Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07


Kath

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Innom for å ønske deg en kjempefin dag i morgen på deres bryllupsdag! :bryllup:

Håper dere får akkurat den dagen dere har sett for dere og planlagt lenge! :) Kooooos dere og nyt dagen. Gleder meg på refarat og evt bilder fra den stoooore dagen!

Håper du får sove godt i natt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kath! I dag skjer det.. Jeg vet ikke med deg, men jeg er spent.. Våknet kl 0600 i dag og fikk ikke sove mer.. Nå har jeg nettop gått 1 time lang tur med hunden til søster..

LYKKE TIL I DAG!

:hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratluerer som fru, håper dere hadde en fantastisk dag og at dere ikke er altfor slitne i dag.

Masse klemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og gratulerer som frue nå.....har dere stukket av????

for vi på kg er jo ikke nyskjerrige om hvordan dagen deres var :legrine:

ja ja får sitte her med litt :kaffe: og :popcorn:

gleder meg til og lese alt om dagen bilder????

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle jenter!!!

Da har vi kommet hjem fra reise :rødme: Her følger et referat (bilder kommer senere)

21. juli kl. 08.00

Ble vekket av mamman min som var mer spent enn meg... he he mamma og mine søstre hjalp meg med å samle alle saker (kjole etc hadde vi allerede levert til frisøren dagen før) og fikk lagt alt stæsj i bilen. Morgengaven til mannen min (deilig i si det: mannen min .. hehe) ble gjemt under et teppe (en firkant driver!) og vi stablet oss inn i bilen og kjørte til frisøren, men etter 5 minutter kom jeg på at vi hadde glemt sløret!? Så vi snudde og kunne igjen sette snuten mot frisøren.

Ca kl.09.00 var vi hos frisøren til lillesøstren min, hun skulle ha bunad så hun fikk en løs og fin sideflette! Vi gikk til min frisør (Ibsen frisør i Moss, kan VIRKELIG ANBEFALES!) De begynte med meg og mamman min (hun ble såååå fiiin) og da mamma var ferdig reister hun og lillesøsteren min hjem for å skifte, og da var det meg og søsteren/forloveren min igjen! Vi fikk champagne og jordbær, ble friserte og sminket og avsluttet med en lunsj. Det var en surrealistisk opplevelse å gå igjennom Amfisenteret i fullt brudeutstyr! he he Da vi akkurat var kommet ned til parkeringsplassen kom onkelen min kjørende i mot oss i sin røde Cherevolet Impala 1965 modell, den var så stilig!!! Vi satt oss inn og begynte turen til kirken (ennå var jeg ikke nervøs?!) Vi hadde såpass god tid at vi kjørte en hyggetur i gjennom Son og Hølen, med garth Brooks i bakgrunnen, hvor vi fikk MANGE blikk og nakker som snudde .. sinnsykt kult! he he Da vi kunne se kirken ble jeg nervøs for første gang! gikk et "IIIK" igjennom magen :) Vi kjørte inn på kirken og jeg ble møt med fotografen vår og svoger kom til bilen med brudebuketten min (som jeg så for første gang) og jeg ble så imponert, den var helt sinnsykt fin! Jeg gikk opp til trappen og ble møtt med en KJEMPEstolt pappa, som var under forholdene ganske rolig.. he he Da jeg stod der foran dørene og klokkenen begynte å ringe, da skalv beina mine så sinnsykt at jeg nesten ikke trodde jeg skulle kunne bevege dem, men med en gang dørene gikk opp og jeg så alle gjester og mannen min ble jeg bare et kjempesmil og ikke nervøs i det hele tatt. Veien opp til alteret gikk utrolig fort (føltes det som) mannen min møtte oss og bukket til min pappa og tok meg i mot og viste meg til stilen min. og så begynte vielsen!

