Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07


Kath

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hallo :vinke:

Bare innom og sier hei. Fine borddekorasjoner, skal dere ha noe liknende i deres bryllup? Driver selv og planlegger dekor om dagen, men klarer ikke helt å bestemme meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo :vinke:

Bare innom og sier hei. Fine borddekorasjoner, skal dere ha noe liknende i deres bryllup? Driver selv og planlegger dekor om dagen, men klarer ikke helt å bestemme meg...

Jeg vet faktisk ikke :icon_question: Svogeren min er blomsterdekorarør (har butikk i Oslo) dekorere for slottet og slikt, så han har bare fått beskjed om "lime og hvitt" og kom og fiks :ler: Stoler på at det blir kjempefint! Og en ting mindre for meg å tenke på *deilig* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 11 månader,går veldig fort! No hoppa hjerta mitt nesten over eit slag..seriøst, om 11 månader er vi begge gift.. :bryllup:

Stilig bordpynt, enkelt og veldig elegant..fekk eit tips ang kubbelys. Veit du kor eg kan få kjøpt slike til å sette lysa oppi, blanke/gjennomsiktige, så billege som det går an..(er redd dette bryllupet blir ein smule dyrt..alt muleg ein brukar peng på..)

Nja... vet de hadde noen billige slike pa Åhlens, men de har flytta fra lokalene sine på senteret så jeg vet i grunnen ikke lenger! Ikea har jo my fint av slike ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du noen fine sko på ebay?

Så heldig du er som har en som fikser blomster for deg! Jeg er så lite kreativ på akkurat sånne ting! Glad jeg har en på håndball-laget som jobber med blomster. Hun har tilbudt seg å lage brudebuketten min!

:sjenert: Er fortsatt nybegynner jeg da.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BARE 11 MND IGJEN!!!!!!!!!!!!!! :)  :ler:  :sjarmor:  :-D  :rosasmil:  :smilbla:  :hoppe:  :danse:  hi hi hi hi

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Må bare hoppe litt for det på etterskudd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du noen fine sko på ebay?

Så heldig du er som har en som fikser blomster for deg! Jeg er så lite kreativ på akkurat sånne ting! Glad jeg har en på håndball-laget som jobber med blomster. Hun har tilbudt seg å lage brudebuketten min!

:sjenert: Er fortsatt nybegynner jeg da....  :sjenert:

Mange sko, men er så usikker på størrelser!?!? Jeg har likssom ikke funnet "skoen" med stor S ennå :ler: skoene dine var nydelige forresten!! Det er jo så utrolig mange fine sko (har litt skodilla :mrgreen: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes tabeller på nettet som viser hva de amerikanske størrelsene er i europeiske størrelser. Str 6 er i hvert fall 36. Det er det jeg bruker, og de satt som et skudd! De var også kjempegode å gå i.

Hva slags sko er du ute etter? Jeg ville ha noe annet enn de vanlige lukkede bua skoene. Ville ha et par sko jeg kan bruke senere, og det kan jeg med disse. Har tenkt til å farge de svarte og bruke de som pensko!

(flere som har skodilla her....) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg mansjettknappene jeg skal gi til gutten min, med navnene våre og dato for dagen, de er kjempe søte se eks:

mansjettknappene

Jeg har også kjøpt nye mansjettknapper til pappa'n min som han får til jul, de er selvfølgelig limegrønne :) og med limgrønt slips, og litt lime i bukettet så er jeg sikker på at det blir kjempe fint! Hørers kanskje ut som litt mye lime, men alt det hvite duser det ut! :)

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags sko er du ute etter? Jeg ville ha noe annet enn de vanlige lukkede bua skoene. Ville ha et par sko jeg kan bruke senere, og det kan jeg med disse. Har tenkt til å farge de svarte og bruke de som pensko!

(flere som har skodilla her....)  :sjenert:

Jeg er en 36/37 og sliter til vanlig med å finne riktig størrelse, jeg skal ha noen stilige, ikke slike lave kjedlige som alle salongene selger! Jeg kjøpte 2 par i Miami i sommer, et hvit og et sort. De sorte satt som ett skudd (kule og høye til party på byen bruk) men de hvite er en halv størrelse for store :grine: så jeg må finne noen nye (og jeg som da trodde jeg hadde funnet skoene!) men jeg er ikke vond å be om å kikke på sko :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en liten :klem: jeg.

