Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07


Kath

Anbefalte innlegg

Ved hjelp av Bare Bea har jeg ordnet meg bryllupsdagbok! "takker"! Her vil jeg dele alle mine erfaringer og håper de vil kanskje hjelpe noen andre slik deres dagbøker hjelper meg :)

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gifter oss den 21.07.2007 i Såner Kirke i Vestby, og festen skal vi holde på Refsnes Gods på Jeløya i Moss!

Frieriet:

Samboeren min skulle bare en tur til sin mor å "låne" penger (noe han aldri gjør) så jeg ante noen ugler i mosen :) Han kom ned med en champagneflaske? Hmmm... pønsker han på det jeg tror tenkte jeg??? Vi dro ut og spiste en bedre middag, men ingen ting skjedde?! :grine: Vi reiste hjem igjen, jeg dusjet og satte meg ned i sofan, og da knelte min samboer og ga meg en liten sort eske!? :hoppe:

I ettertid viste det seg at han hadde ringt først til min pappa og spurt om min hånd og deretter til min stefar og spurt det samme (og fått ja av begge!) Han hadde planlagt det hele en liten stund, men broren hans kom han i forkjøpet og fridde til sin samboer, så min samboer måtte vente litt lenger :)

Jeg har vært litt effektiv allerede og har booket lokale, blomsterdekoratør, kirke, fotograf, solist i kirka, frisør/negldesigner (samme dama), og har begynt å lage bordkortene mine som jeg i grunnen er veldig stolte av! Stålhjerter jeg snurrer hvite perler rundt med limegrønnståltråd og limegrønt satinbånd til å feste selve bordkortet i! Så kan de som vil ta dem med seg hjem å bruke som julepynt på treet sitt :) (Limegrønt er som dere sikkert har skjønt min "farge").

Jeg har ikke funnet "kjolen" enda, men titter HELE tiden! Blir nok en Maggi kjole:) Nå har jeg begynt å se på invitasjonskort, vet ikke om jeg skal lage selv ennå!

Endret av Kath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe::klappe::klappe:

Herlig! Nå kan vi følge med på hverandre, synes virkelig det var suuperkoselig med flere 21.juliere. Jeg kommer hvertfall til å følge med deg :)

Så mye dere har fått gjort allerede! Jeg har ikk ekomemt like langt, men skal gjøre en innsats denne og neste uke.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg Loveheart'ene mine i posten !!! :hoppe: Jeg hadde bestilt hvite små søte bokser det står "Just married" på og en hel haug med små søte ruller med lovehearts som jeg skal putte oppi! De var bare sååå utrolig søte!!!! :danse: tenk å bli så gla for egentlig så lite... he he

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å for en god ide!

er ikke det deilig? at man blir så glad for så lite. Jeg blir glad av alt som har med bryllup å gjøre. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: , :velkommen: og gratulerer med dagbok og forlovelse :)

Lovehearts eskene var kjempe søte!! Og støtter deg på valget av en Maggie kjole, mye fint å velge mellom der ;)

Blir spennende å følge deg fremover. Selv er jeg jo snart og forhåpentligvis en gift kvinne. Men kommer vel fortsatt til å lese om alle dere andre kommende bruder :) Er jo så gøy og koselig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk milla! Jeg måtte titte innom siden din, gratulerer med bare 18 dager igjen :) Kjolen din var utrolig nydelig! Håper alt ordner seg med bordsetting etc!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg brukt nesten hele arbeidsdagen (driver bowlinghall, ikke mange kunder innom om sommeren, så mye bryllupsplanlegging for jeg gjort...he he) på å lage et monogram til innbydelser, kirkeprogram etc. Er i grunnen ganske fornøyd, det var ikke lett, men har blitt en kløpper på photoshop...he he

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å kunne bruke arbeidsdagen til bryllupsplanlegging ;)

:klappe: for et kjempe fint monogram og :klappe: for hjertene du har laget, de var kjempe flotte! Lager du noen til meg også, som jeg kan ha til pynt hjemme? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

:vinke:

WOW, du har kommet langt i planleggingen! Jeg er imponert :tommel:

:hoppe: Kjempekoselig med enda flere 2007 bruder som kan følge hverandre i planleggingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å kunne bruke arbeidsdagen til bryllupsplanlegging ;)

:klappe: for et kjempe fint monogram og  :klappe: for hjertene du har laget, de var kjempe flotte! Lager du noen til meg også, som jeg kan ha til pynt hjemme? :ler:

Takk milla :) Søsteren min ville også ha slike hjerter, men etter å ha laget 11 og har 50 igjen, så tror jeg hun får lage dem selv he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

:vinke: 

WOW, du har kommet langt i planleggingen! Jeg er imponert  :tommel:

:hoppe: Kjempekoselig med enda flere 2007 bruder som kan følge hverandre i planleggingen :)

Takk marsy! Man kommer langt når man kjeder seg på jobb... he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann og velkommen

gøyt at vi skal gifte oss samme dag

skulle giftet meg i år 22 juli men pga at det kom en baby i magen så måtte vi avlyse,men nå åååååååå er det klart.

vi skal se på ett lokale i morgen gleder oss

men det jeg lurte på var,hvor har du kjøpt tingene til bordkortene?

trer du perler inn på tråd eller er de sånn og du snurrer i vei :ler:

veldig fine,ble inspirert

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink vil jeg og bli i photoshop :klappe::klappe:

Utrolig fint alt du lager, er du en sånn liten kunstnerspire?