Presten var kjempebra, ikke kjedelig og vielsen bar preg av oss som personer og vår kjærlighet til hverandre. Mannen min hadde truet meg med å skulle bruke lang tid på å svare sine ja i flere måneder i forkant, så da han ikke gjorde dette svarte jeg når presten spurte med et njaaa! he he... han ble helt satt ut og alle begynte å le.. he he Solisten vår sang 2 sanger og hun var så utrolig flink (så flink at hun ble booket til et nytt bryllup av et vennepar) og jeg fikk grøssninger når hun sang "It is You" sååå ffiiin! Kirken gikk på et blunk, vi kom ut på trappa og fikk tatt mange bilder, og så kom det et lass med ris over oss (plukket av ris helt frem til bryllupsnatta...he he) og banet vei ned til bilen, som onkel hadde tatt av taket på, vi satt oss inn og fikk servert champagne og fikk en kjempestor piknickurv med jorbær, vann, frukt etc til fotograferingen. Så kjørte vi avgårde med lyden av blikkbokser... vi stpooet rundt svingen, tok opp taket og ventet på fotografen. Så bar det av sted til Alby på Jeløya hvor bildene våre skulle tas. I bommen måtte vi stoppe, for fotografen visste ikke at det var bomvei og han ble stående i bommen uten 20 kr.. he he så onkel måtte løpe ut og bak til fotografen og gi ham 20 kr... he he

Fotograferingen var kjempemorsom, fotografen Frank Ruud hos Studio Vest kan anbefales på det sterkeste!!! Han tok så mange kule bilder, og vi ble plassert på de utroligste steder og da vi egentlig var ferdig ble han med oss til Refsnes slik at han fikk tatt bilder av oss komme kjørende opp alleen til alle gjestene også!

Det var en av de kuleste øyeblikkene i mitt liv det å sitte i en dritkul bil som man hører kommer på lang avstand, som akkurat fikk plass opp alleen og man så gjestene komme til synet. Vi kjørte oppover og gikk ut på en rød løper hvor hovmesteen stod klar med champagne og ei annen servitør stod med et brett jordbær de hadde dukket i sjokoladefontena vår!!! Vi skålte med alle gjester og fikk tatt litt fler familiebilder og fikk minglet litt og gått en kjapp tur på do før vi ble kalt inn til middag av vår toastmaster som bare var helt utrolig denne dagen!

Middagen var knallsuksess og lokalene dekorert så fint at jeg ble sittenede og måpe de 10 første minuttene ...he he Det var mange veldig bra taler og toastmasteren hadde artige kontaktannonser på alle talerne. VIn og mat var over all forventning! Gjennomføringen fra Refsnes side av veldig elegant og ble utført med perfekt presisjon!

Festen vidre ble gjennomført smertefritt med åpning av bryllupskake, brudevals og videopresentasjon. Dj'en fra DJ Bookings var dyktig og var med på å øke stemningen i lokalene. Vi gikk på rommet vårt rundt 12.30 hvor vi ble møtt med, peanøtter i putevar og sukker i senga, kaffe i skoa og salt på tannbørsten.. he he uskyldig morro :)

Det er sikkert masse mer jeg kunne ha fortalt, men da blir dette innlegget dobbels så lang... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: velkommen hjem igjen og må bare si at den dagen hørtes helt perfekt ut spør du meg,

morsomt på rommet om natten da :ler:

gleder meg til bilder :sjenert:

bra vi har masse bilder som vi kan mimre etter senere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ut som dagen var perfekt! Gratulerer som fru og 16 dagers bryllupsdag!

Håper vi får se litt bilder også.

Stor klem fra frua som også nettop har kommet hjem fra ferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kath, dette hørtes nå fantastisk ut ja.. Vi andre kan vel bare begynne å glede oss vi da. Tenkt så kult å være fru :rødme:

Det hørtes ut som om du har fått en del igjen for å ha planlagt så godt.

Må jo bare si at vi gleder oss veldig til bilder :)

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...