Hipp hurra for sko, vesker og alle andre ting som vi jenter elsker å elske. :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 36/37 og sliter til vanlig med å finne riktig størrelse, jeg skal ha noen stilige, ikke slike lave kjedlige som alle salongene selger! Jeg kjøpte 2 par i Miami i sommer, et hvit og et sort. De sorte satt som ett skudd (kule og høye til party på byen bruk) men de hvite er en halv størrelse for store  :grine: så jeg må finne noen nye (og jeg som da trodde jeg hadde funnet skoene!) men jeg er ikke vond å be om å kikke på sko  :ler:

Tør du gå i høye hæler hele dagen da? Du er kanskje vant til det og godt herdet. Selv har jeg tuslet barbeint hjem fra byen med skoene i hånda alt for mange ganger...også på vinteren :ler: Mn synes jo det er sååå fint, så jeg prøver på nytt gang på gang.. lærer aldri dumme meg :murvegg:

Mansjettknappene var forresten kjempefine. :kose:

Endret av Bare Bea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tør du gå i høye hæler hele dagen da? Du er kanskje vant til det og godt herdet. Selv har jeg tuslet barbeint hjem fra byen med skoene i hånda alt for mange ganger...også på vinteren :ler: Mn synes jo det er sååå fint, så jeg prøver på nytt gang på gang.. lærer aldri dumme meg :murvegg:

Jeg har kjøpt sånne geleputer til å ha i skoene og det er himmelsk!!! :tommel: Og er det en dag jeg skal overleve høye hærler så er det bryllupsdagen min... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige mansjettknapper! Eg og er dårleg til å gå i høghæla sko, så har valt nokon med moderate hælar på *ser for meg at eg trynar opp kyrkjegolvet..:rodme: *, god ide med geleputer *notere* Trur det er lurt å gå inn skoa før den store dagen, både i forhold til trening i å gå i høge sko, og me tanke pao gnagsår..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :vinke:

Må si at du har kommet godt i gang med planlegginga!!

Limegrønt og hvitt høres nydelig ut:) Har ikke tenkt på farger enda jeg, hmmm! blir nok senere:)

Hihi, morsom drøm du hadde- og veldig sannsynlig :legrine:

Tror nok ikke du trenger å bekymre deg for at den blir virkelig, akkurat ;)

Du må ha en fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia :vinke:

Må si at du har kommet godt i gang med planlegginga!!

Limegrønt og hvitt høres nydelig ut:) Har ikke  tenkt på farger enda jeg, hmmm! blir nok senere:)

Hihi, morsom drøm du hadde- og veldig sannsynlig  :legrine:

Tror nok ikke du trenger å bekymre deg for at den blir virkelig, akkurat ;)

Du må ha en fortsatt fin helg! :klem:

Hei! om svigerinna min blir aktmodell skjer nok ikke :ler: men at pappa kunne kommet i olabukse, det kunne faktisk ha skjedd (han er litt av den spesielle typen he he) men det går nok bra! Har planlagt å gi ham ny skjorte og slips til bursdagen og nye mansjettknapper og sko til jul! Og dress skal jeg personlig være med å plukke ut til han og sørge for at han husker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. kanksje jeg får prøve ut sånne gele-puter, for jeg elsker egentlig å gå i høye hæler,blir bare så vannvitig sliten av det..

Ellers bare innom med en søndagsklem :klem:

Og litt :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: fordi det gjør meg så glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

*Titte innom dagboken til* Kjempefine bordkort du har laget! Lurer egentlig bare på hvor du skal plassere dem. Har litt lyst til å lage noe selv jeg også, men da må jeg høre med hotellet først. De stiller med blomster og slikt som passer til buketten min. Dekktallerkene har rustrød kant.

Jeg vil ha noen litt høyhælte sko jeg også. Synes det er penest, selv om man som oftest ikke ser så mye til skoene pga lang kjole. Ang. å bli sliten i beina, så hjelper det faktisk med trening. Er man vant til å gå mye med det så blir man ikke så sliten!

Jeg er skeptisk til å kjøpe både sko og slør nå, jeg er så redd det ikke skal passe med kjolen! Hadde jo vært ideelt å kjøpe det på salg nå snart i september, men jeg ender vel opp med å kjøpe det samtidig som kjolen. Dumme meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...