hadde rett, når han endelig sier i fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi flyttet :hoppe::danse: fra 50 kvm til 106 !!! Det er et eneste stort rot, med møbler og malingspann over alt, men det gjør ingen ting, for vi har ny leilighet!!!! :hoppe::hoppe:

vi fikk nøkkelen i går kl. 18:00 og var ferdig kl 24:00, jeg er mektig imponert over gutta! Så nå er det bare å male litt i stua, og sette på plass alle småtingene :)

Jeg er såååå sååå sååå gla i dag :smilorange: :-D :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med ny leilegheit då, er så kjekt å male og laga det fint. Eg er så utolmodig med slike ting, vil helst vera ferdig før vi har begynt... :ler: har alltid eit prosjekt på gang. Er det mykje å pusse opp eller?

Kjekt å velga ein sang som ikkje alle andre har, og god ide å velga ein kvar!

Det programmet du brukar til å lage monogram, ligg det vanlegvis inne på datamaskina eller må du kjøpe det og installere? *jento er ikkje spesielt god på data...*:rodme:

Så om eg ikkje får det til, vil eg gjerne ha hjelp til monogram, seier tusen hjerteleg takk for det!! :bukke:

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med ny leilegheit då, er så kjekt å male og laga det fint. Eg er så utolmodig med slike ting, vil helst vera ferdig før vi har begynt...  :ler: har alltid eit prosjekt på gang. Er det mykje å pusse opp eller?

Kjekt å velga ein sang som ikkje alle andre har, og god ide å velga ein kvar!

Det programmet du brukar til å lage monogram, ligg det vanlegvis inne på datamaskina eller må du kjøpe det og installere? *jento er ikkje spesielt god på data...*:rodme:

Så om eg ikkje får det til, vil eg gjerne ha hjelp til monogram, seier tusen hjerteleg takk for det!!  :bukke:

Klems

Vi må male alle rom, men ble ferdig med stue og kjøkken i går *stolt av gubben* Photoshop er et program man kjøper og installerer (jeg har det på jobben) og du kan trøste deg med at jeg er ikke noe datageni jeg heller :ler: Bare send meg en pm over hvilke bokstaver og hvilke stil du vil ha så hjelper jeg det gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med ny leilighet! Så effektive dere er.Vi driver og maler fasaden på huset hvor leiligheten vår er og har holdt på i to uker nå.. Er ikke bare vår skyld da, det har regnet litt og, så det er ikke hver dag vi har kunnet male..

Var inne og kikket på bryllupshjemmesida deres. Så flott kirke dere skal giftes i. Moderne og tradisjonell på en gang. Og refsnes gods er jo bare helt nydelig, vi vurderte å ha der vi og, men ble nok litt dyrt for oss. Like greit siden vi skal vies samme dag, tenk hvis vi hadde "kjempet" om samme dato. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny leilighet! Så effektive dere er.Vi driver og maler fasaden på huset hvor leiligheten vår er og har holdt på i to uker nå.. Er ikke bare vår skyld da, det har regnet litt og, så det er ikke hver dag vi har kunnet male..

Var inne og kikket på bryllupshjemmesida deres. Så flott kirke dere skal giftes i. Moderne og tradisjonell på en gang. Og refsnes gods er jo bare helt nydelig, vi vurderte å ha der vi og, men ble nok litt dyrt for oss. Like greit siden vi skal vies samme dag, tenk hvis vi hadde "kjempet" om samme dato. :ler:

:ler: jeg synes jeg ser oss knuffe og dytte for å kjempe om plassen :ler: Vi skulle egentlig giftet oss den 7 juli, men da var det opptatt på refsnes, derfor endte vi opp med å gifte oss den 21. juli :) har alltid hatt lyst til å gifte meg på refsnes (er jo fra området)! Vi ønsket egentlig å gifte oss i hagen, men fant ingen til å vie oss, så da gifter vi oss i Såner kirke :) som jeg er godt fornøyd med! :)

Drengsrud gård er jo også utolig fint! Men jeg lurer på? dere bor i trondheim ? og skal gifte dere i Asker...? er litt :icon_question: :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jeg synes jeg ser oss knuffe og dytte for å kjempe om plassen  :ler: Vi skulle egentlig giftet oss den 7 juli, men da var det opptatt på refsnes, derfor endte vi opp med å gifte oss den 21. juli :) har alltid hatt lyst til å gifte meg på refsnes (er jo fra området)! Vi ønsket egentlig å gifte oss i hagen, men fant ingen til å vie oss, så da gifter vi oss i Såner kirke  :) som jeg er godt fornøyd med! :)

Drengsrud gård er jo også utolig fint! Men jeg lurer på? dere bor i trondheim ? og skal gifte dere i Asker...? er litt  :icon_question:  :ler:  :ler:

Haha..ja litt av et syn der vi knuffer og dytter.