Forøvrig bare innom for å si hei :vinke:

Nå skal jeg :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann og velkommen

gøyt at vi skal gifte oss samme dag

skulle giftet meg i år 22 juli men pga at det kom en baby i magen så måtte vi avlyse,men nå åååååååå er det klart.

vi skal se på ett lokale i morgen gleder oss

men det jeg lurte på var,hvor har du kjøpt tingene til bordkortene?

trer du perler inn på tråd eller er de sånn og du snurrer i vei :ler:

veldig fine,ble inspirert

lykke til

hei hei tusen takk :) Gratulerer med baby da, blir sikkert utrolig spennende!

Jeg har kjøpt alt hos Panduro! Jeg må tre perlene på tråd selv, men nå liker jeg å pirke med slike ting så da går det greit, men jeg har en følelse av at jeg kommer til å bli litt lei når jeg kommer til nr 40 (skal lage 60!) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink vil jeg og bli i photoshop  :klappe:  :klappe: 

Utrolig fint alt du lager, er du en sånn liten kunstnerspire?

Forøvrig bare innom for å si hei  :vinke: 

Nå skal jeg :sove:

Vil nok ikke kalle meg en kunstner :ler: bare ei med veldig mye tid på en jobb det ikke skjer ting på før vi kommer til september! håper du sov godt i natt og ikke hadde mareritt som jeg hadde i natt! Drømte at pappa kom med olabukse til dressen sin, da han ikke hadde funnet dressbuksa si :sjokkert: og svigerinna mi var blit aktmodell og poserte på kirkegården og brudekjolen min hadde blitt forvekslet med en anne sin og den var lilla??! :sjokk: grusomt, tenk å ha mareritt allerede nå!? lurer på hvordan jeg blir om noen måneder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil nok ikke kalle meg en kunstner :ler: bare ei med veldig mye tid på en jobb det ikke skjer ting på før vi kommer til september! håper du sov godt i natt og ikke hadde mareritt som jeg hadde i natt! Drømte at pappa kom med olabukse til dressen sin, da han ikke hadde funnet dressbuksa si  :sjokkert: og svigerinna mi var blit aktmodell og poserte på kirkegården og brudekjolen min hadde blitt forvekslet med en anne sin og den var lilla??! :sjokk: grusomt, tenk å ha mareritt allerede nå!? lurer på hvordan jeg blir om noen måneder  :ler:

:legrine::legrine::legrine:

Regner bare med at vi er noen skikkelig bridezillas. :ler:

Jeg sov godt, ja. Drømte ikke om en eneste olabukse, aktmodell eller lilla brudekjole. :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nok ikke kalle meg en kunstner :ler: bare ei med veldig mye tid på en jobb det ikke skjer ting på før vi kommer til september! håper du sov godt i natt og ikke hadde mareritt som jeg hadde i natt! Drømte at pappa kom med olabukse til dressen sin, da han ikke hadde funnet dressbuksa si  :sjokkert: og svigerinna mi var blit aktmodell og poserte på kirkegården og brudekjolen min hadde blitt forvekslet med en anne sin og den var lilla??! :sjokk: grusomt, tenk å ha mareritt allerede nå!? lurer på hvordan jeg blir om noen måneder  :ler:

:legrine::legrine::legrine::legrine::legrine:

Snakk om mareritt a! Og det er nesten ett år til du gifter deg! Ja vi kommer vel til å bli noen skikkelige bridezillas skal du se! Stakkars de rundt oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerar til deg og din!

:hoppe: for maggie

Veldig fine bordkort, du er flink!!

Har du laga dei monogramma sjøl?eg kunne og tenke meg å lage monogram?korleis gjer du det? *på jakt etter idear...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerar til deg og din!

:hoppe: for maggie

  Veldig fine bordkort, du er flink!!

Har du laga dei monogramma sjøl?eg kunne og tenke meg å lage monogram?korleis gjer du det? *på jakt etter idear...*

Jeg prøvde meg frem i photoshop, bare å prøve litt forskjellige skrifttyper og sette bokstavene sammen! Jeg kan godt hjelpe deg å lage et, bare si i fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...