Vi studerer begge i Trondheim, men jeg er fra asker-området og han fra sandefjord. Der er alt for mye dårlig vær her i Trøndelag til at jeg tar sjansen på noe bryllup her.. :ler::ler: Neida, men vi føler nå likevel størst tilhørihet til østlandsområdet, så derfor blir det slik. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny leilighet! :hoppe: Nå har du mye plass til bryllups stæsj da :ler:

Så at du lurte på invitasjoner fra bryllupsbutikken... du bor jo ikke så langt unna oslo by, så ta deg en tur innom der. Det gjorde jeg og da ble valget ganske enkelt.

Nå er jo forresten bowlingsesongen i gang igjen, så nå blir det vel litt mindre tid til bryllups planlegging på jobb? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny leilighet! :hoppe: Nå har du mye plass til bryllups stæsj da :ler:

Så at du lurte på invitasjoner fra bryllupsbutikken... du bor jo ikke så langt unna oslo by, så ta deg en tur innom der. Det gjorde jeg og da ble valget ganske enkelt.

Nå er jo forresten bowlingsesongen i gang igjen, så nå blir det vel litt mindre tid til bryllups planlegging på jobb? :ler:

Ja jeg merket på kroppen at sesongen har startet... jogget fra bursdag til firmafest til maskinfeil til matlaging...(sliiten)men, som en ekte bridzilla benytter jeg enhver ledig tid til bryllupsplanlegging :ler:

Ligger bryllupsbutikken i oslo... :klaske: følger ikke med jeg... :ler2: ja men da må jeg jo innom der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann

holder på og finne ut og skrive ned materialer til bordkort og deretter se etter hvert hva jeg orker og får tid til

kan jeg få oppskriften din? :ler:

jeg er kjempe glad i grønt tema vårt er hvit og lime :sjarmor:

så hvis jeg hadde hatt tid så hadde det du laget passet perfekt eller lign.

takk

og god helg :klem:

:overrasket: er det bare 11 mnd og ett par dager til vi skal til pers? :overrasket:

tiden går fooooooooooooort :ler::ler::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med bryllupsdagbok!!

Henger meg på rekken av imponerte over bordkortene dine. Kjempesøte!! Gleder meg til å følge med deg fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

holder på og finne ut og skrive ned materialer til bordkort og deretter se etter hvert hva jeg orker og får tid til

kan jeg få oppskriften din? :ler:

jeg er kjempe glad i grønt tema vårt er hvit og lime :sjarmor:

så hvis jeg hadde hatt tid så hadde det du laget passet perfekt eller lign.

takk

og god helg :klem:

:overrasket: er det bare 11 mnd og ett par dager til vi skal til pers? :overrasket:

tiden går fooooooooooooort :ler:  :ler:  :legrine:

Oppskrift på mine bordkort (til 60 stk):

(alt er kjøpt på Liv's butikk på strømmen alias Panduro, jeg har ikke navn og nr på de forskjellige, men jeg skal legge de inn imorgen :) )

60 stk stålhjerter

5 poser rocaiperler hvit (perlehvite)

1 poser "sølv" avlange perler

3 poser fasett 3/4 mm krystall perler

3 tråsneller med limegrønn ståltråd

1 rull lime grønt gjennomsiktig satengbånd

Det fine her er at man bruker de perlehvite perlene som base og bare putter inn en perle her og der som man ønsker og i hvilke farge man vil :)

Jeg klipper litt limegrønn ståltråd snurrer denne fast og trer 2 perler på og snurrer tråden rundt, setter på 2 nye perler snurrer tråden rundt etc... innimellom setter jeg på en litt større perle eller en avlang en :) Ganske enkelt, men litt tidkrevende! Jeg sitter med dem i sofan når jeg ser på TV (ser egentlig ut som en gammel bestemor der jeg sitter med brillene på nesa :ler: )

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grattis med bryllupsdagbok!!

Henger meg på rekken av imponerte over bordkortene dine. Kjempesøte!! Gleder meg til å følge med deg fremover.  :)

Tusen takk!!! :) Og i lige måde, det begynner å bli MANGE 07 bruder her :ler: Jo, flere vi er sammen, er sammen, er sammen, jo dyrere det blir... :ler: (finner jo hele tiden fler ting man vil gjøre he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 11 månader,går veldig fort! No hoppa hjerta mitt nesten over eit slag..seriøst, om 11 månader er vi begge gift.. :bryllup:

Stilig bordpynt, enkelt og veldig elegant..fekk eit tips ang kubbelys. Veit du kor eg kan få kjøpt slike til å sette lysa oppi, blanke/gjennomsiktige, så billege som det går an..(er redd dette bryllupet blir ein smule dyrt..alt muleg ein brukar peng på..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...